Kom jij wel eens op Twitter of kijk jij geen videos hier in dit topic. De Russen delen zo veel fails. Waarbij je denkt waarom wordt dit gedeelt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eigen falen plaatst geen van beiden kanten lijkt me. Dat is dan van camera's die door de vijand zijn bemachtigd bij gevangenneming/van een lijk afplukken.
Verkopen en teruglopen naar Rusland zou apart zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je hebt wel bewijs dat je hem niet aan de vijand verkocht hebt, dat kan ook een optie zijn hoe je je jet bent kwijt geraakt.
Weet je dan zeker dat het als eerste door een Rus is gepost? Zoals ik zei, denk eerder beelden die in handen van Oekraiense strijdkrachten zijn gekomen bij overgave of doden van Russen. Maar wie weet. Logisch lijkt het mij niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kom jij wel eens op Twitter of kijk jij geen videos hier in dit topic. De Russen delen zo veel fails. Waarbij je denkt waarom wordt dit gedeelt?
Tsjah h een iPhone 13 is belangrijker.quote:
er zijn interne audits, alle structeren zijn met elkaar verbonden en er is een navo hyrarchie, die boven de nationale hierarchie staat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is alleen bekend wat de leden bekend maken.
Sting komt dan bedrogen uit met zijn "i hope the Russians love their children too"quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Tsjah h een iPhone 13 is belangrijker.
Raar volk die Russen.
Geven meer om status dan om hun eigen kinderen.
Het komt van een (van wat ik begrijp, maar correct me if I’m wrong) Russisch Telegram en YouTube kanaal.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat de Russen zelf zo'n video zouden plaatsen?
of vallende sterrenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen mist, rook of bewolking is.
Ja maar als ze dood zijn krijgen ze een nieuwe Lada.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Sting komt dan bedrogen uit met zijn "i hope the Russians love their children too"
Ook handig als de vijand je tegenmoet komt met houten stokken en kartonnen borden, kun je jezelf tenminste verdedigenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Die laatste in de rij is de slimste.
Ja Hahaquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:31 schreef Wertha het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat voor een babyboom zorgen. Meer nieuwe Oekraners erbij, Ruskies.
Das jakoetskquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
Irkutsk, dat staat op het Risk bord, als ik met goed herinner.
[ twitter ]
Ok, ik kan de gedachtengang van zo'n piloot of aan wie hij verantwoording moet afleggen niet echt volgen om zoiets zelf te plaatsen. Misschien zo van, je kan me neerschieten maar dood krijg je me niet, ik kom met een nieuw vliegtuig weer terug voor jullie.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het komt van een (van wat ik begrijp, maar correct me if I’m wrong) Russisch Telegram en YouTube kanaal.
https://t.me/fighter_bomber
Was een SU-30 die net uit de fabriek kwam rijd..vlieg...crashenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
De wasmachine chip die gebruikt werd stond nog op kort programma.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Was een SU-30 die net uit de fabriek kwam rijd..vlieg...crashen
[ twitter ]
Weer 30 miljoen gelijk afgeschreven. Sancties werken uitstekend.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De wasmachine chip die gebruikt werd stond nog op kort programma.
was een foutje, ze hadden een chip van een wasmachine ingestopt, maar moest een magnetron zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat zal geweldig motiverend zijn, voor die fabrieksmedewerkers.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan vanalles geweest zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok, ik kan de gedachtengang van zo'n piloot of aan wie hij verantwoording moet afleggen niet echt volgen om zoiets zelf te plaatsen. Misschien zo van, je kan me neerschieten maar dood krijg je me niet, ik kom met een nieuw vliegtuig weer terug voor jullie.
I like this scenarioquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Piloot komt om. Wil het leven vieren. Gaat naar een hoer. Die jat tijdens het uitpuffen van de piloot de camera. De hoer verpatst de camera. Via een heler komt de camera bij Victor. En het broertje van Victor komt de sdkaart tegen waarna deze.. afijn.
Snotverquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De wasmachine chip die gebruikt werd stond nog op kort programma.
Igor van de Final Check afdeling zal wel op het matski worden geroepen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal geweldig motiverend zijn, voor die fabrieksmedewerkers.
Zouden die ook dezelfde salarisbeloften krijgen als het leger?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal geweldig motiverend zijn, voor die fabrieksmedewerkers.
Gelukkig krijgen de bewoners 160 schadevergoeding.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Piloten nemen een crash course te letterlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan muziekje eronder zetten.👍
Wat een heisa weer dat de VS militairen naar Roemenie stuurt... Er zat al lang een club militairen in Roemenie waaronder Nederlanders...quote:
Het gaat vooral om de noemer “ready for battle ! Tonight ! Now ! Die Putin, DIE !” Lijkt me.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een heisa weer dat de VS militairen naar Roemenie stuurt... Er zat al lang een club militairen in Roemenie waaronder Nederlanders...
Weer typisch hooah gedrag van de yanks...quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het gaat vooral om de noemer “ready for battle ! Tonight ! Now ! Die Putin, DIE !” Lijkt me.
Verspilling van resources, tenzij... het bedoeld is om Russen die het land willen ontvluchten binnen te houden...quote:
Dan is er toch nog een schietstoel zou ik denken in geval van nood?quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Piloten konden blijkbaar geen zuurstof krijgen
[ twitter ]
Natuurlijk !quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weer typisch hooah gedrag van de yanks...
Het is wel heel erg opvallend dat de landen die min of meer rusland helpen, allemaal zwaar in de problemen zitten. Iran, Turkije, China.quote:
Je merkt het volgens mij niet als je op die manier het bewustzijn verliestquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dan is er toch nog een schietstoel zou ik denken in geval van nood?
Erkende Putin Versteher.quote:
Ook opvallend dat ze allemaal wannabe dictators hebben, al dan niet met een heel dun soort van democratisch of religieus laagje erover heen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Het is wel heel erg opvallend dat de landen die min of meer rusland helpen, allemaal zwaar in de problemen zitten. Iran, Turkije, China.
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekrane en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekrane is. Denk dat Belarus ook niks moet proberen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weer typisch hooah gedrag van de yanks...
inderdaad, je krijgt te weinig zuurstof, maar je co2 voer je wel gewoon af waardoor je geen ademreflex krijgt Je wordt duf en al snel verlies je bewustzijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je merkt het volgens mij niet als je op die manier het bewustzijn verliest
Ik vraag me af wat Lukashenko hiermee denkt te winnen. Vent graaft z’n eigen graf.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:34 schreef fjs het volgende:
[..]
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekrane en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekrane is. Denk dat Belarus ook niks moet proberen.
[ twitter ]
Tendar is een user/account dat de vreemdste niet kloppende bijschriften bij items neerzet. Beetje mee oppassen.quote:
Zie boven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Verspilling van resources, tenzij... het bedoeld is om Russen die het land willen ontvluchten binnen te houden...
Maar nog steeds... hoe wil je een 400km effectieve muur maken?
En een Lada.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Tsjah h een iPhone 13 is belangrijker.
Raar volk die Russen.
Geven meer om status dan om hun eigen kinderen.
Dat valt allemaal wel een beetje mee. We oefenen al jaren aan de grens van Rusland in bv Litouwen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:34 schreef fjs het volgende:
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekrane en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekrane is.
En in Roemenie, en Bulgarije, en Polen, en etc.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel een beetje mee. We oefenen al jaren aan de grens van Rusland in bv Litouwen.
Exact.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:48 schreef PluggieOD het volgende:
En in Roemenie, en Bulgarije, en Polen, en etc.
En we "Baltic policing" en "Enhanced policing" (letterlijke termen) wat af.
900 is natuurlijk wel andere koek dan de 4500 die er nu bijkomen. En nog steeds te weinig om de woorden kracht bij te zetten dat een nucleaire aanval van Rusland tot vernietiging van het Russische leger in Oekrane zal leiden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een heisa weer dat de VS militairen naar Roemenie stuurt... Er zat al lang een club militairen in Roemenie waaronder Nederlanders...
Lukashenko staat al met een been in het graf, alles wat hij kan doen is tijdrekken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Lukashenko hiermee denkt te winnen. Vent graaft z’n eigen graf.
40.000 Man onder direct NATO commando...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:05 schreef speknek het volgende:
900 is natuurlijk wel andere koek dan de 4500 die er nu bijkomen. En nog steeds te weinig om de woorden kracht bij te zetten dat een nucleaire aanval van Rusland tot vernietiging van het Russische leger in Oekrane zal leiden.
Maar met het Russische leger dat klappen krijgt en zich richting eigen grens terugtrekt gaat Belarus dat nu toch nooit meer doen? Loekasjenko wil Poetin gewoon te vriend houden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:34 schreef fjs het volgende:
[..]
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekrane en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekrane is. Denk dat Belarus ook niks moet proberen.
[ twitter ]
Google eens op Atlantic Resolve. Alleen voor dit deployment roteerd het Amerikaanse leger 7000 man per 6 maanden die in voornamelijk Oost Europa belanden. Let wel: inclusief serieus pantser en 55 tot 80 helies. Per 6 maanden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:05 schreef speknek het volgende:
[..]
900 is natuurlijk wel andere koek dan de 4500 die er nu bijkomen. En nog steeds te weinig om de woorden kracht bij te zetten dat een nucleaire aanval van Rusland tot vernietiging van het Russische leger in Oekrane zal leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |