Te zwaar? Toch die blinde darm?quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:55 schreef mootie het volgende:
Nadir mag de pan niet meer van het vuur halen!!
Moirama die bitchy tegen Maddy deed is nu bitchy aan het doen tegen iedereen die in de keuken iets neer zet? Het lijkt of ze iedereen meteen weg stuurt nuquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze zijn de keuken uit gestuurd geloof ik, mochten geen kopje bij de afwas zetten. Dus berend vond dat achterlijk die die was net een beetje aan het gillen
Gaat nog wel klappenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog veel geblaat, weinig wol.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
Berend: als ik straks een pan nodig heb, neem ik die ook mee. Hou ik hem zelf.
Als iemand zegt, waar is de pan, dan zeg ik dat hij onder m'n bed staat en ik hem nog zelf moet afwassen. ''Maar daar heb ik geen zin in, want dat doe ik dan lekker morgen'', grapt JW er achteraan.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
JW: is een lief meisje, maar zo dom als wat.
![]()
![]()
![]()
Ze zijn net buurman en buurmanquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
JW: we zijn aan het analyseren en het gaat prima.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:05 schreef mootie het volgende:
Zoe: die lagen krijg je er niet af, moet een stukadoor voor komen
Berend vindt het wel beter dat Moirama boven eet, dan moet ze de trap op
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Erik is zijn dates alvast aan het voorbereiden, halve fles cola, pinda's, kruidnootjes en neprozen liggen al klaar op zijn bed.
Ja, ging over strafkampenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:14 schreef HappyCharly het volgende:
is het te kritisch en schakelt febo daarom over ?
Daar wil Bern wel iets aan doenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef mootie het volgende:
Er schiet zo nog niks naar binnen bij Sasha.
die hebben ze gekregen bij t beautypakket. Is voor make-up aan te brengen en je haar uit je gezicht te houden (maar weet je vast wel)quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap die banden om hoofden van die dames nooit zo.
Dan komt crème etc niet in je haar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap die banden om hoofden van die dames nooit zo.
Ja, maar ik begrijp niet waarom je niet gewoon even een elastiek in je haar doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die hebben ze gekregen bij t beautypakket. Is voor make-up aan te brengen en je haar uit je gezicht te houden (maar weet je vast wel)
Dan moet het op je haarlijn toch, maar dat heeft Mexx niet gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is Zoe wat voor Erik...die is niet zo moeilijk...Erik heeft toch helemaal nergens gezegd dat hij een vrouw zoekt die hij makkelijk in bed kan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een voorkeur uitgesproken om een jongere vrouw te willen.
Maar ja, wat is dan wel een oplossing.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
maddy wil met een permanente marker op elk kopje, bordje en bakje iemands naam schrijven.
![]()
![]()
![]()
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft toch helemaal nergens gezegd dat hij een vrouw zoekt die hij makkelijk in bed kan krijgen.
Hij heeft een voorkeur uitgesproken om een jongere vrouw te willen.
En dat hij achteraf krijgt te horen wat hij allemaal fout deedquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef Thorelf het volgende:
kim d probeert nog even duidelijk te maken aan erik dat het proef dating is!!! oefenen
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit.
Voor wat? Een idee?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef mootie het volgende:
Er schiet zo nog niks naar binnen bij Sasha.
ze zullen het verbloemd zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat hij achteraf krijgt te horen wat hij allemaal fout deed
Omdat iedereen zijn eigen draai geeft aan corvee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
maddy wil stemmen of afwassen bij de corve zou horen of dat er 3x per dag alles afgewassen wordt.
ze zitten hier verdorie al 7 weken
ze moeten er niet zo moeilijk over doenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat iedereen zijn eigen draai geeft aan corvee.
Oh zo ik dacht misschien helpt ze Erik mee met zn oefendates ( wat voor mijn gevoel totaal niet werkt)quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de kromme uitdrukking.
Maar het ging om een vaasje.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is Zoe wat voor Erik...die is niet zo moeilijk...nounouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Jawel! Da's beter voor ons streamersquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze moeten er niet zo moeilijk over doen
Maar wat is moeilijk doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het is pas sinds een paar dagen dat er door meerdere mensen apart wordt gekookt. En dat aparte koken maakt natuurlijk heel veel vies in de keuken. pannen enz.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
maddy wil stemmen of afwassen bij de corve zou horen of dat er 3x per dag alles afgewassen wordt.
ze zitten hier verdorie al 7 weken
Iedereen moet gewoon zn steentje bijdragen zo moeilijk is dat toch niet. Naja blijkbaar welquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat ie maar eens goed kwaad worden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Was-beer het volgende:
Erik is een YumYum kwijt uit zijn kast
Precies. Gewoonlijk lekker afwassen als je corvee hebt. Niet zeuren. Bordjes en kopjes wat maakt het uit? En als iemand een pan wil gebruiken die nog vies is, wast ie hem zelf even af.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een drukke agenda daarquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Seattle het volgende:
Ze zijn allemaal bang om teveel te doen.
Dan was je dat even af als je dat zelf gebruikt om iets te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is pas sinds een paar dagen dat er door meerdere mensen apart wordt gekookt. En dat aparte koken maakt natuurlijk heel veel vies in de keuken. pannen enz.
Voorheen werd er drie keer per dag eten klaargemaakt, dit werd opgeschept of boterhammen besmeerd en verder werd er niet veel gebruikt uit de keuken.
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies. Gewoonlijk lekker afwassen als je corvee hebt. Niet zeuren. Bordjes en kopjes wat maakt het uit? En als iemand een pan wil gebruiken die nog vies is, wast ie hem zelf even af.
ik reageerde op : ze wonen er al 7 weken en nu komen er problemen over het afwassen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan was je dat even af als je dat zelf gebruikt om iets te maken.
maar het ging nu om 1 koffiekopje he
Ik zou me doodschrikken als een man aankwam met een pak, bloemen, een gedicht, zelfgemaakte onderzetters en een kaartje met gesprekstopics..quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Thorelf het volgende:
arme Erik, hij is echt zelfverzekerd...en neemt het veel te serieus
Idd, die onderzetters is 'too much'quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zou me doodschrikken als een man aankwam met een pak, bloemen, een gedicht, zelfgemaakte onderzetters en een kaartje met gesprekstopics..
oh sorryquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik reageerde op : ze wonen er al 7 weken en nu komen er problemen over het afwassen.
Dat is romantischquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en het pak en het gedicht en de gesprekskaartjes ook hoor
Hij geniet hier wel van .. lekker stoken.. (niet dat hij geen gelijk heeft, Maddy heeft dit idd gezegd)quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
Berend gilt: Ik heb het net van de allerhoogste manager gehoord, er is geen besluit genomen dus corvee is corvee!!
Aanname?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:37 schreef D. het volgende:
Moraima heeft ergens iets opgevangen over iets niet te hoeven afwassen, dus grijpt nu iedere mogelijkheid aan om minder te hoeven doen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maddy zei toch juist net dat ze dat niet wilde doen voor de bingo, maar dinsdag pas?
spannend ...quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:39 schreef D. het volgende:
Bordgate!
Marciano roept Martin terug omdat ie zijn bord op moet ruimen. Martin is 'not amused'
Marciano die zelf heul niks doet>?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:39 schreef D. het volgende:
Bordgate!
Marciano roept Martin terug omdat ie zijn bord op moet ruimen. Martin is 'not amused'
Hij laat het Kim doen. Delegeren heet datquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano die zelf heul niks doet>?
Die heeft daar een dienstmeisje/ slaafje voorquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano die zelf heul niks doet>?
tenzij je er al wat mee hebt en het kloptquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zou me doodschrikken als een man aankwam met een pak, bloemen, een gedicht, zelfgemaakte onderzetters en een kaartje met gesprekstopics..
Daar irriteer ik mij ook altijd aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Irriteren en ergeren wordt ook nogal vaak door elkaar gehaald , heel ergerlijk
Welke mannen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Ruben wel eens bij de mannen? Van wat ik zie is hij niet vaak verder dan 5 meter bij Djedi vandaan
Door zijn verliefdheid verpest hij zijn eigen verblijf in de loods. Als hij het zelf terug ziet of van familie hoort hoe hij zich daar neerzet, dan zal hij er van balenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Welke mannen?
GJ en JW hadden het er gisteren nog over dat ze een hekel hebben aan Ruben
Ja, het liefst heb ik er ook nieuwe bij. Dat is alleen maar leuk voor de dynamiek. Ik denk dat je in deze fase nog wel nieuwe kan droppen daar, na een halfjaar moet je dat niet meer doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:01 schreef Korak het volgende:
Het gaat vervelen, steeds dezelfde mensen sportend, kokend etc.
Ze hadden nominaties moeten doen met 2 ouden eruit, 1 nieuwe d'r in. Maarja, dan zit je weer met de eindprijs enz.
Zucht ..
Ik denk dat ie het vooral voor Djedi verpest.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door zijn verliefdheid verpest hij zijn eigen verblijf in de loods. Als hij het zelf terug ziet of van familie hoort hoe hij zich daar neerzet, dan zal hij er van balen
Nieuwe erin is nooit een goed idee, bij geen enkele RLSquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:01 schreef Korak het volgende:
Ze hadden nominaties moeten doen met 2 ouden eruit, 1 nieuwe d'r in. Maarja, dan zit je weer met de eindprijs enz.
Zucht ..
En toch gebeurd dat in elke RLS. Dat hoort een beetje bij het format.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe erin is nooit een goed idee, bij geen enkele RLS
Hier ben ik het wel mee eens, het wordt steeds minder leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:01 schreef Korak het volgende:
Zucht ..
Dan moet Djedi hem er maar een keer wat van zeggen, maar ze vindt het zo te zien allemaal wel primaquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het vooral voor Djedi verpest.
Hij hangt steeds bij het meisje waar ie op valt, dus hij zal het zelf geen verpestte tijd vinden
Ze vraagt het zelf ook steeds "Wil je me gezelschap houden als ik mijn makeup doe" etc.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet Djedi hem er maar een keer wat van zeggen, maar ze vindt het zo te zien allemaal wel prima
ja dat ergert mij ook!quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Irriteren en ergeren wordt ook nogal vaak door elkaar gehaald , heel ergerlijk
Eigenlijk wel logisch dat ze alles willen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:05 schreef D. het volgende:
Niet gewonnen prijzen moeten ze weer inleveren
Ze willen doorgaan tot het bittere eind
Normaal wel, maar misschien wordt dit wel leuk..quote:
Dan vraagt ze er ook zelf om. Ze geeft dan gelijk al verkeerde signalen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:05 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze vraagt het zelf ook steeds "Wil je me gezelschap houden als ik mijn makeup doe" etc.
Djedi wil gewoon een maatje, en Ruben heeft zich deze rol toegeëigendquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet Djedi hem er maar een keer wat van zeggen, maar ze vindt het zo te zien allemaal wel prima
terug in de sluis.. Maddy vertelt het persoonlijk aan iedereen... 32 keer..quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:05 schreef D. het volgende:
Niet gewonnen prijzen moeten ze weer inleveren
Ze willen doorgaan tot het bittere eind
Zoe heeft daar maar 16x voor nodigquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
terug in de sluis.. Maddy vertelt het persoonlijk aan iedereen... 32 keer..
Goed idee welquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:10 schreef Thorelf het volgende:
febo zou ook kunnen zeggen bv tussen 13 uur en 20 uur niet op je bed liggen
Ik zou die regel wat uit willen breiden van 10.00 tot 20.00 uur niet op bed liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:10 schreef Thorelf het volgende:
Gewoon net als bij 'een andere RLS' verplichte polonaise iedere ochtendquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:10 schreef Thorelf het volgende:
nee... schappelijk blijven en niet te extreemquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou die regel wat uit willen breiden van 10.00 tot 20.00 uur niet op bed liggen.
Ik vind dit vrij normaal en schappelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee... schappelijk blijven en niet te extreem
Ik zei dat toch niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar als ik dat zeg heb ik ongelijk
Gewoon bam in 1 keer 3 mensen eruit. Even de boel opschudden daar. Niks verstoppertje en bingo en klaverjassen. Ze moeten het in hun broek gaan doen en tegelijkertijd denken dat ze 970K kunnen winnenquote:
Verstoppertje doen, en dan 1 iemand die nooit meer teruggevonden wordtquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gewoon bam in 1 keer 3 mensen eruit. Even de boel opschudden daar. Niks verstoppertje en bingo en klaverjassen. Ze moeten het in hun broek gaan doen en tegelijkertijd denken dat ze 970K kunnen winnen
Dan mag ze haar " maatjes" wel eens verbeteren die verkeerde lidwoorden gebruiken en hun z er ggen ipv zij.quote:
En rotzooi it isquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
De bingo rotzooi staat klaar in de sluis.
nee beetje uitslapen voor de avond/nachtmensenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij normaal en schappelijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Verstoppertje doen, en dan 1 iemand die nooit meer teruggevonden wordt
Stempel stiftenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen ze nu zo met 4 potloden bingo moeten spelen?
Nee, ze krijgen Bingo-stiften. Te leen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen ze nu zo met 4 potloden bingo moeten spelen?
Beginnen met anabolenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
Stoppen met anabolen omdat je kinderen wil , mijn hemel
Wat dat betreft zekerquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff probeert Kim uit te leggen dat plastische chirurgie en anabolen niet nodig zijn in de wereld.. Kim is wel oppervlakkig vind ik..
Volgens mij was het ditquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:12 schreef HappyCharly het volgende:
wat heeft Kim voor spuiten gebruikt dan? Weer een sl
ik dacht dat dit al duidelijk wasquote:
Ik ben nooit zo bezig geweest met haar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat dit al duidelijk was
Ik ben er gewoon een beetje teleurgesteld van.. dacht dat Kim ietsje slimmer was en ietsje verder kon kijken dan de oppervlakte..quote:
Ik had het gemist, of haar anders ingeschat. Naar aanleiding van haar voorstelstukje mag ze wel ff ietsje meer luisteren naar Jeffreyquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat dit al duidelijk was
Mensen zijn gek gewordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij was het dit
https://www.dr-jetskeultee.nl/bruin-voor-een-prikkie/
Vaak is dat wel zo helaas..quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
Kim is een lieve meid maar waar je mee omgaat word je mee besmet zal ik maar zeggen
Ik schrik er ook wel een beetje van, Toen Jeff en Kim vorige week die ruzie hadden , (wat ook over uiterlijk ging) zag ik al wel wat puntjes in haar die ik niet begreep , maar dit geeft nog weer een ander beeld van/over haar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon een beetje teleurgesteld van.. dacht dat Kim ietsje slimmer was en ietsje verder kon kijken dan de oppervlakte..
goed dat ze nu mss door jeff beetje anders gaat zien...mss kent ze alleen maar dat soort mensen. veel jeugd tegenwoordig zijn hersenloze nalopersquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon een beetje teleurgesteld van.. dacht dat Kim ietsje slimmer was en ietsje verder kon kijken dan de oppervlakte..
Nou, nee, dat ze ontzettend dom was was allang duidelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haar vrienden spuiten ook, en dat begrijpt zequote:Op zondag 16 oktober 2022 13:26 schreef Hendrik83 het volgende:
Als je spuit ben je niet gezond vertelde ze eerder maar straks rookt ze wel weer een peuk op.
Er zal er ook niet eentje bijzitten die bovengemiddeld zal scoren bij een IQ-testquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd
quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Er zal er ook niet eentje bijzitten die bovengemiddeld zal scoren bij een IQ-test
Brei streams in coming.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dekentjes breien![]()
Kan de temperatuur omlaag
Misschien gaan ze wel mutsen breien voor een goeddoelquote:
Of voor hun soon to be webshop waar al het schuim naar hartelust kan bestellen....quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel mutsen breien voor een goeddoel
Denk niet dat die er gaat komen.. maar wie weet misschien ook wel..quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of voor hun soon to be webshop waar al het schuim naar hartelust kan bestellen....
quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
We hebben een B![]()
We hebben een I
We hebben een N
We hebben een G
We hebben een O!!BINGO!!
Dat is toch helemaal niet aan de orde?quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of voor hun soon to be webshop waar al het schuim naar hartelust kan bestellen....
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:35 schreef Verida het volgende:
Da
[..]
Dat is toch helemaal niet aan de orde?
Er is een prijzenpot, daar kunnen ze uithalen als ze geld nodig hebben.
Het is geen Utopia of BBquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit.
HIj heeft gelukkig Jappie ook nog.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind vanalles van Jeff, vind het soms een ultieme lul en soms geweldig. Maar ik gun hem wel een maatje waar hij iets meer aansluiting bij heeft. Kim is toch wel echt niet zo snugger..
Jawel hoor. Ga niets voor andere invullen!quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen Utopia of BB
dat lijkt niet echt tot jou door te dringen.
Niveaquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ga niets voor andere invullen!
En toch kon er wel eens wat blijven hangen bij haar door de gesprekken met Jeff. Het leven in de loods zal haar veranderen, maar ook gesprekken met mensen die een andere kijk op het leven hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind vanalles van Jeff, vind het soms een ultieme lul en soms geweldig. Maar ik gun hem wel een maatje waar hij iets meer aansluiting bij heeft. Kim is toch wel echt niet zo snugger..
Ik hoop het. Ze is ook nog wel heel jong natuurlijk, pas 23 ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch kon er wel eens wat blijven hangen bij haar door de gesprekken met Jeff. Het leven in de loods zal haar veranderen, maar ook gesprekken met mensen die een andere kijk op het leven hebben.
Gelukkig niet te lang....quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:41 schreef Sestra666 het volgende:
Bern en sasha in beeld voor de liefhebbers
oh echt? Die vind ik vreselijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben verliefd op de schoenen van Eunice
Prachtig ,maar ik heb zelf ook allemaal dat soort hakkenquote:
Die stonden bij de poort, hebben ze eerst naar boven gebrachtquote:
viswijf in combinatie dusquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:43 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda heeft iets van een bootwerker of marktvrouw
Nee, in de kluis.quote:
Oh ja logisch ... Er mocht weer eens wat gejat wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, in de kluis.
Toen bracht ze ze naar boven en nu weer naar beneden
Die hadden ze achter nu toch niet meer nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:49 schreef chufi het volgende:
Kijk een schilderspakket ... dat konden ze ook kopen
Er zal ook wel een bedorven fruit pakket tussen zittenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hadden ze achter nu toch niet meer nodig.
Whut? Berend zit met Janet te praten over een betere wereldquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Een inhoudelijk gesprek met Berend versus Mexx die een deoroller of wc-papier bekijkt
Zie mijn caps, geen fruit pakketquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal ook wel een bedorven fruit pakket tussen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |