Ok thx, dus Schaamlap is gebanned.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vroeger kon je zien dat iemand gebanned was als er een streepje door zijn/haar naam was
Vandaag de dag moet je mod/FA zijn om diezelfde streepje te zien
Hoop dat ik je vraag naar tevredenheid heb beantwoord![]()
En als ik het mis heb dan hoor ik het graag
Je mag het allemaal kul en onzin vinden, voorlopig zul je het met mij als inval-mod moeten doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
"Het ligt aan de gesprekspartner hoe hij dit oppikt". En hoe zit het met de intenties van de poster?
Wat jij schrijft is in essentie "Ja natuurlijk kun je hier 100% exclusief MSM en MSM-activisme posten zonder als doel te hebben te discussiëren. Daar een probleem mee hebben ligt toch echt aan de BNW'er".
Wat een kul zeg.
[..]
Integriteit in twijfel trekken is geen probleem. Ik trek bijvoorbeeld jouw integriteit in twijfel. En ik ben er zeker van dat dit terecht is. Beledigen is iets anders en is meestal onnodig.
[..]
De BNW'er moet zijn muil houden, nietwaar? De Kruisvaarders uit POL, NWS en COR, die mogen net zo lang doorgaan als hun blieft. Dat is immers "discussiëren", om steeds maar weer MSM-schrijfsels te herhalen in BNW.
[..]
Uiteraard. Maar sommigen hebben meer recht dan anderen.
Maarre, waar eindigt nu een discussie en begint het bekeren?
Dat volgt niet uit wat hij schrijft. Als je dat wilt weten kun je hem toch dm'en?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok thx, dus Schaamlap is gebanned.
Wederom ben je niet in staat aan te geven waar een discussie eindigt en het bekeren begint. Best zorgwekkend voor een inval-mod in BNW. Zeker voor iemand die "WE STAAN OPEN VOOR 'ONALLEDAAGSE THEORIEËN' WAAR OVER GEDISCUSSIEERD KAN WORDEN MET IEDEREEN DIE DAT WIL." zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je mag het allemaal kul en onzin vinden, voorlopig zul je het met mij als inval-mod moeten doen.
BNW is geen circlejerk voor gelijkgestemden, BNW is toegankelijk voor alle FOK!kers die wat mij betreft allemaal gelijke rechten hebben en zich gewoon aan de policy moeten houden.
Of je nu Pro-Poetin, Pro-Xi, Pro-Biden, Pro-Rutte of Pro-Macron bent boeit mij niet. In BNW is er een plek voor iedereen.
Maar we gaan hier niet als een stel Bravehearts elkaar te lijf om ons gelijk er door te drammen, dan zal ik zeker ingrijpen.
Als je moeite hebt om met een andere visie/mening te worden geconfronteerd is dat toch echt jouw issue en niet het mijne.
Omdat ik de koppeling discussie en bekering gewoon niet zie. Ik voel persoonlijk geen dreiging of belediging als iemand een andere mening dan mij heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:22 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wederom ben je niet in staat aan te geven waar een discussie eindigt en het bekeren begint. Best zorgwekkend voor een inval-mod in BNW. Zeker voor iemand die "WE STAAN OPEN VOOR 'ONALLEDAAGSE THEORIEËN' WAAR OVER GEDISCUSSIEERD KAN WORDEN MET IEDEREEN DIE DAT WIL." zegt.
Als dat waar is, welke rol of toegevoegde waarde hebben users die uitsluitend de MSM-opinie posten?
Je lijkt nogal onbekend met BNW en haar gebruikers, zorgwekkend voor een mod in BNW. BNW gebruikers zijn bekend met de MSM-schrijfsels en pogen in de discussie en zoektocht naar wat waar is een wat uitgebreider informatiedieet te nuttigen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat ik de koppeling discussie en bekering gewoon niet zie. Ik voel persoonlijk geen dreiging of belediging als iemand een andere mening dan mij heeft.
Het kan zijn dat we op een verkeerde golflengte zitten, vandaar dat ik al eerder aan je vroeg hoe jij dat zelf zag.
In BNW hoeven niet perse bronnen te worden meegepost bij een mening/visie daarom bevreemdt het mij dat je bij voorbaat mensen die blijkbaar een andere bron raadplegen (MSM) uit wil sluiten van BNW. Je lijkt mij te betichten van vooringenomenheid, en zet met hetzelfde gemak users met een andere mening dan jou weg als minderwaardig (want welke toegevoegde waarde hebben zij). Wie is er vooringenomen?
BNW is en blijft open voor iedereen.
Als je ziet hoe bnw’ers behandeld worden in andere forums, verbazen zulke reacties mij niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat ik de koppeling discussie en bekering gewoon niet zie. Ik voel persoonlijk geen dreiging of belediging als iemand een andere mening dan mij heeft.
Het kan zijn dat we op een verkeerde golflengte zitten, vandaar dat ik al eerder aan je vroeg hoe jij dat zelf zag.
In BNW hoeven niet perse bronnen te worden meegepost bij een mening/visie daarom bevreemdt het mij dat je bij voorbaat mensen die blijkbaar een andere bron raadplegen (MSM) uit wil sluiten van BNW. Je lijkt mij te betichten van vooringenomenheid, en zet met hetzelfde gemak users met een andere mening dan jou weg als minderwaardig (want welke toegevoegde waarde hebben zij). Wie is er vooringenomen?
BNW is en blijft open voor iedereen.
Uit mijn mod-gedrag zal blijken dat ik zeker affiniteit heb met BNW. Ik veroordeel echter geen mensen die ook MSM tot zich nemen. Zet 100 BNW'ers op een rij en ze zullen het zeker niet op elk punt met elkaar eens zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je lijkt nogal onbekend met BNW en haar gebruikers, zorgwekkend voor een mod in BNW. BNW gebruikers zijn bekend met de MSM-schrijfsels en pogen in de discussie en zoektocht naar wat waar is een wat uitgebreider informatiedieet te nuttigen.
In die context, die vanzelfsprekend is voor mensen met enige BNW-affiniteit en waarvan ik niet had vadacht dat die uit dient te worden gelegd, welke rol en toegevoegde waarde hebben mensen die enkel de MSM-opinie posten? Ze geven geen enkele blijk van interesse in een andere opinie dan de MSM-opinie te hebben. Is het nog steeds een discussie wanneer een partij niet open is voor een andere opinie?
Verder zet ik jouw commentaar over minderwaardigheid gemakshalve weg als projectie. Of een stropop, je mag kiezen.
Derhalve, waar eindigt de discussie en begint het bekeren?
Als je als BNWér onheus voelt bejegend op een sub-forum buiten BNW zet een TR, benoem het in het betreffende FB-topic, DM de dienstdoende Mod of zoek het hogerop en mail naar forum@fok.nl. Niemand hoeft zich te laten beledigen maar aan de andere kant zie ik ook dat mensen die steigeren als ergens het woord 'wappie' valt met het grootste gemak anderen voor landverrader, schaap of pedo uitmaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je ziet hoe bnw’ers behandeld worden in andere forums, verbazen zulke reacties mij niet.
Wij worden elders weg gezet als gekkies, wappies enz maar moeten iedereen hier ontvangen met rozenblaadjes en kusjes toewerpend
En dat lukt niet altijd
Dat moet je toch nader uitleggen, hoe je modgedrag affiniteit met BNW uitstraalt. Ik zou het zelf meer in postgedrag zien. Ik zou bijvoorbeeld graag van jou willen horen wanneer jij bijvoorbeeld iets in de MSM leest en hardop zegt dat dat niet waar is. En verder heb je ook uit mij woorden kunnen halen dat BNW'ers ook MSM tot zich toenemen. Het informatiedieet van de BNW'er is vele malen uitgebreider en gevarieerder dan van iemand die enkel MSM tot zich toeneemt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Uit mijn mod-gedrag zal blijken dat ik zeker affiniteit heb met BNW. Ik veroordeel echter geen mensen die ook MSM tot zich nemen. Zet 100 BNW'ers op een rij en ze zullen het zeker niet op elk punt met elkaar eens zijn.
Dat zegt bijzonder weinig na al jouw holle frasen. Iedereen hoort zich aan de policy te houden. Kun je daar eigenlijk wel aangeven wanneer een grens wordt overschreden? De grens tussen een discussie en bekeren is jou immers nog steeds te moeilijk.quote:Maar dat betekent niet dat niet BNW'ers door mij zullen worden benadeeld. iedereen heeft zich gewoon aan de FOK! policy te houden, ook in BNW.
En ik zal het nog 100 keer vragen als het nodig blijkt. De definities van bekeren en discussie zijn objectief. Geef toch gewoon antwoord. Jouw ontwijkende gedrag zegt wellicht genoeg. BNW'ers hebben genoeg politici gezien die op gelijke wijze moeilijke vragen trachtten te ontwijken.quote:En je kunt nog 100 keer vragen waar de discussie eindigt en het bekeren begint, je hebt mijn antwoord en je weigert om een toelichting te geven zodat ik ook niet kan beoordelen of we op dezelfde golflengte zitten.
Freudiaanse verspreking gespot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:06 schreef Jippie het volgende:
Als je als BNWér onheus voelt bejegend op een sub-forum buiten BNW zet een TR, benoem het in het betreffende FB-topic, DM de dienstdoende Mod of zoek het hogerop en mail naar forum@fok.nl. Niemand hoeft zich te laten beledigen maar aan de andere kant zie ik ook dat mensen die steigeren als ergens het woord 'wappie' valt met het grootste gemak anderen voor landverrader, schaap of pedo uitmaken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Freudiaanse verspreking gespot.
Zoals ik al eerder schreef, je zult het voorlopig met mij moeten doen als mod.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:08 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat moet je toch nader uitleggen, hoe je modgedrag affiniteit met BNW uitstraalt. Ik zou het zelf meer in postgedrag zien. Ik zou bijvoorbeeld graag van jou willen horen wanneer jij bijvoorbeeld iets in de MSM leest en hardop zegt dat dat niet waar is. En verder heb je ook uit mij woorden kunnen halen dat BNW'ers ook MSM tot zich toenemen. Het informatiedieet van de BNW'er is vele malen uitgebreider en gevarieerder dan van iemand die enkel MSM tot zich toeneemt.
Het lijkt er op dat je naast deflectie ook afhankelijk bent van stropoppen. BNW-onwaardig.
[..]
Dat zegt bijzonder weinig na al jouw holle frasen. Iedereen hoort zich aan de policy te houden. Kun je daar eigenlijk wel aangeven wanneer een grens wordt overschreden? De grens tussen een discussie en bekeren is jou immers nog steeds te moeilijk.
[..]
En ik zal het nog 100 keer vragen als het nodig blijkt. De definities van bekeren en discussie zijn objectief. Geef toch gewoon antwoord. Jouw ontwijkende gedrag zegt wellicht genoeg. BNW'ers hebben genoeg politici gezien die op gelijke wijze moeilijke vragen trachtten te ontwijken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Freudiaanse verspreking gespot.
Ik ben ook 20 jaar lang al iemand die enerzijs gelooft in samenzweringen, complotten, corruptie en fraude bij overheden en bedrijven e.d.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een hemeltergend geouwehoer over wel of geen msm. Kennelijk mag je alleen maar je begeven in, of identificeren als, bnw'er als je gelooft in een samenzwering van talloze media met journalistieke standaards die net links van het midden zouden zitten ofzo. Dat was historisch niet bnw.
De echt bestaande media-samenzwering is bovendien die van het Murdoch imperium en de satellieten eromheen, zoals het Republikeinse-conservatieve Sinclair die via vele lokale stations een gigantisch bereik heeft, terwijl ze zich voordoen als vele verschillende outlets, waar dit videootje wel bekend van is:
Leg uit ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou best van Jippie maar beter gaat zij stoppen op BNW.
En jij met mij als user.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef, je zult het voorlopig met mij moeten doen als mod.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ben ook 20 jaar lang al iemand die enerzijs gelooft in samenzweringen, complotten, corruptie en fraude bij overheden en bedrijven e.d.
.. Maar die ook enorme twijfels heeft bij die zwartwit-ideen over één centraal gestuurde 'boze macht' daarachter die én ongekend efficient en feilloos zou zijn (wat in mijn ervaring juist bestuurs-overheden en het bedrijfsleven allerminst is) en ook centraal en vanuit één punt gestuurd....
Terecht punt van kritiek mbt de msm bronnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een hemeltergend geouwehoer over wel of geen msm. Kennelijk mag je alleen maar je begeven in, of identificeren als, bnw'er als je gelooft in een samenzwering van talloze media met journalistieke standaards die net links van het midden zouden zitten ofzo. Dat was historisch niet bnw.
Ja, eens, althans, ik heb de indruk dat deze mensen beïnvloed worden juist richting een bepaalde ideologie... dat is dus ook weer een conspiracy die ik daar in zie. De Russen die verdeeldheid willen zaaien al dan niet hand in hand met bepaalde haatgroepen in de VS. Ik laat het hier liever bij, want dat gaat wat offtopic voor FB imho.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ben ook 20 jaar lang al iemand die enerzijs gelooft in samenzweringen, complotten, corruptie en fraude bij overheden en bedrijven e.d.
.. Maar die ook enorme twijfels heeft bij die zwartwit-ideen over één centraal gestuurde 'boze macht' daarachter die én ongekend efficient en feilloos zou zijn (wat in mijn ervaring juist bestuurs-overheden en het bedrijfsleven allerminst is) en ook centraal en vanuit één punt gestuurd....
Ik merk dat qua "complot-gelovers" die groep die dat idee wél promoot enorm overheersend is en vrijwel alle thema's poogt naar hun ideologie te buigen (zij het bepaalde religieuze, of juist politiek-ideologische userts, die hun agenda willen verbreiden)
Ik heb de indruk dat je jezelf hier tegenspreekt in deze 2 alinea?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Terecht punt van kritiek mbt de msm bronnen
Zeer schadelijk voor een forum als bnw
Net zoals NWS bepaalde eisen heeft kwa bronnen en geen alternatieve junk op hun forum willen
Willen wij precies hetzelfde maar dan omgekeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |