Nee ik vind lelijk , hij is net zo doorsnee als de restquote:
Ja Sasha heeft dat tegen Jeff verteldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Is dit überhaupt waar, dat ze Sasha er van hebben overtuigd dat ze op haar gingen stemmen?
overtuigd? klinkt meer als dwangquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Is dit überhaupt waar, dat ze Sasha er van hebben overtuigd dat ze op haar gingen stemmen?
Volgens mij niet. Ik zag Ester met Ruppert praten. Daarna ging Ruppert naar Bern en vertelde dat Ester zei of het geen goed idee was om op Sasha te gaan vanwege haar long covid. Ruppert vond dat wreemd. Kim K stond er ook bij toen Ruppert dat melde.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Wie heeft dat tegen Sascha verteld dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja Sasha heeft dat tegen Jeff verteld
Eerder Chantage, Kim K had dat tegen Sasha en Bern gezegdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
overtuigd? klinkt meer als dwang
Maar ze laten het nu klinken als een enoooorm complot.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerder Chantage, Kim K had dat tegen Sasha en Bern gezegd
Ah, dit geeft wat duidelijkheidquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:00 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zag Ester met Ruppert praten. Daarna ging Ruppert naar Bern en vertelde dat Ester zei of het geen goed idee was om op Sasha te gaan vanwege haar long covid. Ruppert vond dat wreemd. Kim K stond er ook bij toen Ruppert dat melde.
gezien de setting waarin ze zitten is dat inderdaad enormquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze laten het nu klinken als een enoooorm complot.
Gesprek van Sasha met Jeff staat wel ergens tussen de filmpjes. Kijk zelf wat er gezegd isquote:
Wendyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Wie heeft Jeff eigenlijk geknipt? Kim K?
Of Wendy
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:00 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zag Ester met Ruppert praten. Daarna ging Ruppert naar Bern en vertelde dat Ester zei of het geen goed idee was om op Sasha te gaan vanwege haar long covid. Ruppert vond dat wreemd. Kim K stond er ook bij toen Ruppert dat melde.
Dat deel vind ik niet interessantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gesprek van Sasha met Jeff staat wel ergens tussen de filmpjes. Kijk zelf wat er gezegd is
Precies. Dan zou Sasha liegen tegen Jeff waarom ze op hem gestemd heeft? Ze voelde zich vreselijk genaaidquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?
Klopt, zo ging het Kim K heeft dit bedacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?
Ahhh dat wilde ik wetenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |