Wat dat betreft zekerquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff probeert Kim uit te leggen dat plastische chirurgie en anabolen niet nodig zijn in de wereld.. Kim is wel oppervlakkig vind ik..
Volgens mij was het ditquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:12 schreef HappyCharly het volgende:
wat heeft Kim voor spuiten gebruikt dan? Weer een sl
ik dacht dat dit al duidelijk wasquote:
Ik ben nooit zo bezig geweest met haar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat dit al duidelijk was
Ik ben er gewoon een beetje teleurgesteld van.. dacht dat Kim ietsje slimmer was en ietsje verder kon kijken dan de oppervlakte..quote:
Ik had het gemist, of haar anders ingeschat. Naar aanleiding van haar voorstelstukje mag ze wel ff ietsje meer luisteren naar Jeffreyquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat dit al duidelijk was
Mensen zijn gek gewordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij was het dit
https://www.dr-jetskeultee.nl/bruin-voor-een-prikkie/
Vaak is dat wel zo helaas..quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
Kim is een lieve meid maar waar je mee omgaat word je mee besmet zal ik maar zeggen
Ik schrik er ook wel een beetje van, Toen Jeff en Kim vorige week die ruzie hadden , (wat ook over uiterlijk ging) zag ik al wel wat puntjes in haar die ik niet begreep , maar dit geeft nog weer een ander beeld van/over haar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon een beetje teleurgesteld van.. dacht dat Kim ietsje slimmer was en ietsje verder kon kijken dan de oppervlakte..
goed dat ze nu mss door jeff beetje anders gaat zien...mss kent ze alleen maar dat soort mensen. veel jeugd tegenwoordig zijn hersenloze nalopersquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon een beetje teleurgesteld van.. dacht dat Kim ietsje slimmer was en ietsje verder kon kijken dan de oppervlakte..
Nou, nee, dat ze ontzettend dom was was allang duidelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haar vrienden spuiten ook, en dat begrijpt zequote:Op zondag 16 oktober 2022 13:26 schreef Hendrik83 het volgende:
Als je spuit ben je niet gezond vertelde ze eerder maar straks rookt ze wel weer een peuk op.
Er zal er ook niet eentje bijzitten die bovengemiddeld zal scoren bij een IQ-testquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd
quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Er zal er ook niet eentje bijzitten die bovengemiddeld zal scoren bij een IQ-test
Brei streams in coming.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dekentjes breien![]()
Kan de temperatuur omlaag
Misschien gaan ze wel mutsen breien voor een goeddoelquote:
Of voor hun soon to be webshop waar al het schuim naar hartelust kan bestellen....quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel mutsen breien voor een goeddoel
Denk niet dat die er gaat komen.. maar wie weet misschien ook wel..quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of voor hun soon to be webshop waar al het schuim naar hartelust kan bestellen....
quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
We hebben een B![]()
We hebben een I
We hebben een N
We hebben een G
We hebben een O!!BINGO!!
Dat is toch helemaal niet aan de orde?quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of voor hun soon to be webshop waar al het schuim naar hartelust kan bestellen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |