Ja maar Koos dan krijg je dus weer constant gescheld over en weer in BNW, daar wilden we toch juist vanaf?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Jawel,maar ik ben wel iemand die daar mee gaat spelen, ben meer van de freiheit.
De verwijderde posts die jij benoemt? Is dat vanwege de inhoud van de post of vanwege aanvallen op de persoon? Ik moet je eerlijk zeggen vriend, verwijderde posts door Jippie? Dat zijn er echt weinig, meeste laat ze juist staan en ze knipt de persoonlijke aanvallen weg. Eerder werden juist hele posts weggehaald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Dat is jouw mening, en mijn mening is dat ze veel te veel posts aan het verwijderen is. Zo erg heb ik het nog nooit gezien, en ik loop al een tijdje mee
Ik doe meequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Fijn. Dat is ieg een positief uitgangspunt.
(Ik ga nu stoppen met de SC hier)
Heb Je ze gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik zie je BNW topics graag tegemoet
Users die bnw een warm hart toedragen krijgen van mij alle ruimte. Daarom ben ik denk niet geschikt, ik zou het wel kunnen (en door ervaring wijzer worden) maar heb geen tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar Koos dan krijg je dus weer constant gescheld over en weer in BNW, daar wilden we toch juist vanaf?
Dat kan je ook niet weten als je niet aan het lezen bent. Als jij 's avonds eens komt kijken heb je het meeste (wat al verwijderd is) gemist.quote:De verwijderde posts die jij benoemt? Is dat vanwege de inhoud van de post of vanwege aanvallen op de persoon? Ik moet je eerlijk zeggen vriend, verwijderde posts door Jippie? Dat zijn er echt weinig, meeste laat ze juist staan en ze knipt de persoonlijke aanvallen weg. Eerder werden juist hele posts weggehaald.
Okee, fair enough. Ik wilde ook enkel aangeven dat mijn post niets met aanstellen te maken had. Het betreft zaken die hier geregeld de revue hebben gepasseerd in BNW.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
We laten ouwe koeien in de slaat liggen en beginnen gewoon met een schone lei. Ik loop hier nog maar kort rond en het heeft geen zin om uit te vissen waar er wat anders had gekund. Ik weet wel wat voor nu wenselijk is, dat heb ik hierboven duidelijk aangegeven. Gooi eventueel 'oudzeer' overboord en ga gewoon de discussie aan.
Dit zijn zeker belangrijke vragen. Zendingsdrang van kortaangeboden MSM-religieuzen blijft soms een probleem in BNW.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:39 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En jij met mij als user.
Maar je hebt wederom een paar vragen onbeantwoord gelaten. Aangezien ik het met jou moet doen als mod, hoop ik toch deugdelijke en nuttige antwoorden te krijgen.
- Hoe laat jouw modgedrag affiniteit met BNW zien? Is dat niet iets dat eerder uit iets als postgedrag voortvloeit?
- Waar eindigt discussie en begint het bekeren?
- Welke rol en toegevoegde waarde hebben mensen die enkel de MSM-opinie posten?
Ik denk niet dat dit serieus bedoelt was, iedereen kan zien dat het nep is. Het is gewoon een leuke meme. Ik zou namelijk zeker niet gek opkijken van een artikel in die richting. We hebben al gekkere dingen gelezen in de MSM. Herinner je bijvoorbeeld nog het inmiddels bekende artikel over 'multiracial whiteness' ? Dat is daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
Die @:Ali_boo die net nog een plaatje post van een zgn artikel uit de 'msm' (Atlantic) dat fake blijkt te zijn. Eenvoudig te factchecken maar dat doet hij niet. Hij zoekt het arikel niet op en leest het ook niet. Kan ook niet want het bestaat niet. Hij gaat gewoon op de titel in het plaatje af, dat bevalt hem wel en dan noemt hij de 'msm' gevaarlijk voor BNW?
Ik zou het niet proberen, dat levert een boel geschuimbek op en vele TR's. Ik denk ook dat je binnen de kortste keren een legio aan usernotes of zelfs een ban hebt. Maar zogenaamd is dan BNW het subforum waar een ander geluid niet welkom is. Het blijft een bijzondere redenatie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alternatieve bronnen binnen POL zijn geen enkel probleem?
Daar is niets mis mee want iedereen heeft een verhaal
Goed om te weten, ik kom morgen even langs
Dat laatste klopt niet helemaal. Veel MSM journalisten roepen juist dingen vanuit een ideologie voor hun volgers. Daar is Shapiro geen uitzondering in, wat trouwens een hele intelligente man is verder. En het staat je vrij een topic te openen over de klimaatontkenning van bedrijven, wat daar de redenen achter kunnen zijn. Lijkt me interessant om te volgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, wat vind je dan een complottheorie?
Klimaattwijfel in The Guardian:
[ afbeelding ]
Bouwfraude op bnnvara jaren na dato, maar destijds ook breed uitgemeten:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, sorry, maar wil je meer willen weten van wat dan ook, dan moet je altijd dieper graven dan directe nieuwsbronnen. Dat wil niet zeggen dat je dan maar journalistieke of wetenschappelijke standaards moet loslaten in mijn optiek.
Vandaar dat ik iets als decorrespondent wel kan waarderen voor wat het is. Juist wat meer afstand ten opzichte van de dagelijkse nieuwsstroom.
[..]
Voordat ik waarover begin?
Maar ehm, ik wil niet beweren dat een "msm" bron autoritatief is, slechts dat ik het journalistieke proces beter vertrouw dan een groep die vanuit ideologie rapporteert of een individu die voor zijn brood wat dingen roept voor zijn volgers zoals bv. Ben Shapiro ofzo.
De eeuwige discussie die niet gevoerd mag worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou het niet proberen, dat levert een boel geschuimbek op en vele TR's. Ik denk ook dat je binnen de kortste keren een legio aan usernotes of zelfs een ban hebt. Maar zogenaamd is dan BNW het subforum waar een ander geluid niet welkom is. Het blijft een bijzondere redenatie.
Dat valt inderdaad wel op. Elk subforum heeft duidelijke regels en als je daar niet aan kunt houden moet je ophoepelen. Maar BNW moet dan een soort smeltkroes vormen waar wel alles mogelijk is. Dat blijft wel een bijzondere dubbele standaard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De eeuwige discussie die niet gevoerd mag worden.![]()
En in BNW moeten we ieder die wil komen spotten liefdevol ontvangen
De dubbele standaard is dat jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen. Er zijn heel wat meer complotten in de wereld, dan degene waar jij achter staat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel op. Elk subforum heeft duidelijke regels en als je daar niet aan kunt houden moet je ophoepelen. Maar BNW moet dan een soort smeltkroes vormen waar wel alles mogelijk is. Dat blijft wel een bijzondere dubbele standaard.
Uitstekende vraag, ben blij dat je hem steltquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, wat vind je dan een complottheorie?
Maar wat als we nou op basis van wederzijds respect, tolerantie en begrip de discussie daar met een ander aangaan. Dan moet het wel lukken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou het niet proberen, dat levert een boel geschuimbek op en vele TR's. Ik denk ook dat je binnen de kortste keren een legio aan usernotes of zelfs een ban hebt. Maar zogenaamd is dan BNW het subforum waar een ander geluid niet welkom is. Het blijft een bijzondere redenatie.
[..]
Good old Lambiekje de godfather van bnw, hij heeft toch in een aantal dingen gelijk gekregen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uitstekende vraag, ben blij dat je hem stelt
De voorbeelden die je aanhaalt over de bouwfraude en Shell zou ik scharen onder complotfeiten
Wat is het verschil tussen een complottheorie en een complotfeit? Laat ik aan de hand van een paar voorbeelden duidelijk maken wat ik ermee bedoel
Begin 2020 was bnw de enige forum binnen fok die het hand over negatieve bijwerkingen van het vaccin
Waar we stelden dat vaccinatiepaspoort zou leiden tot een digitale ID
Dat het niet zou blijven bij slechts twee vaccins
Waar we al heel vroeg wisten dat het c19 virus niet overgebracht werd door een vleermuis, maar dat het meer waarschijnlijk is dat het gecreëerd werd ergens in een lab in Wuhan
Waar de lockdowns een terugkerend fenomeen zouden zijn
Waar de WEF veel meer is dan een onschuldig praatclubje zonder enige invloed
Allemaal stellingen waar geen enkel bewijs voor was volgens de critici, maar achteraf toch waar bleken te zijn
Maar ook bv de voedsel en energiecrisis. Lang voordat het uitgebreid in het nieuws kwam werd het hier al besproken ( en bleek het achteraf gewoon waar te zijn )
BNW / Global supply chain collapse: voedsel- en energietekorten aanstaande?
Zo ook dit topic uit 2015, waar Lambiekje stelde dat agenda 2030 eraan zat te komen
BNW / Agenda 2030: One World Tyranny
Wat op het moment van schrijven niets anders was dan een achterlijke complottheorie
Totdat Kuipers zelf de vlag gaat hijsen van de UN met daarin de 17 sdg's doelen
[ twitter ]
Nu word diezelfde complottheorie gepromoot tot een complotfeit.
Allemaal mogelijk gemaakt door de vele alternatieve media die we hier consumeren![]()
En de consumptie van alternatieve media is een must, wil je hier goede discussies kunnen voeren
Dan kan alternatief news ook in news , het draait tenslotte om wederzijds respect , tolerantie en begrip als je maar de wil hebt en de mods toch , toch ....moeten die arme mensen daar wel in een circeljerk leven als dat zo verschrikkelijk isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maar wat als we nou op basis van wederzijds respect, tolerantie en begrip de discussie daar met een ander aangaan. Dan moet het wel lukken toch?
Zolang de fok policy eerlijk op iedereen word toegepast , zie ik daar genoeg mogelijkheden om een inhoudelijke discussie aan te gaan
Zonder de inbreng van tegengeluiden word het een grote circeljerk , iets wat we moeten proberen te voorkomen
Ja sure...als je olifantenhuid hebt mssquote:
Ok maar ik kies liever voor alternatieve bronnen/nieuws .quote:
Dit argument wordt nergens gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:06 schreef The_End het volgende:
[..]
De dubbele standaard is dat jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen. Er zijn heel wat meer complotten in de wereld, dan degene waar jij achter staat.
Ik heb ondertussen al meermaals aangegeven dat iedereen vrij is om in BNW een topic te openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:06 schreef The_End het volgende:
[..]
De dubbele standaard is dat jij juist wil dat alles mogelijk, maar alleen als mensen je standpunt delen. Er zijn heel wat meer complotten in de wereld, dan degene waar jij achter staat.
Jawel, dat maak ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit argument wordt nergens gemaakt
Dat klopt niet. Jij noemt dat een dubbele standaard.quote:Ik heb ondertussen al meermaals aangegeven dat iedereen vrij is om in BNW een topic te openen.
Moet jij weten toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ok maar ik kies liever voor alternatieve bronnen/nieuws .
Ik wil dit nog aanvullen met mijn bescheiden mening .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uitstekende vraag, ben blij dat je hem stelt
De voorbeelden die je aanhaalt over de bouwfraude en Shell zou ik scharen onder complotfeiten
Wat is het verschil tussen een complottheorie en een complotfeit? Laat ik aan de hand van een paar voorbeelden duidelijk maken wat ik ermee bedoel
Dat ligt een beetje aan hoe je het brengtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja sure...als je olifantenhuid hebt mss
Oh kijk er is al een voorwaarde aan verbonden ineens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan hoe je het brengt
Hier zijn er ook voorwaarden aan verbonden. Dezelfde als elders op het forum.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh kijk er is al een voorwaarde aan verbonden ineens.
Hier worden we gedwongen tot onvoorwaardelijke liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |