In de SC?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik het scrabble bord erbij pakken?
Ik laat staan, maar knip en delete waar nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:39 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Laat mijn posts staan he,
jij bent van het deleten
nou nee, zij doet nogal haar plasje over het forumquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:42 schreef capricia het volgende:
Een nieuwe mod en iedereen moet kennelijk zijn plasje er over doen.
Deal with it. That's life.
Eigenlijk niet, ik vind je wel lekker onpartijdig... Ow wel 1 vraag trouwens, zomer of wintermens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:43 schreef Jippie het volgende:
Nog meer opmerkingen /vragen/verzoeken aan jullie inval-Mod?
Ze heeft er niets mee typte ze eens, maar heeft het alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hoe sta jijzelf tegenover BNW onderwerpen?
BNW onderwerpen lopen van Aliens tot Zelenskyy, zeer divers ga ze niet allemaal per stuk bespreken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hoe sta jijzelf tegenover BNW onderwerpen?
Avondmens en meer voorjaar en herfstmensquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vind je wel lekker onpartijdig... Ow wel 1 vraag trouwens, zomer of wintermens?
Gewoon omdat ik een vraag mocht stellen
Nee, dat heb ik nooit gezegd/geschreven. Ik heb gezegd dat het mij niet boeit wat er wordt getypt omdat het niet mijn taak is om een waardeoordeel aan meningen op te hangen. Ik kijk alleen of er geen onderling gedoe is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ze heeft er niets mee typte ze eens, maar heeft het alweer verwijderd.
Ze probeert het wel goed te doen. En dat geloof ik echt wel, alleen het forum aanvoelen lukt niet echt.
Maar het kan helpen als je er zelf ook iets mee hebt toch? Anders word je een soort kinderjuf/politieagent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gezegd/geschreven. Ik heb gezegd dat het mij niet boeit wat er wordt getypt omdat het niet mijn taak is om een waardeoordeel aan meningen op te hangen. Ik kijk alleen of er geen onderling gedoe is.
oh ja, klopt. hoewel, laat eens zien dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gezegd/geschreven. Ik heb gezegd dat het mij niet boeit wat er wordt getypt omdat het niet mijn taak is om een waardeoordeel aan meningen op te hangen. Ik kijk alleen of er geen onderling gedoe is.
Van de andere kant, zou jij dat wel kunnen? Iedereen hun mening laten geven zolang het binnen de richtlijnen van het forum is? BNW is echt wel lastig denk ik, en je neemt snel partij. En dan gaat het moeilijk worden, kan Jippie niet op partijdigheid betrappen maar ze volgt gewoon de richtlijnen die er zijn zonder enige subjectiviteit. En dat is wel knap moet ik heel eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ze probeert het wel goed te doen. En dat geloof ik echt wel, alleen het forum aanvoelen lukt niet echt.
Denk je dat ik zou bijspringen op een subforum waar ik niets mee hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar het kan helpen als je er zelf ook iets mee hebt toch? Anders word je een soort kinderjuf/politieagent.
Wat laten zien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
oh ja, klopt. hoewel, laat eens zien dan?
Ik zie je BNW topics graag tegemoetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk je dat ik zou bijspringen op een subforum waar ik niets mee heb
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gestook en leer er mee te dealen. En heb een beetje vertrouwen in mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:43 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
nou nee, zij doet nogal haar plasje over het forum
Denk het wel ja, niet dat ik het wil doen, geen tijd voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van de andere kant, zou jij dat wel kunnen?
Jawel,maar ik ben wel iemand die daar mee gaat spelen, ben meer van de freiheit.quote:Iedereen hun mening laten geven zolang het binnen de richtlijnen van het forum is?
Is helemaal niet lastig hoor. Ligt eraan hoe je het bekijktquote:BNW is echt wel lastig denk ik, en je neemt snel partij.
Dat is jouw mening, en mijn mening is dat ze veel te veel posts aan het verwijderen is. Zo erg heb ik het nog nooit gezien, en ik loop al een tijdje meequote:En dan gaat het moeilijk worden, kan Jippie niet op partijdigheid betrappen maar ze volgt gewoon de richtlijnen die er zijn zonder enige subjectiviteit. En dat is wel knap moet ik heel eerlijk zeggen.
Rustig maar, ik heb vertrouwen in mensen die ik kenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Hou toch eens op met dat gestook en leer er mee te dealen. En heb een beetje vertrouwen in mensen.
Fijn. Dat is ieg een positief uitgangspunt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb vertrouwen in mensen die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |