Idd, die onderzetters is 'too much'quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zou me doodschrikken als een man aankwam met een pak, bloemen, een gedicht, zelfgemaakte onderzetters en een kaartje met gesprekstopics..
oh sorryquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik reageerde op : ze wonen er al 7 weken en nu komen er problemen over het afwassen.
Dat is romantischquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en het pak en het gedicht en de gesprekskaartjes ook hoor
Hij geniet hier wel van .. lekker stoken.. (niet dat hij geen gelijk heeft, Maddy heeft dit idd gezegd)quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
Berend gilt: Ik heb het net van de allerhoogste manager gehoord, er is geen besluit genomen dus corvee is corvee!!
Aanname?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:37 schreef D. het volgende:
Moraima heeft ergens iets opgevangen over iets niet te hoeven afwassen, dus grijpt nu iedere mogelijkheid aan om minder te hoeven doen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maddy zei toch juist net dat ze dat niet wilde doen voor de bingo, maar dinsdag pas?
spannend ...quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:39 schreef D. het volgende:
Bordgate!
Marciano roept Martin terug omdat ie zijn bord op moet ruimen. Martin is 'not amused'
Marciano die zelf heul niks doet>?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:39 schreef D. het volgende:
Bordgate!
Marciano roept Martin terug omdat ie zijn bord op moet ruimen. Martin is 'not amused'
Hij laat het Kim doen. Delegeren heet datquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano die zelf heul niks doet>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |