En het is Zoequote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoë had het als @:Engine goed
Zo iets als soberso, maar dan anders
Cute samenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda en Jasper weer in hun liefdesnestje
Dan maakt Moreina dikke kans.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
Straks blikgooien waarbij ze een groentepakket kunnen verdienen
En waar staat dat volgens jou?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, zonder puntjes
Waren waarschijnlijk te moeilijk ook
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Doorgestoken kaart v.w.b. Zoe, no doubt.
Geloof je dat ze dat zou kunnen onthouden dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Doorgestoken kaart v.w.b. Zoe, no doubt.
Keloel Je zegt ook Zoë, en geen Zoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, zonder puntjes
Waren waarschijnlijk te moeilijk ook
Natuurlijk, dus daarom.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof je dat ze dat zou kunnen onthouden dan?
Overal, ook de 'officiële' Talpa en SBS berichtgevingquote:
Op haar eigen account gewoon met puntjes. Zoals op haar LinkedIn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Overal, ook de 'officiële' Talpa en SBS berichtgeving
Dat er puntjes op horen is een aanname van enkele Fokkers
Ja precies, en op haar LinkedIn ook.quote:
Ik typ wel altijd Zoe omdat het anders te lastig is om het te typequote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja precies, en op haar LinkedIn ook.
Of het niveau van de Talpa medewerkers.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Overal, ook de 'officiële' Talpa en SBS berichtgeving
Dat er puntjes op horen is een aanname van enkele Fokkers
Goh.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda gaat beter haar best doen zegt ze tegen Jasper. Ze zegt dat ze heel irritant kan zijn …
Context was dat Jasper zei dat ze niet in zijn irritatiezone zou kunnen komen..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda gaat beter haar best doen zegt ze tegen Jasper. Ze zegt dat ze heel irritant kan zijn …
Dat wisten we nog niet hequote:
Zou ook niet weten waarom ze niet zouden samenwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Jasper probeert Wanda naar kamp Jeff te loodsen...
Het is een terror hamster.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs als ze lacht heeft ze een venijnig bekkie
In de eerste week 'overal' gekeken, nergens puntjes te vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op haar eigen account gewoon met puntjes. Zoals op haar LinkedIn.en verder zie ik het in artikelen ook gewoon met puntjes.
Volgens mij klikken ze ook gewoon buiten dat ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Jasper probeert Wanda naar kamp Jeff te loodsen...
Toen heette Jasper ook Jesperquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
In de eerste week 'overal' gekeken, nergens puntjes te vinden
ik heb nog niemand van de aktuele meiden gezoektquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik typ wel altijd Zoe omdat het anders te lastig is om het te type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |