Oh, Sjors en ik waren al onder het lintje doorgekropenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:50 schreef NailQueen het volgende:
En bij deze verklaar ik de SC voor geopend!
* Knipt lintje door
Ja je weet wat dat betekent he?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, Sjors en ik waren al onder het lintje doorgekropen
Geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja je weet wat dat betekent he?
Nu moeten jullie dansen als een flamingo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee
Hebben we een prijs gewonnen?
Prima TT hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag m'n kans maar wist geen goede TT
Blind laat per wedstrijd vijf keer zijn man lopen. Dat vind ik wel erg veel risico nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar valt nog wel iets voor te zeggen, zeker in een 3-5-2 systeem. Hij is opbouwend nog altijd wel beter dan Malacia. Maar waarom zo'n Klaassen altijd wordt opgesteld, ik snap er echt helemaal niks van. Ja ok, hij loopt wel eens tegen een bal aan die de goal in vliegt.
Flamingo’squote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu moeten jullie dansen als een flamingo.
Ik stop zo wel met kijken, dus ik vrees inderdaad ook voor het laatste!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Redefine het volgende:
Kijken of ze nog richting de 2-2 kunnen of dat Napoli weer extra gas gaat geven en het na drie keer knipperen 4- 1 staat. Ik vrees voor het laatste.
Spelen ze in een Feyenoordshirt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:15 schreef Arizona het volgende:
Ik schakel net in bij Napoli - Ajax. Met zo'n lelijk shirt kún je toch ook niet winnen
Mochten ze willenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spelen ze in een Feyenoordshirt?
Nou ja dat moment is ook alweer voorbij.quote:
Ok...quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat moment is ook alweer voorbij.
Ik kijk nooit, dus ik denk dat ik weg te strepen ben als variabelequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
Welke constructie van wie wel/niet kijkt is nog mogelijk voor de winst of moeten we gewoon concluderen dat het ‘m niet gaat worden?
En nu?quote:![]()
Op woensdag 12 oktober 2022 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Louis blijft Blind opstellen zolang die nog bondscoach is...
Blind had het verkeerd begrepen. Hij dacht dat hij degene was die niet hoefde te kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
Welke constructie van wie wel/niet kijkt is nog mogelijk voor de winst of moeten we gewoon concluderen dat het ‘m niet gaat worden?
Louis is blind voor de fouten van Daley.quote:
Ze hebben mazzel dat Rangers er echt helemaal niks van kan. Waardoor ze Europees nog wel overwinteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef Cee het volgende:
Knakenploeg niks in Europa te zoeken ga weg.
We gaan hier vanaf nu logischerwijs heel hard JUICHEN voor Liverpool.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben mazzel dat Rangers er echt helemaal niks van kan. Waardoor ze Europees nog wel overwinteren.
Wie wil je dan opstellen? Malacia kan er helemaal geen klote van. Verdedigen kan hij wel, maar in een 3-5-2 ben je als back vooral aan het aanvallen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Louis is blind voor de fouten van Daley.
Blind is nog veel slechter. En die wordt per keer nog slechter. Desnoods Aké op linksback.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie wil je dan opstellen? Malacia kan er helemaal geen klote van. Verdedigen kan hij wel, maar in een 3-5-2 ben je als back vooral aan het aanvallen.
Ik heb er vast eentje voor de volgende keer:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
We gaan hier vanaf nu logischerwijs heel hard JUICHEN voor Liverpool.
Bedoel je niet =='ajax' ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er vast eentje voor de volgende keer:
IF (Spelende ploeg) = ‘ajax’ THEN (kijker) = ‘arizona’
Nou jaaaa zeg, wie stopt er dan ook met kijken, OMG!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef Arizona het volgende:
Het ging weer mis he toen ik stopte met kijken
Mijn programmeertaal is volkomen verzonnen dusquote:
Elke programmeertaal is volkomen verzonnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn programmeertaal is volkomen verzonnen dus
Bedoel je niet: Elke programmeertaal == volkomen verzonnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Elke programmeertaal is volkomen verzonnen
printBold("Verdorie!")quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedoel je niet: Elke programmeertaal == volkomen verzonnen
?
Dat had ik Nooitgedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik verlaat jullie voor vanavond met het nieuws dat er blijkbaar in Drenthe een grote nebulitische migmatiet gevonden is, dus dat is toch maar weer leuk.![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)nkei-in-nooitgedacht
Als ik dit eerder had gelezen had ik voor jullie best willen kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedoel je niet: Elke programmeertaal == volkomen verzonnen
?
https://pom.show/2022/08/12/een-oplossing-voor-het-it-tekort/quote:
Wie is Silke? En wie is de andere kat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat in huisje van de krabpaal:
[ afbeelding ]
Kat in spelletjesdoos :
[ afbeelding ]
Kat in Ikea doos:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |