Dan moet Djedi hem er maar een keer wat van zeggen, maar ze vindt het zo te zien allemaal wel primaquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het vooral voor Djedi verpest.
Hij hangt steeds bij het meisje waar ie op valt, dus hij zal het zelf geen verpestte tijd vinden
Ze vraagt het zelf ook steeds "Wil je me gezelschap houden als ik mijn makeup doe" etc.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet Djedi hem er maar een keer wat van zeggen, maar ze vindt het zo te zien allemaal wel prima
ja dat ergert mij ook!quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Irriteren en ergeren wordt ook nogal vaak door elkaar gehaald , heel ergerlijk
Eigenlijk wel logisch dat ze alles willen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:05 schreef D. het volgende:
Niet gewonnen prijzen moeten ze weer inleveren
Ze willen doorgaan tot het bittere eind
Normaal wel, maar misschien wordt dit wel leuk..quote:
Dan vraagt ze er ook zelf om. Ze geeft dan gelijk al verkeerde signalen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:05 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze vraagt het zelf ook steeds "Wil je me gezelschap houden als ik mijn makeup doe" etc.
Djedi wil gewoon een maatje, en Ruben heeft zich deze rol toegeëigendquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet Djedi hem er maar een keer wat van zeggen, maar ze vindt het zo te zien allemaal wel prima
terug in de sluis.. Maddy vertelt het persoonlijk aan iedereen... 32 keer..quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:05 schreef D. het volgende:
Niet gewonnen prijzen moeten ze weer inleveren
Ze willen doorgaan tot het bittere eind
Zoe heeft daar maar 16x voor nodigquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
terug in de sluis.. Maddy vertelt het persoonlijk aan iedereen... 32 keer..
Goed idee welquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:10 schreef Thorelf het volgende:
febo zou ook kunnen zeggen bv tussen 13 uur en 20 uur niet op je bed liggen
Ik zou die regel wat uit willen breiden van 10.00 tot 20.00 uur niet op bed liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:10 schreef Thorelf het volgende:
febo zou ook kunnen zeggen bv tussen 13 uur en 20 uur niet op je bed liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |