Dat is wel een KimD dingetje, die kan uit d'r panty gaan waarbij je denkt 'meid chill een beetje, zo erg is het nou ook weer niet'.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die ook overdreven woest was en heel erg op zoek naar de confrontatie. Alsof ze iets moest bewijzen ofzo.
Wanda was gewoon echt boos. En ik begreep ook nog wel waarom. Kim leek er ook heel erg van te genieten en dat vond ik best naar om te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is wel een KimD dingetje, die kan uit d'r panty gaan waarbij je denkt 'meid chill een beetje, zo erg is het nou ook weer niet'.
Wanda is een enorme hypocriet met haar vertrouwen. Die zit achter de rug om van Maddy enorm over Maddy te lullen en dan tegen Maddy zeggen: ik zou nooit iets wat je mij in vertrouwen vertelt doorlullen. Nee, maar ik steek je wel een mes in de rug, dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda was gewoon echt boos. En ik begreep ook nog wel waarom. Kim leek er ook heel erg van te genieten en dat vond ik best naar om te zien.
nah ik heb het allemaal niet gezien, maar ik kan niet echt medelijden met wanda hebben, wat die allemaal iuitkraamt. lusten de honden ook geen brood van. En gisteravond leken wanda en Kim opeens BFF's, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda was gewoon echt boos. En ik begreep ook nog wel waarom. Kim leek er ook heel erg van te genieten en dat vond ik best naar om te zien.
Ik heb ook geen medelijden met Wanda. Maar ik snap haar reden waarom ze boos was. En het gedrag van Kim D was vooral naar richting Madeleine, niet zozeer naar Wanda.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ik heb het allemaal niet gezien, maar ik kan niet echt medelijden met wanda hebben, wat die allemaal iuitkraamt. lusten de honden ook geen brood van. En gisteravond leken wanda en Kim opeens BFF's, dus het zal allemaal wel meevallen.
oh ik dacht dat je bedoelde dat kim genoot van de boosheid van wanda. tsja en madeleine, ik weet niet wat ik van haar moet denken. Ik vertrouw haar nog steeds niet, ik vermoed dat ze na haar topbaantje niet meer zal terugkeren naar team enge blonde meiden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden met Wanda. Maar ik snap haar reden waarom ze boos was. En het gedrag van Kim D was vooral naar richting Madeleine, niet zozeer naar Wanda.
Het is ondertussen ook half negen, mooie tijd om op te staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:24 schreef Seattle het volgende:
Jongens wat een drukte. Gaat er iets gebeuren wat ik niet weet? De halve loods is al wakker
Eens. Maar vond het zo vroeg voor hun doenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen ook half negen, mooie tijd om op te staan.
Ze gaat haar memoires schrijven op WC rolletjes denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
Maddie gaat alleen nog maar boven zitten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |