ja, hij heeft het niet eens doorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het Nadir was hadden ze weer 112 moeten bellen![]()
preciesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nou Mirthe, haal die wasmand terug
teleurgesteld en dan kan ik goed begrijpenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Mirthe lijkt voor haar doen echt boos
ik zie Mirthe als iemand die niet echt boos wordt/kan wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
tele
[..]
teleurgesteld en dan kan ik goed begrijpen
Nou echt he.. laat dit nou niet weer zo suffig over je kant gaan.. haal die wasmand gewoonquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
de wasmand pakken en zeggen zo
Jerrold heeft het letterlijk tegen haar gezegd.. toen heeft ze het niet gelijk meegenomen , dat zou later wel komen...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
Mirthe voelt zich genaaid
ze kreeg eten van ?? Jerrold
Djedi en Ruben deden alsof zij het eten van Jerrold zouden krijgen
nu wilde Mirthe de wasmand
en dat mocht niet?
same. Ik denk dat ze niet weet hoe/ zo op slot. Dit is voor haar doen echt next level boos/ teleurgesteldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Mirthe als iemand die niet echt boos wordt/kan worden
dus dit was al heel wat
ze heeft de pindakaas zelf gehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerrold heeft het letterlijk tegen haar gezegd.. toen heeft ze het niet gelijk meegenomen , dat zou later wel komen...
Vies volkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de pindakaas zelf gehouden
en de rest aan de groep gegeven
nu deden Djedi en Ruben of Jerrold die pindakaas aan Ruben had belooft
Precies, die houden het samen geen jaar vol, die gaan onderling ook nog wel ruzie krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
iedereen wordt langzaam wakker en ziet hoe kamer 3 is
kamer 3 volgers bedoel ik want niet iedereen uit dat clubje slaapt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |