Yep.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De Julius Streicher van Rusland.
Goed voorbeeld doet volgen.
[..]
Opgehangen bij Neurenberg.
Ja idd. Nou is wel algemeen bekend dat ze daar energiepilletjes gebruiken maar deze vent heeft volgens mij al drie nachten niet geslapen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rondjes lopen, veel rondjes lopen
Elk rondje is anders.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
AMRAAM raketten zijn eigenlijk lucht-lucht raketten. De versie met het kortste bereik heeft een bereik van 50 km. De versie met het langste bereik heeft een bereik van 120 km.quote:
Uit een gevangenis geronseld. Iets zegt me dat hij op de eh speciale afdeling zat. Net als die leipo met zijn kop op de motorkap. Wat is bashi-bazouk in het Russisch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:02 schreef Perrin het volgende:
Over drugs gesproken, hoeveel captagon/pervitin heeft deze huurling op?
[ twitter ]
Ja, natuurlijk is het een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien kun je beter niet denken
Eten en drinken zijn eerste levensbehoeften, of je er nu veel of weinig moeite voor moet doen. Zonder ga je dood.
quote:
Je hebt gelijk. We zijn superieur aan Rusland vanwege deze luxe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het een eerste levensbehoefte.
Maar de eenvoud en het gemak waarmee wij een kraan kunnen opendraaien in je eigen huis(!) en daar drinkwater van zeer hoge kwaliteit uit zien stromen, dat is luxe. Het gemak waarmee wij naar een supermarkt kunnen lopen en kunnen kiezen uit talloze voedselwaren van hoge kwaliteit, dat is luxe. En zo kan ik natuurlijk nog wel even doorgaan.
Die luxe is geen eerste levensbehoefte.
Nog veel meer landen dan alleen Rusland hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We zijn superieur aan Rusland vanwege deze luxe.
Maar vooral aan Rusland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nog veel meer landen dan alleen Rusland hoor.
Gewoon over de grens naar Rusland flikkeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar beter halen ze dat standbeeld gewoon weg.
Tegenwoordig worden er om minder standbeelden verwijderd
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:03 schreef ExTec het volgende:
Lachwekkend hoe slecht rus Engeland begrijpt. Je kan letterlijk een joker van straat trekken en in nummer 10 plaatsen, en dan nog gaat die joker kei- en keihard pro-oekraine zijn.
Engeland heeft WO2 gewonnen door tegen de verdrukking in rechtop te blijven staan en keihard terug te knokken. Dat zit er zo diep in bij dat volk, dat gaat nooit meer weg.
[ twitter ]
StateOfMind ben jequote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onvriendelijk
Ik persoonlijk vind dat wat de Russen in Oekrane flikken een stuk onvriendelijker.
Maar wie ben ik.
Voor Oekraine waren ze al een stuk onvriendelijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onvriendelijk
Ik persoonlijk vind dat wat de Russen in Oekrane flikken een stuk onvriendelijker.
Maar wie ben ik.
Ik denk dat we langzaam richting een "wie is putin" tijd gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onvriendelijk
Maar wie ben ik.
Je ziet ook dat de Amerikaanse midterms continue genoemd worden in de diverse russische bronnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:03 schreef ExTec het volgende:
Lachwekkend hoe slecht rus Engeland begrijpt. Je kan letterlijk een joker van straat trekken en in nummer 10 plaatsen, en dan nog gaat die joker kei- en keihard pro-oekraine zijn.
Engeland heeft WO2 gewonnen door tegen de verdrukking in rechtop te blijven staan en keihard terug te knokken. Dat zit er zo diep in bij dat volk, dat gaat nooit meer weg.
[ twitter ]
Het is niet zozeer de zwaartekracht die zorgt voor een minder groot bereik want op 10 km hoogte heb je ook zwaartekracht. De air to air versie heeft al een voorwaarste snelheid bij de launch (snelheid van het vliegtuig) en de luchtweerstand is op hoogte een stuk minder waardoor het bereik een stuk groter is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:03 schreef polderturk het volgende:
AMRAAM raketten zijn eigenlijk lucht-lucht raketten. De versie met het kortste bereik heeft een bereik van 50 km. De versie met het langste bereik heeft een bereik van 120 km.
Omdat de AMRAAM raket ook de zwaartekracht moet overwinnen heeft NASAMS maar een bereik van 30 km. Beter krijgen ze een boosterraket die op 10 km hoogte eraf valt. Daarmee zal het bereik flink opgevoerd worden.
Dan rekenen ze zich toch aardig rijk, want de sanctiepakketten van Biden gaan door het Huis met een groter aandeel van Republikeinse voorstemmers dan tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de Amerikaanse midterms continue genoemd worden in de diverse russische bronnen.
De russen zijn heel erg hoopvol dat de republikeinen winnen, en dat dat hun zal helpen. Als je kijkt naar het stemgedrag, dan is niets minder waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |