Best raar want het is niet alsof de Republikeinen normaal niets hebben met de wapenlobby.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:40 schreef oheng het volgende:
De russen zijn heel erg hoopvol dat de republikeinen winnen, en dat dat hun zal helpen. Als je kijkt naar het stemgedrag, dan is niets minder waar.
Ik ben voor totale openheid. Iedereen kan dan voor zichzelf bepalen wat onzin is en wat niet. Alsof je mensen die in die RT onzin trappen dan ook niet net zogoed met allerlei andere flauwekul meegaan. Dat hou je toch niet tegen. En als je dan gaat verbieden enzo wek je alleen maar meer argwaan en weerstand op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het verspreiden van leugens en desinformatie onder persvrijheid valt.
De vraag is natuurlijk wel wie dan moet bepalen wat desinformatie is. Als dat de overheid is, is het wel een beetje een hellend vlak. Dat zag je ook met die EU-club die daar toen voor werd opgericht. Lekker alles wat de EU onwelgevallig is als desinformatie bestempelen.
De onderliggende vraag is hier denk ik: in hoeverre moet je tolerant zijn voor intolerantie?
Als totale openheid werkte werd in de koude oorlog ook Pravda wel op grote schaal in het westen uitgegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik ben voor totale openheid. Iedereen kan dan voor zichzelf bepalen wat onzin is en wat niet. Alsof je mensen die in die RT onzin trappen dan ook niet net zogoed met allerlei andere flauwekul meegaan. Dat hou je toch niet tegen. En als je dan gaat verbieden enzo wek je alleen maar meer argwaan en weerstand op.
Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als totale openheid werkte werd in de koude oorlog ook Pravda wel op grote schaal in het westen uitgegeven.
"Unfriendly country" staat bij Rusland wat hoger op de lijst dan een land dat zomaar als een dronken boer een ander land binnenwaltst.quote:
Geen nazi's hier in het dorp.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Hebben jullie al last van satanisten tegenwoordig? Of hebben jullie nog steeds last van nazi's?
Pfff nazi's zijn zoooo februari 2022. Yaaaayyyy satanisten!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Hebben jullie al last van satanisten tegenwoordig? Of hebben jullie nog steeds last van nazi's?
Vervelend volk wel, die satanisten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Pfff nazi's zijn zoooo februari 2022. Yaaaayyyy satanisten!!!![]()
Satanisten hebben zojuist ook de politie in Kherson aangevallen, meldt RIA.
Hier een russische gemobiliseerde eenheid die nederig om slaapzakken bedelt.
Dat met die slaapzakken kan ik best inkomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Pfff nazi's zijn zoooo februari 2022. Yaaaayyyy satanisten!!!![]()
Satanisten hebben zojuist ook de politie in Kherson aangevallen, meldt RIA.
Hier een russische gemobiliseerde eenheid die nederig om slaapzakken bedelt.
Raar he, dat al die satanistische nazi's fijnere mensen blijken te zijn dan hun Russische "bevrijders"?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dat blijven geweldig mooie beelden, van al die mensen uit al die bevrijde gebieden
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
hehe..quote:
quote:
de nazi's in Oekrane zijn op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo hebben we het opeens over satanisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |