Lijkt me meer op iemand die beter op zijn plek is in een GGZ-instelling dan in een oorlog of in de gevangenisquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:02 schreef Perrin het volgende:
Over drugs gesproken, hoeveel captagon/pervitin heeft deze huurling op?
[ twitter ]
Waarschijnlijk gewoon in scene gezet om te laten zien dat ze bij RT best fatsoenlijk zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin ik ga suggereren om kinderen te verbranden...
Ik begrijp dat de excuses kwamen nadat RT hem op non actief hebben gezet, omdat deze uitspraken zelfs voor RT te ver gingen...
Wat opvallend is, omdat het beruchte politieke praatprogramma aan de lopende band dergelijke taal verspreid.
Welja, het nuanceren van dit soort uitspraken. Je moet het maar uit je bek krijgen zonder schaamte. Ook een kunst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses al aangeboden
[..]
Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.
https://meduza.io/amp/en/feature/2022/10/24/you-get-carried-away
Dit is ook prima steun vanuit Israëlquote:
Vind hier twee dingen opmerkelijk aan:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:13 schreef Perrin het volgende:
Misschien verdient dit soort gedoe een eigen topic?
[ twitter ]
De Julius Streicher van Rusland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Moet je die kop van hem zien. Die vraagt erom in elkaar gestompt te worden. Hij moet ZEKER voor het tribunaal komen als de oorlog eenmaal voorbij is.
Opgehangen bij Neurenberg.quote:Tijdens het Proces van Neurenberg ontkende Streicher ook maar iets verkeerd gedaan te hebben. Hij vond nog steeds dat de Joden het verdienden om te sterven. [..] Vanwege zijn intense en grootscheepse ophitsing tegen de Joden werd hij medeverantwoordelijk gesteld voor de dood van miljoenen van hen en ter dood veroordeeld.
'Kan gebeuren in een live oorlog dat je je een beetje laat meeslepen en zwangere vrouwen ombrengt, kinderen wees maakt en traumatiseert'quote:
Oorspronkelijk is internet bedacht om juist ongevoelig te zijn voor doorgeknipte kabels en zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind hier twee dingen opmerkelijk aan:
1) Waarom is dit geen groter nieuws?
2) Opmerkelijk dat er nog geen grote internetverstoring te merken is.
Dit is een goedmakertje maar steun is allesbehalve wat Israël geeft. Echt een lachertje is dat land. Mja, wat Rusland doet doet Israël net zo hard met de Palestijnen dus die willen hun gore vingers hier niet aan branden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is ook prima steun vanuit Israël
Geen idee?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:30 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was nou dat goede nieuws wat gisteren aangekondigd werd door zo'n knakker van Zelenski?
Het is meer omdat er heel veel joden (of Israëliërs) in Rusland wonen, dat Israël terughoudend is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is een goedmakertje maar steun is allesbehalve wat Israël geeft. Echt een lachertje is dat land. Mja, wat Rusland doet doet Israël net zo hard met de Palestijnen dus die willen hun gore vingers hier niet aan branden.
Die fout zag ik ook al,quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meneer moet wel wat beter zijn huiswerk doen met zijn 48 missiles per launcher...
De grote vraag is: worden er ook nozems bijgeleverd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meneer moet wel wat beter zijn huiswerk doen met zijn 48 missiles per launcher...
Die is rechtstreeks doorgegaan vanuit ADEquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:02 schreef Perrin het volgende:
Over drugs gesproken, hoeveel captagon/pervitin heeft deze huurling op?
[ twitter ]
Lost in translation.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rondjes lopen, veel rondjes lopenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is rechtstreeks doorgegaan vanuit ADE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |