Oh, Sjors en ik waren al onder het lintje doorgekropenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:50 schreef NailQueen het volgende:
En bij deze verklaar ik de SC voor geopend!
* Knipt lintje door
Ja je weet wat dat betekent he?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, Sjors en ik waren al onder het lintje doorgekropen
Geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja je weet wat dat betekent he?
Nu moeten jullie dansen als een flamingo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee
Hebben we een prijs gewonnen?
Prima TT hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag m'n kans maar wist geen goede TT
Blind laat per wedstrijd vijf keer zijn man lopen. Dat vind ik wel erg veel risico nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar valt nog wel iets voor te zeggen, zeker in een 3-5-2 systeem. Hij is opbouwend nog altijd wel beter dan Malacia. Maar waarom zo'n Klaassen altijd wordt opgesteld, ik snap er echt helemaal niks van. Ja ok, hij loopt wel eens tegen een bal aan die de goal in vliegt.
Flamingo’squote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu moeten jullie dansen als een flamingo.
Ik stop zo wel met kijken, dus ik vrees inderdaad ook voor het laatste!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:57 schreef Redefine het volgende:
Kijken of ze nog richting de 2-2 kunnen of dat Napoli weer extra gas gaat geven en het na drie keer knipperen 4- 1 staat. Ik vrees voor het laatste.
Spelen ze in een Feyenoordshirt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:15 schreef Arizona het volgende:
Ik schakel net in bij Napoli - Ajax. Met zo'n lelijk shirt kún je toch ook niet winnen
Mochten ze willenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spelen ze in een Feyenoordshirt?
Nou ja dat moment is ook alweer voorbij.quote:
Ok...quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat moment is ook alweer voorbij.
Ik kijk nooit, dus ik denk dat ik weg te strepen ben als variabelequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
Welke constructie van wie wel/niet kijkt is nog mogelijk voor de winst of moeten we gewoon concluderen dat het ‘m niet gaat worden?
En nu?quote:![]()
Op woensdag 12 oktober 2022 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Louis blijft Blind opstellen zolang die nog bondscoach is...
Blind had het verkeerd begrepen. Hij dacht dat hij degene was die niet hoefde te kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
Welke constructie van wie wel/niet kijkt is nog mogelijk voor de winst of moeten we gewoon concluderen dat het ‘m niet gaat worden?
Louis is blind voor de fouten van Daley.quote:
Ze hebben mazzel dat Rangers er echt helemaal niks van kan. Waardoor ze Europees nog wel overwinteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef Cee het volgende:
Knakenploeg niks in Europa te zoeken ga weg.
We gaan hier vanaf nu logischerwijs heel hard JUICHEN voor Liverpool.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben mazzel dat Rangers er echt helemaal niks van kan. Waardoor ze Europees nog wel overwinteren.
Wie wil je dan opstellen? Malacia kan er helemaal geen klote van. Verdedigen kan hij wel, maar in een 3-5-2 ben je als back vooral aan het aanvallen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Louis is blind voor de fouten van Daley.
Blind is nog veel slechter. En die wordt per keer nog slechter. Desnoods Aké op linksback.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie wil je dan opstellen? Malacia kan er helemaal geen klote van. Verdedigen kan hij wel, maar in een 3-5-2 ben je als back vooral aan het aanvallen.
Ik heb er vast eentje voor de volgende keer:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
We gaan hier vanaf nu logischerwijs heel hard JUICHEN voor Liverpool.
Bedoel je niet =='ajax' ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er vast eentje voor de volgende keer:
IF (Spelende ploeg) = ‘ajax’ THEN (kijker) = ‘arizona’
Nou jaaaa zeg, wie stopt er dan ook met kijken, OMG!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef Arizona het volgende:
Het ging weer mis he toen ik stopte met kijken
Mijn programmeertaal is volkomen verzonnen dusquote:
Elke programmeertaal is volkomen verzonnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn programmeertaal is volkomen verzonnen dus
Bedoel je niet: Elke programmeertaal == volkomen verzonnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Elke programmeertaal is volkomen verzonnen
printBold("Verdorie!")quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedoel je niet: Elke programmeertaal == volkomen verzonnen
?
Dat had ik Nooitgedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik verlaat jullie voor vanavond met het nieuws dat er blijkbaar in Drenthe een grote nebulitische migmatiet gevonden is, dus dat is toch maar weer leuk.![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)nkei-in-nooitgedacht
Als ik dit eerder had gelezen had ik voor jullie best willen kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedoel je niet: Elke programmeertaal == volkomen verzonnen
?
https://pom.show/2022/08/12/een-oplossing-voor-het-it-tekort/quote:
Wie is Silke? En wie is de andere kat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat in huisje van de krabpaal:
[ afbeelding ]
Kat in spelletjesdoos :
[ afbeelding ]
Kat in Ikea doos:
[ afbeelding ]
Silke is de witte en de andere is Sytsequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie is Silke? En wie is de andere kat?
Liefquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke is de witte en de andere is Sytse
Mooi zoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef H_T het volgende:
Amerikaanse schreeuwlelijk Alex Jones moet een boete betalen. Van 965 miljoen dollar
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi zo
Aan de slachtoffers van Sandy Hook toch?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef H_T het volgende:
Amerikaanse schreeuwlelijk Alex Jones moet een boete betalen. Van 965 miljoen dollar
Is die krabpaal van Zooplus toevallig?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat in huisje van de krabpaal:
[ afbeelding ]
Kat in spelletjesdoos :
[ afbeelding ]
Kat in Ikea doos:
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef H_T het volgende:
Kijk, dat is leuk wakker worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef H_T het volgende:
Is er ook iets waardoor ik nog even wat slaap kan pakken? Ik werd om 4 uur wakker en sindsdien lig ik óf te piekeren over onzin dingen* óf afleiding te zoeken op m’n telefoonquote:
Ja, sinds 2020 in gebruikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is die krabpaal van Zooplus toevallig?
Er zit valium inquote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is er ook iets waardoor ik nog even wat slaap kan pakken? Ik werd om 4 uur wakker en sindsdien lig ik óf te piekeren over onzin dingen* óf afleiding te zoeken op m’n telefoon
Ik heb gehoord dat dé Fred precies hetzelfde doet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:46 schreef Cee het volgende:
@:ESF1Gamer, je katten![]()
Gaan die van jou vaak in het krabpaalhuisje? Fred (mijn Fred, niet dé Fred) glipt daar hooguit even in en uit als ik daar een snoepje in heb gelegd. Eigenlijk ligt ie veel liever gewoon op een plat vlak ondergrond dan dat hij ook maar enig zacht pluizig comfort geniet.
Silke ligt er de laatste tijd vaker in het huisje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:46 schreef Cee het volgende:
Gaan die van jou vaak in het krabpaalhuisje? Fred (mijn Fred, niet dé Fred) glipt daar hooguit even in en uit als ik daar een snoepje in heb gelegd. Eigenlijk ligt ie veel liever gewoon op een plat vlak ondergrond dan dat hij ook maar enig zacht pluizig comfort geniet.
Dat bovenste goedje kan ik goed gebruiken Rozjeequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:29 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben onze verplichte fysieke kantoordag maar we gaan niet fysiek meeten in 1 ruimte vanwege de oplopende besmettingen
Topideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:29 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben onze verplichte fysieke kantoordag maar we gaan niet fysiek meeten in 1 ruimte vanwege de oplopende besmettingen
Er gaan dagen voorbij dat ik niet het krabpaalhuisje induik inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dé Fred precies hetzelfde doet.
Gezien de kleur kan je altijd doen alsof die tweede foto drie glazen whisky zijn, vermomd als thee.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is er ook iets waardoor ik nog even wat slaap kan pakken? Ik werd om 4 uur wakker en sindsdien lig ik óf te piekeren over onzin dingen* óf afleiding te zoeken op m’n telefoon
Klinkt bekend. Mijn laatste kat wilde ook alleen in het krabpaalhuisje als alle meegeleverde zachte comfortspulletjes eruit waren. Kussentje moest eruit, zachte denkentje moest er zeker uit. Alleen de kale hardboard ondergrond, dat was goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb volgens mij dezelfde, maar dan een andere kleur. Is bij mijn katten is ook best geliefd.quote:
Ze houden niet echt rekening met goede bedoelingenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn laatste kat wilde ook alleen in het krabpaalhuisje als alle meegeleverde zachte comfortspulletjes eruit waren. Kussentje moest eruit, zachte denkentje moest er zeker uit. Alleen de kale hardboard ondergrond, dat was goed.
Nee idd, vandaar natuurlijk ook de ontelbare foto's van katten die liever in de doos van de luxe huisjes gaan zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze houden niet echt rekening met goede bedoelingen
Ik denk niet dat dit een puur Nederlands fenomeen is hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben blij dat het Youtube-algoritme me zo hoog inschat dat ik hier nooit iets van te zien krijg. Maar jezus zeg, wat is dit joh. Het kan in Nederland blijkbaar echt niet ordinair genoeg.
Gebeurt niet alleen in Nederland hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben blij dat het Youtube-algoritme me zo hoog inschat dat ik hier nooit iets van te zien krijg. Maar jezus zeg, wat is dit joh. Het kan in Nederland blijkbaar echt niet ordinair genoeg.
Onze kat is een kussenprins, het kan hem niet zacht genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:46 schreef Cee het volgende:
Dat is voorzichtig, zelfs hier in de ouderenzorg doen we nog gewoon face to face meetings.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:29 schreef Arizona het volgende:
Ik weet dat het niet puur Nederlands is, die vlogs met mensen die hun hele leven vastleggen, maar ik heb de illusie (ik kijk er nooit naar, dus ik weet het niet) dat de internationale Youtubers iets interessantere levens hebben dan in de rij staan bij het buffet van Van der Valk en je kinderen afzeiken. Zal wel een verkeerde illusie zijn, daar niet van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een puur Nederlands fenomeen is hoor![]()
Ik moet zeggen dat het me niet verbaast dat het bestaat. Zowel in de sociale media als sociale omgeving merk ik wel dat die combinatie van alles over het eigen leven willen delen, en tegelijkertijd ogenschijnlijk nooit tegenslag te hebben regelmatig voorkomt. Dus dan krijg je die beelden dat er iemand dood is, maar dat er toch reden voor feest is vanwege een paar nieuwe volgers.
Ik vraag me alleen wel af waar mensen de tijd vandaan halen om al die onzin te kijken. Er is zonder twijfel een groot publiek voor het kijken achter andermans voordeur, maar dit soort filmpjes trekken bij elkaar echt vele miljoenen views. Dat geldt ook wel voor al die podcasts trouwens.
Ik heb ook met open mond zitten kijken. Het algoritme bracht mij het Lubach filmpje namelijk wel. Ik snap ook niet waarom je dit je kinderen aan wil doen. Stel er staat iets op het internet waardoor je kinderen later gepest worden. Heb je dan lekker aan bijgedragen...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
Die doen er misschien iets meer aanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet puur Nederlands is, die vlogs met mensen die hun hele leven vastleggen, maar ik heb de illusie (ik kijk er nooit naar, dus ik weet het niet) dat de internationale Youtubers iets interessantere levens hebben dan in de rij staan bij het buffet van Van der Valk en je kinderen afzeiken. Zal wel een verkeerde illusie zijn, daar niet van.
Ik bedoel ook niet dat het algoritme mij te hoog inschat voor Lubachquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook met open mond zitten kijken. Het algoritme bracht mij het Lubach filmpje namelijk wel. Ik snap ook niet waarom je dit je kinderen aan wil doen. Stel er staat iets op het internet waardoor je kinderen later gepest worden. Heb je dan lekker aan bijgedragen...
[..]
Die doen er misschien iets meer aan
Een soort vrijwillige Truman Show.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt me een verschrikkelijk leven om er iedere dag op uit te moeten en iets te beleven, enkel voor je volgers.
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een soort vrijwillige Truman Show.
Ga zo eens dat filmpje van Lubach bekijken, in SHO heb je zelfs een familievlog topic, zoiets bestaat ook op Viva trouwensquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het algoritme mij te hoog inschat voor LubachMaar voor die domme familievlogs. Daarom ging er een wereld voor me open in dat filmpje.
Die live bevalling.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, dat inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Kijk dit is mijn kind. Ik heb hem zelf nog niet gezien"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |