Ja dat realiseer ik mij. Of een aftreden van Poetin en inderdaad een bulk mensen naar Den Haag. Of wat voor oplossing dan ook, zo lang het maar een goede balans heeft tussen passend straffen en een menswaardige toekomst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je realiseert je dat voor zelfs voor dat balanceren, vreemde troepen op het rode plein zullen moeten verschijnen? Die moesten ook verschijnen in berlijn voor we daar mee konden beginnen?
Of: een regering die bereid gaat zijn 100.000en FSB'ers en ander rattig volk over te dragen aan het Nieuwe Neurenberg?
Dat zie ik niet gebeuren. Daar is die imperialistische plaat voor hun harses te dik voor.
Het is geen luxe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je denkt dat het geen luxe is? Really?
Haha nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:10 schreef Slayage het volgende:
Wat een headline op de voorpagina van haaretz![]()
[ twitter ]
Als ik dit soort zaken steeds lees heb ik het idee dat ze weinig historisch besef hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
De naïviteit en selectieve codering van zelensky in deze briefbinnenkort op Russische propaganda kanalen zullen ze er uitgebreid over hebben.
[ twitter ]
Dat kan niet, met alleen artillerie lukt het niet. Dus dan moeten ze hun TU-95's, TU-22M's en/of TU-160's inzetten. Maar die worden dan bij bosjes neergeschoten. .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Kherson gaat vroeg of laat inderdaad vernietigd worden door de onnauwkeurige russische artillerie.
Kadyrov riep toevallig ook al op tot het vernietigen van Oekrainsche steden.
Lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:00 schreef polderturk het volgende:
HOPPAAAAAA!!!
Duw die stinkhonden het land uit.
[ twitter ]
Welke artillerie? Dat is allemaal kapot geschotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Kherson gaat vroeg of laat inderdaad vernietigd worden door de onnauwkeurige russische artillerie.
Kadyrov riep toevallig ook al op tot het vernietigen van Oekrainsche steden.
Misschien kun je beter niet denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jij bent nooit ver op reis geweest denk ik.
Natuurlijk is eten en drinken waar je vrijwel geen moeite voor hoeft te doen niets anders dan pure luxe.
Laat staan dat ik daar onder de douche wil staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wil in India niet eens naar de wc, laat staan dat ik er uit een kraan zou willen drinken.
Ik heb het artikel gelezen maar ze zeggen niet zoveel verkeerd. Ze hebben het niet over concessies doen waar extreem-rechts het wel over heeft. Wat ze voorstellen is alleen ontzettend naïef en blijkt dat ze niet heel erg op de hoogte zijn van de situatie. Buitenlandse politiek is sowieso niet het sterkste punt van The Squad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef Slayage het volgende:
De horse shoe theory mbt extreem links als extreem rechts.
[ twitter ]
Dat wij douchen met drinkwater is dan weer een stuk meer luxe dan dat drinkwater uitgesproken luxe zou zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat staan dat ik daar onder de douche wil staan.
Niet alleen dat. Maar ik heb de indruk bij mensen die nog steeds propageren dat er onderhandeld moet worden met de Russen , dat ze helemaal niet luisteren wat de Russen zeggen dat ze de actualiteiten niet volgen, laat staan historisch besef, de Russen willen helemaal geen soevereine Oekraïne, dus valt er niks te onderhandelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ik dit soort zaken steeds lees heb ik het idee dat ze weinig historisch besef hebben.
Zelfs als er wat te onderhandelen viel zijn ze niet in de positie om ook maar iets te eisen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Maar ik heb de indruk bij mensen die nog steeds propageren dat er onderhandeld moet worden met de Russen , dat ze helemaal niet luisteren wat de Russen zeggen dat ze de actualiteiten niet volgen, laat staan historisch besef, de Russen willen helemaal geen soevereine Oekraïne, dus valt er niks te onderhandelen.
Ik wil niet flauw zijn, maar hoeveel van die dingen zijn neergeschoten dan? Volgens mij geeneen. Enige wat neergeschoten (of uit zichzelf naar beneden geklettert) zijn de vele varianten aan Sukhois die de Russen boven vijandig gebied laat vliegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan niet, met alleen artillerie lukt het niet. Dus dan moeten ze hun TU-95's, TU-22M's en/of TU-160's inzetten. Maar die worden dan bij bosjes neergeschoten. .
Wat grotere, traag vliegende vliegtuigen inzetten om een stad te bombarderen met domme bommen is niet slim als je geen air superiority hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw zijn, maar hoeveel van die dingen zijn neergeschoten dan? Volgens mij geeneen. Enige wat neergeschoten (of uit zichzelf naar beneden geklettert) zijn de vele varianten aan Sukhois die de Russen boven vijandig gebied laat vliegen.
Klopt. maar die bommenwerpers worden nu gebruikt om kruisraketten af te schieten vanaf posities ver buiten het Oekraïnse luchtruim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw zijn, maar hoeveel van die dingen zijn neergeschoten dan? Volgens mij geeneen. Enige wat neergeschoten (of uit zichzelf naar beneden geklettert) zijn de vele varianten aan Sukhois die de Russen boven vijandig gebied laat vliegen.
+Ka-52's. Die komen ook met bosjes naar benedenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Aldus 1 bron.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Achterhaald.
https://news.mit.edu/2022(...)-drinking-water-0428
Maar dat heb je zeker op feesboek gelezen?
Achteraf gezien had Nederland misschien beter nú de gasvoorraden kunnen vullen dan toen. Hoewel het effect er was (de voorraden zijn gevuld) is het nog de vraag of dit alles niet onnodig duur is geweest...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |