Ja, zou wel even bij haar willen zitten om haar een hart onder de riem te steken. Maar dan moet ze niet terug gaan pratenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel sneu als Maddy zich zo af gaat zonderen...
Dat doet ze helemaal zelf. Niet slim ook want over een paar weken behoort ze gewoon weer tot het pleps.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel sneu als Maddy zich zo af gaat zonderen...
nah ja wat is dat voor ondersteuning zegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zou wel even bij haar willen zitten om haar een hart onder de riem te steken. Maar dan moet ze niet terug gaan praten
Ja ik ook... kan er niet zo goed tegen iemand zo te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zou wel even bij haar willen zitten om haar een hart onder de riem te steken. Maar dan moet ze niet terug gaan praten
Geenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja wat is dat voor ondersteuning zeg
Aparte foto... kweetnie..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Esther heeft er zin in vandaag.
[ afbeelding ]
Ik dacht denk het zelfde als jijquote:
Gewoon een afbakbroodjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht denk het zelfde als jij
Wat heeft ze daar in haar handen
Vooral op m'n mobiel, het lijkt net of ze een piel staat te bekijken...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht denk het zelfde als jij
Wat heeft ze daar in haar handen
Wie is meneer drop?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:52 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen weer even bij gelezen en gekeken en ik blijf bij Meneer Drop en Jeffrey de "enge" types vinden die zichzelf zo geweldig vinden en met blessure praatjes komen als iets te zwaar zou kunnen worden en de Glennis Grace oogjes opzetten als ze daarmee bezig zijn .Nu ook weer die Jeffrey, vind dat hij met een makkie weer gewonnen heeft en dom dat anderen hem kiezen voor een challenge want hij haalt alles
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vooral op m'n mobiel, het lijkt net of ze een piel staat te bekijken...
Meneer drop?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:52 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen weer even bij gelezen en gekeken en ik blijf bij Meneer Drop en Jeffrey de "enge" types vinden die zichzelf zo geweldig vinden en met blessure praatjes komen als iets te zwaar zou kunnen worden en de Glennis Grace oogjes opzetten als ze daarmee bezig zijn .Nu ook weer die Jeffrey, vind dat hij met een makkie weer gewonnen heeft en dom dat anderen hem kiezen voor een challenge want hij haalt alles
IK denk Nadir ( had drop gejat)quote:
voor mij is dat absoluut team Wandaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:52 schreef schizolientje het volgende:
Waaroverquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij is dat absoluut team Wanda
zoals ze zich ook boos maakte gisteren
niet gezond
en dan te bedenken dat ze zich boos maakt om de ze zelf keihard liegt
Nadit die uren in tranen overal aan het bekennen was dat hij drop had gegeten van iemand en om die reden naar huis wilde toenquote:
Vunzige wijven..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook![]()
Op de streams wordt gesport, gedoucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |