Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:35 schreef Verida het volgende:
Da
[..]
Dat is toch helemaal niet aan de orde?
Er is een prijzenpot, daar kunnen ze uithalen als ze geld nodig hebben.
Het is geen Utopia of BBquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit.
HIj heeft gelukkig Jappie ook nog.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind vanalles van Jeff, vind het soms een ultieme lul en soms geweldig. Maar ik gun hem wel een maatje waar hij iets meer aansluiting bij heeft. Kim is toch wel echt niet zo snugger..
Jawel hoor. Ga niets voor andere invullen!quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen Utopia of BB
dat lijkt niet echt tot jou door te dringen.
Niveaquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ga niets voor andere invullen!
En toch kon er wel eens wat blijven hangen bij haar door de gesprekken met Jeff. Het leven in de loods zal haar veranderen, maar ook gesprekken met mensen die een andere kijk op het leven hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind vanalles van Jeff, vind het soms een ultieme lul en soms geweldig. Maar ik gun hem wel een maatje waar hij iets meer aansluiting bij heeft. Kim is toch wel echt niet zo snugger..
Ik hoop het. Ze is ook nog wel heel jong natuurlijk, pas 23 ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch kon er wel eens wat blijven hangen bij haar door de gesprekken met Jeff. Het leven in de loods zal haar veranderen, maar ook gesprekken met mensen die een andere kijk op het leven hebben.
Gelukkig niet te lang....quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:41 schreef Sestra666 het volgende:
Bern en sasha in beeld voor de liefhebbers
oh echt? Die vind ik vreselijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben verliefd op de schoenen van Eunice
Prachtig ,maar ik heb zelf ook allemaal dat soort hakkenquote:
viswijf in combinatie dusquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:43 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda heeft iets van een bootwerker of marktvrouw
Nee, in de kluis.quote:
Oh ja logisch ... Er mocht weer eens wat gejat wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, in de kluis.
Toen bracht ze ze naar boven en nu weer naar beneden
Die hadden ze achter nu toch niet meer nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:49 schreef chufi het volgende:
Kijk een schilderspakket ... dat konden ze ook kopen
Er zal ook wel een bedorven fruit pakket tussen zittenquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hadden ze achter nu toch niet meer nodig.
Whut? Berend zit met Janet te praten over een betere wereldquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Een inhoudelijk gesprek met Berend versus Mexx die een deoroller of wc-papier bekijkt
Zie mijn caps, geen fruit pakketquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal ook wel een bedorven fruit pakket tussen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |