Was een SU-30 die net uit de fabriek kwam rijd..vlieg...crashenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
Irkutsk, dat staat op het Risk bord, als ik met goed herinner.
[ twitter ]
De wasmachine chip die gebruikt werd stond nog op kort programma.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Was een SU-30 die net uit de fabriek kwam rijd..vlieg...crashen
[ twitter ]
Weer 30 miljoen gelijk afgeschreven. Sancties werken uitstekend.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De wasmachine chip die gebruikt werd stond nog op kort programma.
was een foutje, ze hadden een chip van een wasmachine ingestopt, maar moest een magnetron zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat zal geweldig motiverend zijn, voor die fabrieksmedewerkers.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan vanalles geweest zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik kan de gedachtengang van zo'n piloot of aan wie hij verantwoording moet afleggen niet echt volgen om zoiets zelf te plaatsen. Misschien zo van, je kan me neerschieten maar dood krijg je me niet, ik kom met een nieuw vliegtuig weer terug voor jullie.
I like this scenarioquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Piloot komt om. Wil het leven vieren. Gaat naar een hoer. Die jat tijdens het uitpuffen van de piloot de camera. De hoer verpatst de camera. Via een heler komt de camera bij Victor. En het broertje van Victor komt de sdkaart tegen waarna deze.. afijn.
Snotverquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De wasmachine chip die gebruikt werd stond nog op kort programma.
Igor van de Final Check afdeling zal wel op het matski worden geroepen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal geweldig motiverend zijn, voor die fabrieksmedewerkers.
Zouden die ook dezelfde salarisbeloften krijgen als het leger?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal geweldig motiverend zijn, voor die fabrieksmedewerkers.
Gelukkig krijgen de bewoners ¤160 schadevergoeding.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
Irkutsk, dat staat op het Risk bord, als ik met goed herinner.
[ twitter ]
Piloten nemen een crash course te letterlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan muziekje eronder zetten.👍
Wat een heisa weer dat de VS militairen naar Roemenie stuurt... Er zat al lang een club militairen in Roemenie waaronder Nederlanders...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |