Het gaat vooral om de noemer “ready for battle ! Tonight ! Now ! Die Putin, DIE !” Lijkt me.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een heisa weer dat de VS militairen naar Roemenie stuurt... Er zat al lang een club militairen in Roemenie waaronder Nederlanders...
Weer typisch hooah gedrag van de yanks...quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het gaat vooral om de noemer “ready for battle ! Tonight ! Now ! Die Putin, DIE !” Lijkt me.
Verspilling van resources, tenzij... het bedoeld is om Russen die het land willen ontvluchten binnen te houden...quote:
Dan is er toch nog een schietstoel zou ik denken in geval van nood?quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Piloten konden blijkbaar geen zuurstof krijgen
[ twitter ]
Natuurlijk !quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weer typisch hooah gedrag van de yanks...
Het is wel heel erg opvallend dat de landen die min of meer rusland helpen, allemaal zwaar in de problemen zitten. Iran, Turkije, China.quote:
Je merkt het volgens mij niet als je op die manier het bewustzijn verliestquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dan is er toch nog een schietstoel zou ik denken in geval van nood?
Erkende Putin Versteher.quote:
Ook opvallend dat ze allemaal wannabe dictators hebben, al dan niet met een heel dun soort van democratisch of religieus laagje erover heen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Het is wel heel erg opvallend dat de landen die min of meer rusland helpen, allemaal zwaar in de problemen zitten. Iran, Turkije, China.
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekraïne en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekraïne is. Denk dat Belarus ook niks moet proberen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weer typisch hooah gedrag van de yanks...
inderdaad, je krijgt te weinig zuurstof, maar je co2 voer je wel gewoon af waardoor je geen ademreflex krijgt Je wordt duf en al snel verlies je bewustzijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je merkt het volgens mij niet als je op die manier het bewustzijn verliest
Ik vraag me af wat Lukashenko hiermee denkt te winnen. Vent graaft z’n eigen graf.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:34 schreef fjs het volgende:
[..]
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekraïne en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekraïne is. Denk dat Belarus ook niks moet proberen.
[ twitter ]
Tendar is een user/account dat de vreemdste niet kloppende bijschriften bij items neerzet. Beetje mee oppassen.quote:
Zie boven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Verspilling van resources, tenzij... het bedoeld is om Russen die het land willen ontvluchten binnen te houden...
Maar nog steeds... hoe wil je een 400km effectieve muur maken?
En een Lada.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Tsjah hè een iPhone 13 is belangrijker.
Raar volk die Russen.
Geven meer om status dan om hun eigen kinderen.
Dat valt allemaal wel een beetje mee. We oefenen al jaren aan de grens van Rusland in bv Litouwen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:34 schreef fjs het volgende:
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekraïne en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekraïne is.
En in Roemenie, en Bulgarije, en Polen, en etc.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel een beetje mee. We oefenen al jaren aan de grens van Rusland in bv Litouwen.
Exact.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:48 schreef PluggieOD het volgende:
En in Roemenie, en Bulgarije, en Polen, en etc.
En we "Baltic policing" en "Enhanced policing" (letterlijke termen) wat af.
900 is natuurlijk wel andere koek dan de 4500 die er nu bijkomen. En nog steeds te weinig om de woorden kracht bij te zetten dat een nucleaire aanval van Rusland tot vernietiging van het Russische leger in Oekraïne zal leiden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een heisa weer dat de VS militairen naar Roemenie stuurt... Er zat al lang een club militairen in Roemenie waaronder Nederlanders...
Lukashenko staat al met een been in het graf, alles wat hij kan doen is tijdrekken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Lukashenko hiermee denkt te winnen. Vent graaft z’n eigen graf.
40.000 Man onder direct NATO commando...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:05 schreef speknek het volgende:
900 is natuurlijk wel andere koek dan de 4500 die er nu bijkomen. En nog steeds te weinig om de woorden kracht bij te zetten dat een nucleaire aanval van Rusland tot vernietiging van het Russische leger in Oekraïne zal leiden.
Maar met het Russische leger dat klappen krijgt en zich richting eigen grens terugtrekt gaat Belarus dat nu toch nooit meer doen? Loekasjenko wil Poetin gewoon te vriend houden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:34 schreef fjs het volgende:
[..]
Mwaw vind het nogal een dingetje hoor. Aan de grens van Oekraïne en ready for battle. Het lijkt net alsof vandaag of morgen Navo/Amerika echt in Oekraïne is. Denk dat Belarus ook niks moet proberen.
[ twitter ]
Google eens op Atlantic Resolve. Alleen voor dit deployment roteerd het Amerikaanse leger 7000 man per 6 maanden die in voornamelijk Oost Europa belanden. Let wel: inclusief serieus pantser en 55 tot 80 helies. Per 6 maanden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:05 schreef speknek het volgende:
[..]
900 is natuurlijk wel andere koek dan de 4500 die er nu bijkomen. En nog steeds te weinig om de woorden kracht bij te zetten dat een nucleaire aanval van Rusland tot vernietiging van het Russische leger in Oekraïne zal leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |