Ja, dat zei Maddyquote:
Inderdaad. Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Gia het volgende:
Dan had ze dus nooit op Maddy gestemd? Want dan gaat het bed boven haar weg. Is toch gezeur om niks.
Dat heeft ze ook niet. Gewoon rustig.quote:
Ahhh!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet. Gewoon rustig.
Ik vond Wanda niet rustig hoor. Maar goed zal wel aan mij liggen zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet. Gewoon rustig.
Ik ook niet. Nu tegen Jasper en Alicia. Benieuwd naar wie ze zometeen gaat, met haar tirade.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond Wanda niet rustig hoor. Maar goed zal wel aan mij liggen zeker
Ze reageerde geirriteerd en aanvallendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond Wanda niet rustig hoor. Maar goed zal wel aan mij liggen zeker
Naar Kim gok ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu tegen Jasper en Alicia. Benieuwd naar wie ze zometeen gaat, met haar tirade.
En begon harder te praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze reageerde geirriteerd en aanvallend
Ze heeft last van het licht, daarom wil ze die bed niet weghebben, toen Mad haar matras verwijderde, lag Wanda een deken erop om het licht tegen te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Gia het volgende:
Dan had ze dus nooit op Maddy gestemd? Want dan gaat het bed boven haar weg. Is toch gezeur om niks.
Inderdaad. En het is besloten door de huisarts en FEBO dus dan zal het wel een goede reden zijn tochquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda kan zich ook gewoon eens afvragen waarom Maddy loopt te janken midden in de loods
Dit keer had ze gelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is kortzichtig , boos , een slachtoffer en gaat alles uit de weg
Lekker makkelijk dit, Maddy is 57 en loopt voor alles weg . Maddy is gewoon laf .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda kan zich ook gewoon eens afvragen waarom Maddy loopt te janken midden in de loods
Ja graag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Bern en Sasha bij elkaar. Wilde toch iemand Caps van hebben!
Die hebben het uitgevonden in deze show.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:44 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat kamer drie een pestclub is?
Leukste en gezelligste kamer volgens Wandaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:44 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat kamer drie een pestclub is?
Ja graag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Bern en Sasha bij elkaar. Wilde toch iemand Caps van hebben!
Helemaal mee eens, dacht ook bijna dat ze niets meer hadden samen want als er sl iets geschreven werd ging het over 1 van de 2.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geeft niet. Baal er van dat ze laatste dagen weinig samen op stream zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |