kan niet dansen, ben door mijn enkel gegaan vanavond, maar drankje gaat er wel inquote:
Ik bedenk me net door jouw eerdere post;zou het Marciano groepje weer afspraken maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou niet (bijna) iedereen daar voor stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Handjes in de lucht dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan niet dansen, ben door mijn enkel gegaan vanavond, maar drankje gaat er wel in![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik krijg soms het idee dat Marciano zich een beetje wil losweken van zijn sloofje. Hij zei vanavond ook, als Kim weg zou zijn, kom ik niet meer op die kamerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedenk me net door jouw eerdere post;zou het Marciano groepje weer afspraken maken?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...
Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
trustenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
Berend zit nog wat te knagen, ik hou het voor gezien![]()
Hij ligt daar ook met een stel roddelende types.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat Marciano zich een beetje wil losweken van zijn sloofje. Hij zei vanavond ook, als Kim weg zou zijn, kom ik niet meer op die kamer
Tja hij heeft er zelf voor gekozen. Slaafje is handig, maar je kan beter het spel spelen en lol hebben met de mannen. Net Als Ruben zet hij zichzelf wel een beetje buitenspel, door teveel achter die griet aan te hobbelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ligt daar ook met een stel roddelende types.
Heel andere vibe is dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan kan je beter Jeff en Kim D hebben, zijn geen stelletje, maar hebben ook veel lol samen en de motivatie van Kim bij het emilinatiespel, was echt geweldig
ik vind het een nare man, zijn taal, bro en de manier waarop hij zijn "vriendin" behandeld benden alle pijlquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
En zij hemelt hem enorm op,Marciano is zo geweldig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het een nare man, zijn taal, bro en de manier waarop hij zijn "vriendin" behandeld beneden alle pijl
Volk ligt allemaal te slapen. Wat mag en kan je nog posten als het over de streams moet gaan?
Tijd om ook maar af te sluiten, slaap lekker!
Trusten Moes.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het een nare man, zijn taal, bro en de manier waarop hij zijn "vriendin" behandeld benden alle pijl
Volk ligt allemaal te slapen. Wat mag en kan je nog posten als het over de streams moet gaan?
Tijd om ook maar af te sluiten, slaap lekker!
Zijn Sas en Bern nog samen dan? Heb vandaag bijna alle filmpjes bekeken ( heb geen livestream) maar ik heb ze misschien 1 minuut gezien en dan niet eens echt samen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
In feite zijn ze net zo saai als Sascha en Bern,je ziet ze ook nooit samen lachen.Het is alleen KimK die hem bemoederd en hij laat zich dat aanhangen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zijn Sas en Bern nog samen dan? Heb vandaag bijna alle filmpjes bekeken ( heb geen livestream) maar ik heb ze misschien 1 minuut gezien en dan niet eens echt samen.
Wanda liegt glashard tijdens het geratel. Dan kun je dus nooit gelijk hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 05:19 schreef engine het volgende:
Ondanks al het geratel heeft Wanda wel gelijk. Hoezo gaat Maddy vertellen dat er een lijstje is....dat is wel tegen het achterlijke aan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
KimD is een nare meid wel. Hoezo moet je kwaad zijn omdat andere mensen een lijstje hebben met namen wie ze weg willen stemmen.
Ik snap dat niet. Zij maakt toch ook afspraken met mensen over wie weg te willen hebben.
Waarom is er geen "ik snap het niet" smiley![]()
Ja natuurlijk doet ze dat. Belachelijk hoe Maddy haar ineens voor het blok zet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanda liegt glashard tijdens het geratel. Dan kun je dus nooit gelijk hebben.
Ja, ik begrijp het probleem ook niet zo. Ze spelen een spel en hebben namen die ze weg willen hebben. Ik vond Maddy ook ver buiten haar boekje gaan om vertrouwelijke dingen door te vertellen. Terecht dat Wanda boos was ook al vind ik het een draak van een meid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk doet ze dat. Belachelijk hoe Maddy haar ineens voor het blok zet.
ik denk eerder dat wanda boos is omdat niet gaat hoe zij wil, en dat madeleine niet van alles naar haar doorbrieftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het probleem ook niet zo. Ze spelen een spel en hebben namen die ze weg willen hebben. Ik vond Maddy ook ver buiten haar boekje gaan om vertrouwelijke dingen door te vertellen. Terecht dat Wanda boos was ook al vind ik het een draak van een meid.
Ze zal wel moeten slapen op die kamer want je mag niet wisselen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:26 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hoe is het met Maddy afgelopen?Is het uitgepraat?Ligt ze gewoon op die kamer?
En bovenal omdat zij een woedende KimD op haar dak kreegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wanda boos is omdat niet gaat hoe zij wil, en dat madeleine niet van alles naar haar doorbrieft
Die ook overdreven woest was en heel erg op zoek naar de confrontatie. Alsof ze iets moest bewijzen ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En bovenal omdat zij een woedende KimD op haar dak kreeg
Yep. Al die opgekropte woede omdat haar Jeffrey bijna werd weg gestemd kreeg Wanda over haar heen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die ook overdreven woest was en heel erg op zoek naar de confrontatie. Alsof ze iets moest bewijzen ofzo.
Dat is wel een KimD dingetje, die kan uit d'r panty gaan waarbij je denkt 'meid chill een beetje, zo erg is het nou ook weer niet'.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die ook overdreven woest was en heel erg op zoek naar de confrontatie. Alsof ze iets moest bewijzen ofzo.
Wanda was gewoon echt boos. En ik begreep ook nog wel waarom. Kim leek er ook heel erg van te genieten en dat vond ik best naar om te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is wel een KimD dingetje, die kan uit d'r panty gaan waarbij je denkt 'meid chill een beetje, zo erg is het nou ook weer niet'.
Wanda is een enorme hypocriet met haar vertrouwen. Die zit achter de rug om van Maddy enorm over Maddy te lullen en dan tegen Maddy zeggen: ik zou nooit iets wat je mij in vertrouwen vertelt doorlullen. Nee, maar ik steek je wel een mes in de rug, dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda was gewoon echt boos. En ik begreep ook nog wel waarom. Kim leek er ook heel erg van te genieten en dat vond ik best naar om te zien.
nah ik heb het allemaal niet gezien, maar ik kan niet echt medelijden met wanda hebben, wat die allemaal iuitkraamt. lusten de honden ook geen brood van. En gisteravond leken wanda en Kim opeens BFF's, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda was gewoon echt boos. En ik begreep ook nog wel waarom. Kim leek er ook heel erg van te genieten en dat vond ik best naar om te zien.
Ik heb ook geen medelijden met Wanda. Maar ik snap haar reden waarom ze boos was. En het gedrag van Kim D was vooral naar richting Madeleine, niet zozeer naar Wanda.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ik heb het allemaal niet gezien, maar ik kan niet echt medelijden met wanda hebben, wat die allemaal iuitkraamt. lusten de honden ook geen brood van. En gisteravond leken wanda en Kim opeens BFF's, dus het zal allemaal wel meevallen.
oh ik dacht dat je bedoelde dat kim genoot van de boosheid van wanda. tsja en madeleine, ik weet niet wat ik van haar moet denken. Ik vertrouw haar nog steeds niet, ik vermoed dat ze na haar topbaantje niet meer zal terugkeren naar team enge blonde meiden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden met Wanda. Maar ik snap haar reden waarom ze boos was. En het gedrag van Kim D was vooral naar richting Madeleine, niet zozeer naar Wanda.
Het is ondertussen ook half negen, mooie tijd om op te staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:24 schreef Seattle het volgende:
Jongens wat een drukte. Gaat er iets gebeuren wat ik niet weet? De halve loods is al wakker
Eens. Maar vond het zo vroeg voor hun doenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen ook half negen, mooie tijd om op te staan.
Ze gaat haar memoires schrijven op WC rolletjes denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
Maddie gaat alleen nog maar boven zitten ??
Ja, zou wel even bij haar willen zitten om haar een hart onder de riem te steken. Maar dan moet ze niet terug gaan pratenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel sneu als Maddy zich zo af gaat zonderen...
Dat doet ze helemaal zelf. Niet slim ook want over een paar weken behoort ze gewoon weer tot het pleps.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel sneu als Maddy zich zo af gaat zonderen...
nah ja wat is dat voor ondersteuning zegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zou wel even bij haar willen zitten om haar een hart onder de riem te steken. Maar dan moet ze niet terug gaan praten
Ja ik ook... kan er niet zo goed tegen iemand zo te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zou wel even bij haar willen zitten om haar een hart onder de riem te steken. Maar dan moet ze niet terug gaan praten
Geenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja wat is dat voor ondersteuning zeg
Aparte foto... kweetnie..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Esther heeft er zin in vandaag.
[ afbeelding ]
Ik dacht denk het zelfde als jijquote:
Gewoon een afbakbroodjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht denk het zelfde als jij
Wat heeft ze daar in haar handen
Vooral op m'n mobiel, het lijkt net of ze een piel staat te bekijken...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht denk het zelfde als jij
Wat heeft ze daar in haar handen
Wie is meneer drop?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:52 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen weer even bij gelezen en gekeken en ik blijf bij Meneer Drop en Jeffrey de "enge" types vinden die zichzelf zo geweldig vinden en met blessure praatjes komen als iets te zwaar zou kunnen worden en de Glennis Grace oogjes opzetten als ze daarmee bezig zijn .Nu ook weer die Jeffrey, vind dat hij met een makkie weer gewonnen heeft en dom dat anderen hem kiezen voor een challenge want hij haalt alles
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vooral op m'n mobiel, het lijkt net of ze een piel staat te bekijken...
Meneer drop?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:52 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen weer even bij gelezen en gekeken en ik blijf bij Meneer Drop en Jeffrey de "enge" types vinden die zichzelf zo geweldig vinden en met blessure praatjes komen als iets te zwaar zou kunnen worden en de Glennis Grace oogjes opzetten als ze daarmee bezig zijn .Nu ook weer die Jeffrey, vind dat hij met een makkie weer gewonnen heeft en dom dat anderen hem kiezen voor een challenge want hij haalt alles
IK denk Nadir ( had drop gejat)quote:
voor mij is dat absoluut team Wandaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:52 schreef schizolientje het volgende:
Waaroverquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij is dat absoluut team Wanda
zoals ze zich ook boos maakte gisteren
niet gezond
en dan te bedenken dat ze zich boos maakt om de ze zelf keihard liegt
Nadit die uren in tranen overal aan het bekennen was dat hij drop had gegeten van iemand en om die reden naar huis wilde toenquote:
Vunzige wijven..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook![]()
Op de streams wordt gesport, gedoucht
Ooh die jankbal met z'n gekneusde ribben...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nadit die uren in tranen overal aan het bekennen was dat hij drop had gegeten van iemand en om die reden naar huis wilde toen
Ik kijk te weinig denk ik.. Ik weet dat de ruzie ging om het doorlullen van maddy, maar wat is er precies aan gelogenquote:
Wanda die zegt dat ze het allemaal niet gezegd heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig denk ik.. Ik weet dat de ruzie ging om het doorlullen van maddy, maar wat is er precies aan gelogen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda die zegt dat ze het allemaal niet gezegd heeft
dat alles van Maddy komt
en dan op de kamer trots zijn dat ze kunnen liegen
In het voorstel filmpje dacht ik echt dat het een kerel met een pruik was..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Als ik Mori hoor en zie vind ik haar wel veel op een man lijken.
Ik kon de stem niet thuis brengen, dacht welke man is aan het praten, toen ik ging kijken zag ik dat het Mori was
En de hottubequote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
opgestookt?
elke avond een haard aan buiten
dat is echt bijzonder veel in een korte tijdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
opgestookt?
elke avond een haard aan buiten
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:14 schreef Vlinder1974 het volgende:
Quote van Twitter:
Waarom Djedi nog steeds met Ruben omgaat? Joost mag t weten
🤣🤣🤣
Joost vragen dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:14 schreef Vlinder1974 het volgende:
Quote van Twitter:
Waarom Djedi nog steeds met Ruben omgaat? Joost mag t weten
🤣🤣🤣
Heb jij dan de afgelopen tijd elke avond uren achter elkaar een flink vuur gestookt, een hottub aangehad en een grote bbq meerdere malen opgestookt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is echt bijzonder veel in een korte tijd
wij hebben 2 kachels en krijgen dat niet voor elkaar
Gestookt heeft ze zeker wel ... alleen geen houtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb jij dan de afgelopen tijd elke avond uren achter elkaar een flink vuur gestookt, een hottub aangehad en een grote bbq meerdere malen opgestookt?
Ik vind het nog wel meevallen wat ze hebben gebruikt, helemaal als je kijkt dat het nogal achteloos gestapeld ligt, dus et veel tussenruimte.
2 kachels en af en toe een 3de(niet in mijn huis, wel zelfde hout)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb jij dan de afgelopen tijd elke avond uren achter elkaar een flink vuur gestookt, een hottub aangehad en een grote bbq meerdere malen opgestookt?
Ik vind het nog wel meevallen wat ze hebben gebruikt, helemaal als je kijkt dat het nogal achteloos gestapeld ligt, dus et veel tussenruimte.
het zal wel. Ik vind het in ieder geval niet schrikbarend veel wat ze daar hebben gestookt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 kachels en af en toe een 3de(niet in mijn huis, wel zelfde hout)
en ja we hebben ook een hottub![]()
Arrogante uitgestreken smoelwerkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jeffrey. Tis net een saggerijnig oud mannetje...met dat gekrompen koppie en die valse oogjes![]()
En dan andere noonoos noemen
die zijn ze aan het vervenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Uuuuuhhh WTF is er met de wenkbrauwen van Wendy en Babette gebeurd![]()
Pikzwart
Ik denk eerder dat dat is om de slaapkamer stank te verdrijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:04 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat nu voor zweefteven gedoe met die wierook stokjes![]()
Goedemorgen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat is om de slaapkamer stank te verdrijven
Welke Kim?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:16 schreef Setje72 het volgende:
Soms denk ik wel dat Kim zelf een oogje op Jef heeft...
Daar ging het helemaal niet om waarom Kim D woest was. Er wordt gejat in de loods en de meangirls en Maddy verdenken haar, daar kwam ze verhaal op halen. Ze ging de confrontatie aanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Al die opgekropte woede omdat haar Jeffrey bijna werd weg gestemd kreeg Wanda over haar heen.
oh wat jammer, hij heeft zulke mooie krullenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
daar gaat het haar van Jeff![]()
![]()
Nou dat denk ik dan ook weer niet hoorquote:
als ze het boven op maar lang laatquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand had hier een foto van Jasper gepost met kort haar, nou vind hem het lange ook veel mooier staan
hij wilde het blijkbaar alquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wette verloren? sonst is hij en rare vent
maar is hij sowiezo
Gg!quote:
Moest ff zoeken, staat hem ook wel, maar ik vind zijn krullen zo mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze het boven op maar lang laat
dat staat prima bij hem
kijk maar op zijn insta
Laat haar in die waanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
Zoe denkt met haar flirtskills Jeffrey in te pakken![]()
![]()
Ja wij ook, zou niet weten wat @chufi er anders mee bedoeldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa
wij noemden het ook een tuutje
groeit zomaar weer aan hoorquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk wel dat Wendy een betere kapster is dan Kim K
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Dat zwerverige gedoe
gewoon weer een man worden
natte slipjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Zoe
al die meiden sturenje nu een DM
wil je mijn natte slipje![]()
Aaah werkt jouw generatie zo(jeff)![]()
Nat slipje ook nog, Jeff zegt, is dat de generatie van tegenwoordigquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Zoe, 'nu willen alle dames je een slipje sturen'....
Zitten lang droog hèquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Die Zoe is voor de rest helemaal niet oversexed natuurlijk...![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:20 schreef Charmian het volgende:
jeff heeft nu wel iets weg van adam levine van maroon 5
als het Nadir was hadden ze weer 112 moeten bellenquote:
ja Sasha zei datquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:23 schreef Sociologica het volgende:
weten we al of ze vanmorgen verplicht allemaal vroeg eruit moesten? Ik wacht op sensatie
ja, hij heeft het niet eens doorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het Nadir was hadden ze weer 112 moeten bellen![]()
preciesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nou Mirthe, haal die wasmand terug
teleurgesteld en dan kan ik goed begrijpenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Mirthe lijkt voor haar doen echt boos
ik zie Mirthe als iemand die niet echt boos wordt/kan wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
tele
[..]
teleurgesteld en dan kan ik goed begrijpen
Nou echt he.. laat dit nou niet weer zo suffig over je kant gaan.. haal die wasmand gewoonquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
de wasmand pakken en zeggen zo
Jerrold heeft het letterlijk tegen haar gezegd.. toen heeft ze het niet gelijk meegenomen , dat zou later wel komen...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
Mirthe voelt zich genaaid
ze kreeg eten van ?? Jerrold
Djedi en Ruben deden alsof zij het eten van Jerrold zouden krijgen
nu wilde Mirthe de wasmand
en dat mocht niet?
same. Ik denk dat ze niet weet hoe/ zo op slot. Dit is voor haar doen echt next level boos/ teleurgesteldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Mirthe als iemand die niet echt boos wordt/kan worden
dus dit was al heel wat
ze heeft de pindakaas zelf gehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerrold heeft het letterlijk tegen haar gezegd.. toen heeft ze het niet gelijk meegenomen , dat zou later wel komen...
Vies volkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de pindakaas zelf gehouden
en de rest aan de groep gegeven
nu deden Djedi en Ruben of Jerrold die pindakaas aan Ruben had belooft
Precies, die houden het samen geen jaar vol, die gaan onderling ook nog wel ruzie krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
iedereen wordt langzaam wakker en ziet hoe kamer 3 is
kamer 3 volgers bedoel ik want niet iedereen uit dat clubje slaapt daar
Nee ik vind lelijk , hij is net zo doorsnee als de restquote:
Ja Sasha heeft dat tegen Jeff verteldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Is dit überhaupt waar, dat ze Sasha er van hebben overtuigd dat ze op haar gingen stemmen?
overtuigd? klinkt meer als dwangquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Is dit überhaupt waar, dat ze Sasha er van hebben overtuigd dat ze op haar gingen stemmen?
Volgens mij niet. Ik zag Ester met Ruppert praten. Daarna ging Ruppert naar Bern en vertelde dat Ester zei of het geen goed idee was om op Sasha te gaan vanwege haar long covid. Ruppert vond dat wreemd. Kim K stond er ook bij toen Ruppert dat melde.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Wie heeft dat tegen Sascha verteld dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja Sasha heeft dat tegen Jeff verteld
Eerder Chantage, Kim K had dat tegen Sasha en Bern gezegdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
overtuigd? klinkt meer als dwang
Maar ze laten het nu klinken als een enoooorm complot.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerder Chantage, Kim K had dat tegen Sasha en Bern gezegd
Ah, dit geeft wat duidelijkheidquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:00 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zag Ester met Ruppert praten. Daarna ging Ruppert naar Bern en vertelde dat Ester zei of het geen goed idee was om op Sasha te gaan vanwege haar long covid. Ruppert vond dat wreemd. Kim K stond er ook bij toen Ruppert dat melde.
gezien de setting waarin ze zitten is dat inderdaad enormquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze laten het nu klinken als een enoooorm complot.
Gesprek van Sasha met Jeff staat wel ergens tussen de filmpjes. Kijk zelf wat er gezegd isquote:
Wendyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Wie heeft Jeff eigenlijk geknipt? Kim K?
Of Wendy
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:00 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zag Ester met Ruppert praten. Daarna ging Ruppert naar Bern en vertelde dat Ester zei of het geen goed idee was om op Sasha te gaan vanwege haar long covid. Ruppert vond dat wreemd. Kim K stond er ook bij toen Ruppert dat melde.
Dat deel vind ik niet interessantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gesprek van Sasha met Jeff staat wel ergens tussen de filmpjes. Kijk zelf wat er gezegd is
Precies. Dan zou Sasha liegen tegen Jeff waarom ze op hem gestemd heeft? Ze voelde zich vreselijk genaaidquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?
Klopt, zo ging het Kim K heeft dit bedacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?
Ahhh dat wilde ik wetenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
J e vraagt iets en dan vind je niet interessant wat Sasha tegen Jeff verteld heeft waarom ze op hem heeft gestemd en dat ze onder druk gezet is?quote:
Nee, ik vind het interessant hoe het aan Sas is verteld, niet hoe Sas het doorverteldequote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
J e vraagt iets en dan vind je niet interessant wat Sasha tegen Jeff verteld heeft waarom ze op hem heeft gestemd en dat ze onder druk gezet is?
Intentie weet ik ook niet maar als ik zie hoe Esther gisteren ook tegen Maddy sprak over haar dikke huil gezicht , dan geloof ik dat direct.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik weet nog de intentie niet nu![]()
Kim had dus gehoord dat esther Sas had geopperd.
Nee het kwam uit kamer 3quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim K is dus naar Bern en Sasha gestapt met het advies om ook op Jeffrey te stemmen omdat ze al met een grote groep op hem gingen. Zo kon Sasha zichzelf redden...Dus hebben Bern eb Sasha op Jeff gestemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kim K is dus naar Bern en Sasha gestapt met het advies om ook op Jeffrey te stemmen omdat ze al met een grote groep op hem gingen. Zo kon Sasha zichzelf redden...Dus hebben Bern eb Sasha op Jeff gestemd.
Heel vals, maar sommige hebben het nu dus door en Sasha en Bern voelden zich hierdoor genept..quote:
man3quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda zegt: Nemen we de was van Maddy ook mee?
Kim K heel Resoluut: Nee nee.
Ja Kim K is valser dan vals...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda zegt: Nemen we de was van Maddy ook mee?
Kim K heel Resoluut: Nee nee.
Hij is gisteren misselijk op bed gegaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:22 schreef greysbones het volgende:
waar heeft Martin last van??
oude wijven perikelen?
Nadir 2?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is gisteren misselijk op bed gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |