Je realiseert je dat voor zelfs voor dat balanceren, vreemde troepen op het rode plein zullen moeten verschijnen? Die moesten ook verschijnen in berlijn voor we daar mee konden beginnen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:57 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het is een kwestie van balanceren. Na WO2 is dat ook vrij aardig gelukt.
Ja, wel straffen. Nee niet respectloos de grond intrappen. Dat is wat we volgens mij geleerd hebben.
Er zal sowieso een toekomst zijn met Rusland of wellicht een opvolger en die toekomst wordt alleen duurzaam constructief en vredig als ergens een streep wordt getrokken en een menswaardig bestaan overblijft voor de gewone Rus
Dit. Ga maar eens in India uit de kraam drinken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wat is 'schoon drinkwater'? Je kunt op vakantie bijvoorbeeld zelden het water drinken uit de kraan. Daarvoor hoef je niet bepaald ver of naar arme landen af te reizen.
Nou, nee.quote:
'Nou, nee'?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, nee.
Tenzij je wekelijks water in de supermarkt moeten kopen voor koken, theezetten etc normaal vind. Maar goed, zelfs in NL heb je van dat soort jokers die pakken water kopen, dus wie ben ik.
Hoi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Ga maar eens in India uit de kraam drinken.
Succes met overleven.
Nou, vertel dan maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel knap dat je iets post en jezelf dan ook nog meteen tegenspreekt.
Nee, het gaat erom dat jij wel ff verklaart dat dat "luxe" is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Nou, nee'?
Het gaat niet om voorkeur of smaak, het gaat om of het leidingwater veilig genoeg is om te drinken.
Logisch en prima om te haten op de Russen maar dit wordt feitenloos gebral.
Je snapt dat je met water uit de kraan meer kan dan direct opdrinken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Nou, nee'?
Het gaat niet om voorkeur of smaak, het gaat om of het leidingwater veilig genoeg is om te drinken.
Logisch en prima om te haten op de Russen maar dit wordt feitenloos gebral.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jij wel ff verklaart dat dat "luxe" is.
Maar geld wat ik niet hoef uit te geven aan water in een winkel, is geld wat ik aan andere dingen uit kan geven.
Mijn opmerking begon, zoals je kunt zien, met deze post. Letterlijk over de vraag wat 'schoon drinkwater' is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je snapt dat je met water uit de kraan meer kan dan direct opdrinken?
Douchen. Afwassen. Theetje zetten. Je toilet doorspoelen (moet je wel een afvoer hebben, een 'luxe' die een kwart van de Russen niet kent).
Next!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wat is 'schoon drinkwater'? Je kunt op vakantie bijvoorbeeld zelden het water drinken uit de kraan. Daarvoor hoef je niet bepaald ver of naar arme landen af te reizen.
En ik reageerde op je stelling dat drinkbaar kraanwater "luxe" is, Next!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
[..]
Mijn opmerking begon, zoals je kunt zien, met deze post. Letterlijk over de vraag wat 'schoon drinkwater' is.
[..]
Next!
Je denkt dat het geen luxe is? Really?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
En ik reageerde op je stelling dat drinkbaar kraanwater "luxe" is, Next!
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je denkt dat het geen luxe is? Really?
Het is een verworvenheid. En het is maar net waar je je prioriteiten legt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen luxe dat ze in Afrika geen kraanwater hebben maakt het geen luxe he chef.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het feit dat het niet all over the world voor eenieder voorhanden is, betekent nog niet dat het dús luxe is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waterzuivering is in feite helemaal niet zo'n complex proces. Regio Den Haag heeft drinkbaar water wat gezuiverd wordt door de duinen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het feit dat het niet all over the world voor eenieder voorhanden is, betekent nog niet dat het dús luxe is.
Er is ook niet voor iedereen iedere dag voldoende eten om te overleven voorhanden, maar dat maakt eten nog geen luxe.
Hoog waterverbruik =/= schoon drinkwaterquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Over een jaar of 10 zul je zien dat ons waterverbruik behoorlijk luxe was.
Voordat je je druk kan maken of het water dat eruit komt drinkbaar is moet je wel eerst een kraan, en een leiding die ergens heen gaat, hebben. Ook dat is een 'luxe' die veel Russen onbekend is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waterzuivering is in feite helemaal niet zo'n complex proces. Regio Den Haag heeft drinkbaar water wat gezuiverd wordt door de duinen.
Maar als je kruisraketten van een paar miljoen per stuk boeiender vind dan drinkbaar water, tja, dan kun je wat er uit de kraan komt inderdaad niet drinken.
Achterhaald.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Over een jaar of 10 zul je zien dat ons waterverbruik behoorlijk luxe was.
Vertel, wat is er zo verstandig aan het verkopen van vitale infrastructuur aan de Chinezen? En ga dan ook vooral in op hun trackrecord..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
God wat zijn we toch goed iedereen te veroordelen en op de vingers te tikken.
Ik voorzie weer wat werk voor de locale glaszetter.quote:
Jij bent nooit ver op reis geweest denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het feit dat het niet all over the world voor eenieder voorhanden is, betekent nog niet dat het dús luxe is.
Er is ook niet voor iedereen iedere dag voldoende eten om te overleven voorhanden, maar dat maakt eten nog geen luxe.
Ik weet niet hoe het bij jou werkt hoor, maar ik moet wel moeite doen voor eten en drinken. Want die mensen achter de kassa willen dat ik afreken in Euro's. En om aan die euro's te komen moet ik mijn dagen slijten in vergaderingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
Natuurlijk is eten en drinken waar je vrijwel geen moeite voor hoeft te doen niets anders dan pure luxe.
Eten en drinken zijn letterlijk eerste levensbehoeften.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jij bent nooit ver op reis geweest denk ik.
Natuurlijk is eten en drinken waar je vrijwel geen moeite voor hoeft te doen niets anders dan pure luxe.
Bovendien zetten de Amerikanen dat ding in om een oorlog tegen hen te beëindigen, niet om een aanvalsoorlog die ze niet konden winnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En Amerika, zowel als Japan in die zin, is zo geschrokken van de resultaten dat ze het sindsdien nooit meer willens en wetens willen gebruiken en het puur zien als afschrikking.
Rusland, een land waar een mensenleven gewoon niets waard is, wil ze dolgraag inzetten al is het maar om angst aan te jagen.
Appels en peren dus.
Ja hoor. Dat geloof ik, want als dat zou gebeuren wordt Oekraïne onmiddellijk opgenomen in de westerse veiligheidsstructuren. EU, NAVO en dan is het gewoon klaar voor de Russen. Je ziet nu al hoe krampachtig ze bij de NAVO uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:46 schreef RetepV het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Het beste dat er in dat geval kan gebeuren is dat er misschien 10 jaar vrede is en het daarna gewoon weer zal oplaaien. Het is natuurlijk niet alsof Rusland zomaar voor de lol Oekraïne is binnengevallen.
Het beste dat er zou kunnen gebeuren is wanneer de Russen zouden terugtrekken, Oekraïne bij de EU komt, en de EU alle diplomatie uit handen van de Oekraïense politici weg trekt. Maar dat kan de EU niet doen volgens haar eigen regels.
Overigens ben ik zelf ook nog niet zo overtuigd van de diplomatieke kundigheid van de EU.
Angela does not agree.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De "Wandel durch Handel" gedachte mag inmiddels echt bij het grof vuil inderdaad.
Die host heeft het ook nog steeds over de "Biolabs"quote:
Wtf is dit allemaal voor uit de duim gezogen BS?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:46 schreef RetepV het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Het beste dat er in dat geval kan gebeuren is dat er misschien 10 jaar vrede is en het daarna gewoon weer zal oplaaien. Het is natuurlijk niet alsof Rusland zomaar voor de lol Oekraïne is binnengevallen.
Het beste dat er zou kunnen gebeuren is wanneer de Russen zouden terugtrekken, Oekraïne bij de EU komt, en de EU alle diplomatie uit handen van de Oekraïense politici weg trekt. Maar dat kan de EU niet doen volgens haar eigen regels.
Overigens ben ik zelf ook nog niet zo overtuigd van de diplomatieke kundigheid van de EU.
Kherson gaat vroeg of laat inderdaad vernietigd worden door de onnauwkeurige russische artillerie.quote:
Als ze zelf nou eens gingen praten met Putin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef Slayage het volgende:
De horse shoe theory mbt extreem links als extreem rechts.
[ twitter ]
Ik wil in India niet eens naar de wc, laat staan dat ik er uit een kraan zou willen drinken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Ga maar eens in India uit de kraam drinken.
Succes met overleven.
De idioot onder de idioten deze man. Ik mag hopen dat die clown zich ooit voor een tribunaal mag verantwoorden.quote:
De naïviteit en selectieve codering van zelensky in deze briefquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze zelf nou eens gingen praten met Putin.
Nadeel daarvan is dat dat wel ff duurt. Is niet alsof je 1 onnauwkeurig artillerie geschut laat vuren, de stad dan weg is. Dat vereist weken aan 1 stuk schieten. En zoveel tijd hebben ze niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Kherson gaat vroeg of laat inderdaad vernietigd worden door de onnauwkeurige russische artillerie.
Kadyrov riep toevallig ook al op tot het vernietigen van Oekrainsche steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |