die hebben ze gekregen bij t beautypakket. Is voor make-up aan te brengen en je haar uit je gezicht te houden (maar weet je vast wel)quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap die banden om hoofden van die dames nooit zo.
Dan komt crème etc niet in je haar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap die banden om hoofden van die dames nooit zo.
Ja, maar ik begrijp niet waarom je niet gewoon even een elastiek in je haar doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die hebben ze gekregen bij t beautypakket. Is voor make-up aan te brengen en je haar uit je gezicht te houden (maar weet je vast wel)
Dan moet het op je haarlijn toch, maar dat heeft Mexx niet gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is Zoe wat voor Erik...die is niet zo moeilijk...Erik heeft toch helemaal nergens gezegd dat hij een vrouw zoekt die hij makkelijk in bed kan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een voorkeur uitgesproken om een jongere vrouw te willen.
Maar ja, wat is dan wel een oplossing.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
maddy wil met een permanente marker op elk kopje, bordje en bakje iemands naam schrijven.
![]()
![]()
![]()
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft toch helemaal nergens gezegd dat hij een vrouw zoekt die hij makkelijk in bed kan krijgen.
Hij heeft een voorkeur uitgesproken om een jongere vrouw te willen.
En dat hij achteraf krijgt te horen wat hij allemaal fout deedquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef Thorelf het volgende:
kim d probeert nog even duidelijk te maken aan erik dat het proef dating is!!! oefenen
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit.
Voor wat? Een idee?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef mootie het volgende:
Er schiet zo nog niks naar binnen bij Sasha.
ze zullen het verbloemd zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat hij achteraf krijgt te horen wat hij allemaal fout deed
Omdat iedereen zijn eigen draai geeft aan corvee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
maddy wil stemmen of afwassen bij de corve zou horen of dat er 3x per dag alles afgewassen wordt.
ze zitten hier verdorie al 7 weken
ze moeten er niet zo moeilijk over doenquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat iedereen zijn eigen draai geeft aan corvee.
Oh zo ik dacht misschien helpt ze Erik mee met zn oefendates ( wat voor mijn gevoel totaal niet werkt)quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de kromme uitdrukking.
Maar het ging om een vaasje.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is Zoe wat voor Erik...die is niet zo moeilijk...nounouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Jawel! Da's beter voor ons streamersquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze moeten er niet zo moeilijk over doen
Maar wat is moeilijk doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het is pas sinds een paar dagen dat er door meerdere mensen apart wordt gekookt. En dat aparte koken maakt natuurlijk heel veel vies in de keuken. pannen enz.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
maddy wil stemmen of afwassen bij de corve zou horen of dat er 3x per dag alles afgewassen wordt.
ze zitten hier verdorie al 7 weken
Iedereen moet gewoon zn steentje bijdragen zo moeilijk is dat toch niet. Naja blijkbaar welquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat ie maar eens goed kwaad worden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Was-beer het volgende:
Erik is een YumYum kwijt uit zijn kast
Precies. Gewoonlijk lekker afwassen als je corvee hebt. Niet zeuren. Bordjes en kopjes wat maakt het uit? En als iemand een pan wil gebruiken die nog vies is, wast ie hem zelf even af.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een drukke agenda daarquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Seattle het volgende:
Ze zijn allemaal bang om teveel te doen.
Dan was je dat even af als je dat zelf gebruikt om iets te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is pas sinds een paar dagen dat er door meerdere mensen apart wordt gekookt. En dat aparte koken maakt natuurlijk heel veel vies in de keuken. pannen enz.
Voorheen werd er drie keer per dag eten klaargemaakt, dit werd opgeschept of boterhammen besmeerd en verder werd er niet veel gebruikt uit de keuken.
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies. Gewoonlijk lekker afwassen als je corvee hebt. Niet zeuren. Bordjes en kopjes wat maakt het uit? En als iemand een pan wil gebruiken die nog vies is, wast ie hem zelf even af.
ik reageerde op : ze wonen er al 7 weken en nu komen er problemen over het afwassen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan was je dat even af als je dat zelf gebruikt om iets te maken.
maar het ging nu om 1 koffiekopje he
Ik zou me doodschrikken als een man aankwam met een pak, bloemen, een gedicht, zelfgemaakte onderzetters en een kaartje met gesprekstopics..quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Thorelf het volgende:
arme Erik, hij is echt zelfverzekerd...en neemt het veel te serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |