Als je het twitteraccount bekijkt zie dat het gewoon een Russische troll is. Het klopt wel dat Zelensky geld gevraagd heeft aan het westen om het land overeind te houden. Maar dat is al redelijk lang gelden was eind van de zomer. Dus die Russische troll loopt ook nog is achter maar dat is niet vreemd in Rusland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat heeft dat met cocaine te maken? Is het weer wappie/Russische desinformatie tijd?
Dat cocane verhaal is Russische propaganda. Was toen zo'n bewerkt filmpje waar kremlinwappies nu nog steeds naar refereren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat heeft dat met cocaine te maken? Is het weer wappie/Russische desinformatie tijd?
Zelensky is zo slecht dat er leugens nodig zijn om hem zwart te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 02:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat cocane verhaal is Russische propaganda. Was toen zo'n bewerkt filmpje waar kremlinwappies nu nog steeds naar refereren.
Gezien degene die deze desinformatie verspreid, yupquote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit zijn toch die gasten die binnen een week hun land, hun vrouw en kinderen & toekomst opgaven omdat ze niet durfden te vechten tegen een stel Taliban met ouwe meuk?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stukje uit dat artikel :
"Some former commandos report being contacted on WhatsApp and Signal with offers to join what some experts referred to as a Russian “foreign legion” to fight in Ukraine. News of the recruitment efforts has caused alarm in Afghanistan’s former military and security circles, with members saying up to 10,000 former commandos could be amenable to the Russian offers. As another military source put it: “They have no country, no jobs, no future. They have nothing to lose.”
“It’s not difficult,” he added. “They are waiting for work for $3 to $4 a day in Pakistan or Iran or $10 a day in Turkey, and if Wagner or any other intelligence services come to a guy and offer $1,000 to be a fighting man again, they won’t reject it. And if you find one guy to recruit, he can get half his old unit to join up because they are like brothers—and pretty soon, you’ve got a whole platoon.”
Slaap lekker alvast iig![]()
Hij heeft zijn excuses al aangebodenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Wantie het volgende:
De directeur van RT over wat hij zou doen met Oekraense kinderen...
En dan zijn er nog steeds mensen die vinden dat RT een journalistieke zender is die niet mag worden geblokkeerd...
Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.quote:. Listen, I’m truly embarrassed that I somehow didn’t see the boundary. About children. But it happens like this: you’re in the middle of a broadcast, and you get carried away. And you can’t stop,” Krasovsky wrote. “I hope you’ll forgive me.”
Persvrijheid is een groot goed. Niet voor dit figuur maar voor het geval dit soort figuren aan de macht komenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Wantie het volgende:
En dan zijn er nog steeds mensen die vinden dat RT een journalistieke zender is die niet mag worden geblokkeerd...
Maar persvrijheid betekent natuurlijk niet dat je per se Russische of Chinese staatspropaganda geen enkele strobreed in de weg zou moeten leggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Persvrijheid is een groot goed. Niet voor dit figuur maar voor het geval dit soort figuren aan de macht komen
Dit is in de regio Baloetjsistan, waar al jaren gewapend verzet is voor onafhankelijkheid in verband met discriminatie van de Baloetsjen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heerlijk dit.
Geen wapens willen leveren maar wel de fabriek en economische keten van de vijand stoppen.
Ga zo door Israel, ga zo door.
Niet pers. Maar als het er is zou ook dat geluid er gewoon moeten zijn. Hoe leer je anders je kinderen wat propaganda is en wat niet? Als je alle 'slechte'voorbeelden weghaalt gaat de volgende generatie er gewoon weer intrappen. En dit noemen we nu slecht, waar ik het volledig mee eens ben. Maar wat nu als degene die bepalen wat goed en slecht is nu zelf slecht zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar persvrijheid betekent natuurlijk niet dat je per se Russische of Chinese staatspropaganda geen enkele strobreed in de weg zou moeten leggen.
Ik vraag me af of het verspreiden van leugens en desinformatie onder persvrijheid valt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Persvrijheid is een groot goed. Niet voor dit figuur maar voor het geval dit soort figuren aan de macht komen
Ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin ik ga suggereren om kinderen te verbranden...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses al aangeboden
[..]
Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.
https://meduza.io/amp/en/feature/2022/10/24/you-get-carried-away
Mooi argument.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Inderdaad, veelzeggend dat hij dit "zichzelf laten gaan" noemt. Oeps, het floepte eruit hihi kan gebeuren heeft iedereen weleens. Eh nee, de meeste mensen zeggen niet zulke dingen als ze zich laten gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin ik ga suggereren om kinderen te verbranden...
Ja, dat kan de besten overkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
In een geschiedenisboek, niet door ze er volledig in onder te dompelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Niet pers. Maar als het er is zou ook dat geluid er gewoon moeten zijn. Hoe leer je anders je kinderen wat propaganda is en wat niet?
Moet je die kop van hem zien. Die vraagt erom in elkaar gestompt te worden. Hij moet ZEKER voor het tribunaal komen als de oorlog eenmaal voorbij is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Wantie het volgende:
Lijkt me meer op iemand die beter op zijn plek is in een GGZ-instelling dan in een oorlog of in de gevangenisquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:02 schreef Perrin het volgende:
Over drugs gesproken, hoeveel captagon/pervitin heeft deze huurling op?
[ twitter ]
Waarschijnlijk gewoon in scene gezet om te laten zien dat ze bij RT best fatsoenlijk zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin ik ga suggereren om kinderen te verbranden...
Ik begrijp dat de excuses kwamen nadat RT hem op non actief hebben gezet, omdat deze uitspraken zelfs voor RT te ver gingen...
Wat opvallend is, omdat het beruchte politieke praatprogramma aan de lopende band dergelijke taal verspreid.
Welja, het nuanceren van dit soort uitspraken. Je moet het maar uit je bek krijgen zonder schaamte. Ook een kunst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook prima steun vanuit Isralquote:
Vind hier twee dingen opmerkelijk aan:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:13 schreef Perrin het volgende:
Misschien verdient dit soort gedoe een eigen topic?
[ twitter ]
De Julius Streicher van Rusland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Moet je die kop van hem zien. Die vraagt erom in elkaar gestompt te worden. Hij moet ZEKER voor het tribunaal komen als de oorlog eenmaal voorbij is.
Opgehangen bij Neurenberg.quote:Tijdens het Proces van Neurenberg ontkende Streicher ook maar iets verkeerd gedaan te hebben. Hij vond nog steeds dat de Joden het verdienden om te sterven. [..] Vanwege zijn intense en grootscheepse ophitsing tegen de Joden werd hij medeverantwoordelijk gesteld voor de dood van miljoenen van hen en ter dood veroordeeld.
'Kan gebeuren in een live oorlog dat je je een beetje laat meeslepen en zwangere vrouwen ombrengt, kinderen wees maakt en traumatiseert'quote:
Oorspronkelijk is internet bedacht om juist ongevoelig te zijn voor doorgeknipte kabels en zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind hier twee dingen opmerkelijk aan:
1) Waarom is dit geen groter nieuws?
2) Opmerkelijk dat er nog geen grote internetverstoring te merken is.
Dit is een goedmakertje maar steun is allesbehalve wat Isral geeft. Echt een lachertje is dat land. Mja, wat Rusland doet doet Isral net zo hard met de Palestijnen dus die willen hun gore vingers hier niet aan branden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is ook prima steun vanuit Isral
Geen idee?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:30 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was nou dat goede nieuws wat gisteren aangekondigd werd door zo'n knakker van Zelenski?
Het is meer omdat er heel veel joden (of Isralirs) in Rusland wonen, dat Isral terughoudend is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is een goedmakertje maar steun is allesbehalve wat Isral geeft. Echt een lachertje is dat land. Mja, wat Rusland doet doet Isral net zo hard met de Palestijnen dus die willen hun gore vingers hier niet aan branden.
Die fout zag ik ook al,quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meneer moet wel wat beter zijn huiswerk doen met zijn 48 missiles per launcher...
De grote vraag is: worden er ook nozems bijgeleverd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meneer moet wel wat beter zijn huiswerk doen met zijn 48 missiles per launcher...
Die is rechtstreeks doorgegaan vanuit ADEquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:02 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Lost in translation.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rondjes lopen, veel rondjes lopenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is rechtstreeks doorgegaan vanuit ADE
Yep.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De Julius Streicher van Rusland.
Goed voorbeeld doet volgen.
[..]
Opgehangen bij Neurenberg.
Ja idd. Nou is wel algemeen bekend dat ze daar energiepilletjes gebruiken maar deze vent heeft volgens mij al drie nachten niet geslapen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rondjes lopen, veel rondjes lopen
Elk rondje is anders.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
AMRAAM raketten zijn eigenlijk lucht-lucht raketten. De versie met het kortste bereik heeft een bereik van 50 km. De versie met het langste bereik heeft een bereik van 120 km.quote:
Uit een gevangenis geronseld. Iets zegt me dat hij op de eh speciale afdeling zat. Net als die leipo met zijn kop op de motorkap. Wat is bashi-bazouk in het Russisch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:02 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Ja, natuurlijk is het een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien kun je beter niet denken
Eten en drinken zijn eerste levensbehoeften, of je er nu veel of weinig moeite voor moet doen. Zonder ga je dood.
quote:
Je hebt gelijk. We zijn superieur aan Rusland vanwege deze luxe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het een eerste levensbehoefte.
Maar de eenvoud en het gemak waarmee wij een kraan kunnen opendraaien in je eigen huis(!) en daar drinkwater van zeer hoge kwaliteit uit zien stromen, dat is luxe. Het gemak waarmee wij naar een supermarkt kunnen lopen en kunnen kiezen uit talloze voedselwaren van hoge kwaliteit, dat is luxe. En zo kan ik natuurlijk nog wel even doorgaan.
Die luxe is geen eerste levensbehoefte.
Nog veel meer landen dan alleen Rusland hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We zijn superieur aan Rusland vanwege deze luxe.
Maar vooral aan Rusland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nog veel meer landen dan alleen Rusland hoor.
Gewoon over de grens naar Rusland flikkeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar beter halen ze dat standbeeld gewoon weg.
Tegenwoordig worden er om minder standbeelden verwijderd
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:03 schreef ExTec het volgende:
Lachwekkend hoe slecht rus Engeland begrijpt. Je kan letterlijk een joker van straat trekken en in nummer 10 plaatsen, en dan nog gaat die joker kei- en keihard pro-oekraine zijn.
Engeland heeft WO2 gewonnen door tegen de verdrukking in rechtop te blijven staan en keihard terug te knokken. Dat zit er zo diep in bij dat volk, dat gaat nooit meer weg.
[ twitter ]
StateOfMind ben jequote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onvriendelijk
Ik persoonlijk vind dat wat de Russen in Oekrane flikken een stuk onvriendelijker.
Maar wie ben ik.
Voor Oekraine waren ze al een stuk onvriendelijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onvriendelijk
Ik persoonlijk vind dat wat de Russen in Oekrane flikken een stuk onvriendelijker.
Maar wie ben ik.
Ik denk dat we langzaam richting een "wie is putin" tijd gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onvriendelijk
Maar wie ben ik.
Je ziet ook dat de Amerikaanse midterms continue genoemd worden in de diverse russische bronnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:03 schreef ExTec het volgende:
Lachwekkend hoe slecht rus Engeland begrijpt. Je kan letterlijk een joker van straat trekken en in nummer 10 plaatsen, en dan nog gaat die joker kei- en keihard pro-oekraine zijn.
Engeland heeft WO2 gewonnen door tegen de verdrukking in rechtop te blijven staan en keihard terug te knokken. Dat zit er zo diep in bij dat volk, dat gaat nooit meer weg.
[ twitter ]
Het is niet zozeer de zwaartekracht die zorgt voor een minder groot bereik want op 10 km hoogte heb je ook zwaartekracht. De air to air versie heeft al een voorwaarste snelheid bij de launch (snelheid van het vliegtuig) en de luchtweerstand is op hoogte een stuk minder waardoor het bereik een stuk groter is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:03 schreef polderturk het volgende:
AMRAAM raketten zijn eigenlijk lucht-lucht raketten. De versie met het kortste bereik heeft een bereik van 50 km. De versie met het langste bereik heeft een bereik van 120 km.
Omdat de AMRAAM raket ook de zwaartekracht moet overwinnen heeft NASAMS maar een bereik van 30 km. Beter krijgen ze een boosterraket die op 10 km hoogte eraf valt. Daarmee zal het bereik flink opgevoerd worden.
Dan rekenen ze zich toch aardig rijk, want de sanctiepakketten van Biden gaan door het Huis met een groter aandeel van Republikeinse voorstemmers dan tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de Amerikaanse midterms continue genoemd worden in de diverse russische bronnen.
De russen zijn heel erg hoopvol dat de republikeinen winnen, en dat dat hun zal helpen. Als je kijkt naar het stemgedrag, dan is niets minder waar.
Best raar want het is niet alsof de Republikeinen normaal niets hebben met de wapenlobby.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:40 schreef oheng het volgende:
De russen zijn heel erg hoopvol dat de republikeinen winnen, en dat dat hun zal helpen. Als je kijkt naar het stemgedrag, dan is niets minder waar.
Ik ben voor totale openheid. Iedereen kan dan voor zichzelf bepalen wat onzin is en wat niet. Alsof je mensen die in die RT onzin trappen dan ook niet net zogoed met allerlei andere flauwekul meegaan. Dat hou je toch niet tegen. En als je dan gaat verbieden enzo wek je alleen maar meer argwaan en weerstand op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het verspreiden van leugens en desinformatie onder persvrijheid valt.
De vraag is natuurlijk wel wie dan moet bepalen wat desinformatie is. Als dat de overheid is, is het wel een beetje een hellend vlak. Dat zag je ook met die EU-club die daar toen voor werd opgericht. Lekker alles wat de EU onwelgevallig is als desinformatie bestempelen.
De onderliggende vraag is hier denk ik: in hoeverre moet je tolerant zijn voor intolerantie?
Als totale openheid werkte werd in de koude oorlog ook Pravda wel op grote schaal in het westen uitgegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik ben voor totale openheid. Iedereen kan dan voor zichzelf bepalen wat onzin is en wat niet. Alsof je mensen die in die RT onzin trappen dan ook niet net zogoed met allerlei andere flauwekul meegaan. Dat hou je toch niet tegen. En als je dan gaat verbieden enzo wek je alleen maar meer argwaan en weerstand op.
Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als totale openheid werkte werd in de koude oorlog ook Pravda wel op grote schaal in het westen uitgegeven.
"Unfriendly country" staat bij Rusland wat hoger op de lijst dan een land dat zomaar als een dronken boer een ander land binnenwaltst.quote:
Geen nazi's hier in het dorp.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Hebben jullie al last van satanisten tegenwoordig? Of hebben jullie nog steeds last van nazi's?
Pfff nazi's zijn zoooo februari 2022. Yaaaayyyy satanisten!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Hebben jullie al last van satanisten tegenwoordig? Of hebben jullie nog steeds last van nazi's?
Vervelend volk wel, die satanisten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Pfff nazi's zijn zoooo februari 2022. Yaaaayyyy satanisten!!!![]()
Satanisten hebben zojuist ook de politie in Kherson aangevallen, meldt RIA.
Hier een russische gemobiliseerde eenheid die nederig om slaapzakken bedelt.
Dat met die slaapzakken kan ik best inkomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Pfff nazi's zijn zoooo februari 2022. Yaaaayyyy satanisten!!!![]()
Satanisten hebben zojuist ook de politie in Kherson aangevallen, meldt RIA.
Hier een russische gemobiliseerde eenheid die nederig om slaapzakken bedelt.
Raar he, dat al die satanistische nazi's fijnere mensen blijken te zijn dan hun Russische "bevrijders"?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dat blijven geweldig mooie beelden, van al die mensen uit al die bevrijde gebieden
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
hehe..quote:
quote:
de nazi's in Oekrane zijn op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo hebben we het opeens over satanisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |