Ooh die jankbal met z'n gekneusde ribben...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nadit die uren in tranen overal aan het bekennen was dat hij drop had gegeten van iemand en om die reden naar huis wilde toen
Ik kijk te weinig denk ik.. Ik weet dat de ruzie ging om het doorlullen van maddy, maar wat is er precies aan gelogenquote:
Wanda die zegt dat ze het allemaal niet gezegd heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig denk ik.. Ik weet dat de ruzie ging om het doorlullen van maddy, maar wat is er precies aan gelogen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda die zegt dat ze het allemaal niet gezegd heeft
dat alles van Maddy komt
en dan op de kamer trots zijn dat ze kunnen liegen
In het voorstel filmpje dacht ik echt dat het een kerel met een pruik was..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Als ik Mori hoor en zie vind ik haar wel veel op een man lijken.
Ik kon de stem niet thuis brengen, dacht welke man is aan het praten, toen ik ging kijken zag ik dat het Mori was
En de hottubequote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
opgestookt?
elke avond een haard aan buiten
dat is echt bijzonder veel in een korte tijdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
opgestookt?
elke avond een haard aan buiten
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:14 schreef Vlinder1974 het volgende:
Quote van Twitter:
Waarom Djedi nog steeds met Ruben omgaat? Joost mag t weten
🤣🤣🤣
Joost vragen dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:14 schreef Vlinder1974 het volgende:
Quote van Twitter:
Waarom Djedi nog steeds met Ruben omgaat? Joost mag t weten
🤣🤣🤣
Heb jij dan de afgelopen tijd elke avond uren achter elkaar een flink vuur gestookt, een hottub aangehad en een grote bbq meerdere malen opgestookt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is echt bijzonder veel in een korte tijd
wij hebben 2 kachels en krijgen dat niet voor elkaar
Gestookt heeft ze zeker wel ... alleen geen houtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb jij dan de afgelopen tijd elke avond uren achter elkaar een flink vuur gestookt, een hottub aangehad en een grote bbq meerdere malen opgestookt?
Ik vind het nog wel meevallen wat ze hebben gebruikt, helemaal als je kijkt dat het nogal achteloos gestapeld ligt, dus et veel tussenruimte.
2 kachels en af en toe een 3de(niet in mijn huis, wel zelfde hout)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb jij dan de afgelopen tijd elke avond uren achter elkaar een flink vuur gestookt, een hottub aangehad en een grote bbq meerdere malen opgestookt?
Ik vind het nog wel meevallen wat ze hebben gebruikt, helemaal als je kijkt dat het nogal achteloos gestapeld ligt, dus et veel tussenruimte.
het zal wel. Ik vind het in ieder geval niet schrikbarend veel wat ze daar hebben gestookt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 kachels en af en toe een 3de(niet in mijn huis, wel zelfde hout)
en ja we hebben ook een hottub![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |