Sorry, dat wil ik zeker niet doen uiteraard. Ik vermoed dat je doelt op de vergelijking tussen betrouwbaarheid bij Piet F riet op de hoek en de Volkskrant (?). Dat extrapoleerde ik uit dat je het omgekeerde zou willen van NWS (wel "msm", geen "alternatieve" bronnen) -> (geen "msm", wel "alternatieve" bronnen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nu moet je me geen woorden in de mond leggen
hihi factcheckers op bnwquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
Die @:Ali_boo die net nog een plaatje post van een zgn artikel uit de 'msm' (Atlantic) dat fake blijkt te zijn. Eenvoudig te factchecken maar dat doet hij niet. Hij zoekt het arikel niet op en leest het ook niet. Kan ook niet want het bestaat niet. Hij gaat gewoon op de titel in het plaatje af, dat bevalt hem wel en dan noemt hij de 'msm' gevaarlijk voor BNW?
Het gaat natuurlijk niet om of "fact checkers" altijd of nooit gelijk hebben, maar de argumenten die gegeven worden. In mijn beleving hebben bepaalde fact checkers vaak wel een overtuigende zaak, zoals Snopes, en zijn sommige fact checkers wat meer politiek en doen dan aan geneuzel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:46 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
hihi factcheckers op bnw
Als factcheckers ooit eens gelijk hebben, zal het in scene zijn gezet, dan zetten ze een valletje op
tsss, zo doorzichtig
Snopes is onafhankelijk. Ze leven van kleine donoren. Buiten dat gelden ook dan natuurlijk gewoon argumenten, maar ja, dan kun je er eerder op vertrouwen, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:50 schreef koosbasterd het volgende:
factcheckers zijn afhankelijk van hun baasjes, je weet wel, zij die alles controleren
Nee dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sorry, dat wil ik zeker niet doen uiteraard. Ik vermoed dat je doelt op de vergelijking tussen betrouwbaarheid bij Piet F riet op de hoek en de Volkskrant (?).
Klopt niet, niemand is onafhankelijk, geen enkel bedrijf of bureau.niets . Ook snopes niet, alles is gecontroleerd. Daar kunnen we welles nietes over doen maar niet te lang hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Snopes is onafhankelijk. Ze leven van kleine donoren.
Ik post nu als user he, zonder enige macht of zeggenschapquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Jij begrijpt het verkeerd, Ali.
Ik hou van jou en een deel van je standpunten maar je snoert me de mond.
Als je wat beter had gelezen had je kunnen zien dat ik best redelijk BNW ben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:52 schreef capricia het volgende:
Ach kom op. Relax allemaal. Ik zie BNW users ook dikwijls MSM-artikelen posten als het uitkomt in zijn/haar verhaal.
En daar is niets mis mee. Iedereen heeft een verhaal.
Alternatieve bronnen binnen POL zijn geen enkel probleem?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:52 schreef capricia het volgende:
Ach kom op. Relax allemaal. Ik zie BNW users ook dikwijls MSM-artikelen posten als het uitkomt in zijn/haar verhaal.
En daar is niets mis mee. Iedereen heeft een verhaal.
Jij wel, ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heh? Ben erg relaxed.
Want dat is precies wat ik zeg, maar niet heus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alternatieve bronnen binnen POL zijn geen enkel probleem?
Daar is niets mis mee want iedereen heeft een verhaal
Goed om te weten, ik kom morgen even langs
Nou ja, wat vind je dan een complottheorie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet
Je zal geen complottheorieën terugvinden in de msm.
Daarvoor moet je echt bij de alternatieve media zijn
Ja, sorry, maar wil je meer willen weten van wat dan ook, dan moet je altijd dieper graven dan directe nieuwsbronnen. Dat wil niet zeggen dat je dan maar journalistieke of wetenschappelijke standaards moet loslaten in mijn optiek.quote:Wil je meer weten over het complot mbt bv 9/11 dan heb je werkelijk niets aan een Volkskrant, RTL, NOS
Voordat ik waarover begin?quote:Het gebruik van msm bronnen kan oke zijn , mits:
- Je een bepaald perspectief hebt die nergens anders kwijt kan. Vb overheid wil het internet reguleren om zo kindermisbruikers op te pakken. Gaat het hier werkelijk om de kinderen of is dit een perfect excuus om meer vrijheden van de burger af te pakken . Dat kan prima hier
Maar msm bronnen moeten nooit als gezaghebbend worden gezien
Voordat je daarover begint: er zijn genoeg journalisten, virologen, wetenschappers ect te vinden in de alternatieve hoek. Niet iedereen die zich met complotten bezig houdt, is altijd even betrouwbaar, maar dat houd niet in dat het info wat je daar vind per definitie onzin is
Heh tsja, lees allemaal Marcus Aurelius en stoïcijns lekker mee!quote:
Iets met Plato en een grot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heh tsja, lees allemaal Marcus Aurelius en stoïcijns lekker mee!
Soms is het wel verhelderend, soms voelt de energie goed, hoe hard het ook kan zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lees nu net even mee vanavond, maar wanneer gaan we weer in discussie i.p.v. bitchen heen en weer?
Ja lekker kut nu ik niks heb om over te bitchenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:29 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Soms is het wel verhelderend, soms voelt de energie goed, hoe hard het ook kan zijn.
je kan wel alles deleten maar wat schieten we daar mee op.
Zo krijg je duidelijkheid, gooi het eruit allemaal
In de SC?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik het scrabble bord erbij pakken?
Ik laat staan, maar knip en delete waar nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:39 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Laat mijn posts staan he,
jij bent van het deleten
nou nee, zij doet nogal haar plasje over het forumquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:42 schreef capricia het volgende:
Een nieuwe mod en iedereen moet kennelijk zijn plasje er over doen.
Deal with it. That's life.
Eigenlijk niet, ik vind je wel lekker onpartijdig... Ow wel 1 vraag trouwens, zomer of wintermens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:43 schreef Jippie het volgende:
Nog meer opmerkingen /vragen/verzoeken aan jullie inval-Mod?
Ze heeft er niets mee typte ze eens, maar heeft het alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hoe sta jijzelf tegenover BNW onderwerpen?
BNW onderwerpen lopen van Aliens tot Zelenskyy, zeer divers ga ze niet allemaal per stuk bespreken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hoe sta jijzelf tegenover BNW onderwerpen?
Avondmens en meer voorjaar en herfstmensquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik vind je wel lekker onpartijdig... Ow wel 1 vraag trouwens, zomer of wintermens?
Gewoon omdat ik een vraag mocht stellen
Nee, dat heb ik nooit gezegd/geschreven. Ik heb gezegd dat het mij niet boeit wat er wordt getypt omdat het niet mijn taak is om een waardeoordeel aan meningen op te hangen. Ik kijk alleen of er geen onderling gedoe is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ze heeft er niets mee typte ze eens, maar heeft het alweer verwijderd.
Ze probeert het wel goed te doen. En dat geloof ik echt wel, alleen het forum aanvoelen lukt niet echt.
Maar het kan helpen als je er zelf ook iets mee hebt toch? Anders word je een soort kinderjuf/politieagent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gezegd/geschreven. Ik heb gezegd dat het mij niet boeit wat er wordt getypt omdat het niet mijn taak is om een waardeoordeel aan meningen op te hangen. Ik kijk alleen of er geen onderling gedoe is.
oh ja, klopt. hoewel, laat eens zien dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gezegd/geschreven. Ik heb gezegd dat het mij niet boeit wat er wordt getypt omdat het niet mijn taak is om een waardeoordeel aan meningen op te hangen. Ik kijk alleen of er geen onderling gedoe is.
Van de andere kant, zou jij dat wel kunnen? Iedereen hun mening laten geven zolang het binnen de richtlijnen van het forum is? BNW is echt wel lastig denk ik, en je neemt snel partij. En dan gaat het moeilijk worden, kan Jippie niet op partijdigheid betrappen maar ze volgt gewoon de richtlijnen die er zijn zonder enige subjectiviteit. En dat is wel knap moet ik heel eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ze probeert het wel goed te doen. En dat geloof ik echt wel, alleen het forum aanvoelen lukt niet echt.
Denk je dat ik zou bijspringen op een subforum waar ik niets mee hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar het kan helpen als je er zelf ook iets mee hebt toch? Anders word je een soort kinderjuf/politieagent.
Wat laten zien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
oh ja, klopt. hoewel, laat eens zien dan?
Ik zie je BNW topics graag tegemoetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk je dat ik zou bijspringen op een subforum waar ik niets mee heb
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gestook en leer er mee te dealen. En heb een beetje vertrouwen in mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:43 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
nou nee, zij doet nogal haar plasje over het forum
Denk het wel ja, niet dat ik het wil doen, geen tijd voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van de andere kant, zou jij dat wel kunnen?
Jawel,maar ik ben wel iemand die daar mee gaat spelen, ben meer van de freiheit.quote:Iedereen hun mening laten geven zolang het binnen de richtlijnen van het forum is?
Is helemaal niet lastig hoor. Ligt eraan hoe je het bekijktquote:BNW is echt wel lastig denk ik, en je neemt snel partij.
Dat is jouw mening, en mijn mening is dat ze veel te veel posts aan het verwijderen is. Zo erg heb ik het nog nooit gezien, en ik loop al een tijdje meequote:En dan gaat het moeilijk worden, kan Jippie niet op partijdigheid betrappen maar ze volgt gewoon de richtlijnen die er zijn zonder enige subjectiviteit. En dat is wel knap moet ik heel eerlijk zeggen.
Rustig maar, ik heb vertrouwen in mensen die ik kenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Hou toch eens op met dat gestook en leer er mee te dealen. En heb een beetje vertrouwen in mensen.
Fijn. Dat is ieg een positief uitgangspunt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb vertrouwen in mensen die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |