Onder de stadsmensjes, die tellen in dezen niet.quote:
Zo tijd voor de Sybian GP op full wets.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:57 schreef de_boswachter het volgende:
‘trektor, trektor, trektor’
Alberts hef jezelf op.
Analfabeet.quote:
Is het altijd geweest. Alleen stinkboeren noemen het tegenwoordig trekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onder de stadsmensjes, die tellen in dezen niet.
Omnomnom.quote:
Traktor is geen Nederlands woord.quote:
Sow.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is het altijd geweest. Alleen stinkboeren noemen het tegenwoordig trekker
Ben net wakker. Vandaag tijdens de race geen Sybian.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zo tijd voor de Sybian GP op full wets.
Het lijkt erop dat Gasly wel een punt hadquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Met hun het was al rood. Opsodemieteren.
Het is helemaal geen mysterie, dat ding hoort daar gewoon niet te zijn. Heeft niets te maken met hoe hard Gasly wel of niet reed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mysterie van Gasly en de tractor
Zou Tom weer een peuk in z’n bek hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tom praat gebroken Engels tegen Yuki om hem op zijn gemak te stellen
Lol
Van Dale is gerund door FDC?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is het altijd geweest. Alleen stinkboeren noemen het tegenwoordig trekker
Ze gaan nu ook van hun plek afquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef 3rr0r het volgende:
Echt van die mensen in het publiek die denken why the fuck zit ik hier.
Deze manquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Stadsmensjes zeggen ook tractor pulling (!!), terwijl het gewoon de trekkertrek is.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is helemaal geen mysterie, dat ding hoort daar gewoon niet te zijn. Heeft niets te maken met hoe hard Gasly wel of niet reed.
"Start om 18.30 Nederlandse tijd"quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Halfuur wachten jongens volgens Vettel zijn ingenieur
niet alleen de ingenieur van vettelquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verengelsing van de taalquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Stadsmensjes zeggen ook tractor pulling (!!), terwijl het gewoon de trekkertrek is.
Het wordt niks denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen de ingenieur van vettel
over 10 minuten krijg je nog een bak die 20 minuten duurt
Ging dat over die vrachtwagen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:57 schreef de_boswachter het volgende:
‘trektor, trektor, trektor’
Alberts hef jezelf op.
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:
Trekkietrek...quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:02 schreef opgebaarde het volgende:
Als, als er herstart wordt. Dan is het in de oude startopstelling toch?
Dátquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is helemaal geen mysterie, dat ding hoort daar gewoon niet te zijn. Heeft niets te maken met hoe hard Gasly wel of niet reed.
Zo slecht was het zicht dus niet eens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
RIC kwam hem ook al tegen, OP de baan…
Nee, laatste doorkomst.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:02 schreef opgebaarde het volgende:
Als, als er herstart wordt. Dan is het in de oude startopstelling toch?
Prioriteiten stellenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog drie kwartier en dan moet ik weg. Dus ik verwacht niet dat ik een race ga zien.
Wasabiwafel.quote:
Wij ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog drie kwartier en dan moet ik weg. Dus ik verwacht niet dat ik een race ga zien.
Voor de sier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met F1 dat ze niet meer kunnen rijden als het regent. Waarom hebben we dan in godsnaam full wets?
Al blijf je zitten tot morgenochtend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar verneuken die tegenwoordig het zicht te veel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met F1 dat ze niet meer kunnen rijden als het regent. Waarom hebben we dan in godsnaam full wets?
Bento box box, bento box box.quote:
Kerk?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Andere auto's, meer spray.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Alsof er nu geen tijd voor isquote:
Zodat je kunt luisteren naar een rancuneuze man in een bezemkast die alleen maar bezig is met Latifi bashen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Genoeg tijd om gpradio commentaar in te stellen
Uitslag over 5 minuten dus.quote:
Als het om brand gaat zou ik een brandweerwagen de baan opsturen. Maar goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Tractor direct het circuit opgestuurd word, bij een ernstige brand kan ik me dat voorstellen, maar nu ging het gewoon om het weghalen van een wagen.
Zonnebanktrekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die Amber was ook beter bij het journaal….. voegt op een lekker koppie en lichaam weinig toe. Dan hoor ik liever die kale zonnebankrukker.
2 jaar niet geraced daar, dus zijn ze de procedures vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Tractor direct het circuit opgestuurd word, bij een ernstige brand kan ik me dat voorstellen, maar nu ging het gewoon om het weghalen van een wagen.
Regels zijn regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een onzin dat het maar 3 uur mag duren, we hebben de hele dag nog voor ons.
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef DX11 het volgende:
Ook een oplossing: spatborden voor de achterwielen die alleen geplaatst worden bij regen.
Misschien moeten ze wel een maximumsnelheid invoeren bij gele vlaggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.
Wat ik wel vind is dat ze double yellow moeten zwaaien op de plek van een rijdende tractor
Ja bedoel ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als het om brand gaat zou ik een brandweerwagen de baan opsturen. Maar goed.
Al besprokenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Witte vlag bedoel je.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.
Wat ik wel vind is dat ze double yellow moeten zwaaien op de plek van een rijdende tractor
Dat gaat niet werken, dan moet je een hele andere auto bouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?
F1 >> competitiewedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb competitiewedstrijd.
Dat deden ze bij bianchi ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon de race rijden op de pit limiter.
Omdat ze door de spray niks zien zei Sainz.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
Oeverloos gelul allemaal. Ben even 5 minuten stil zeg. Neuk elkaar even, ook goed.
is dit een uitnodigingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
Oeverloos gelul allemaal. Ben even 5 minuten stil zeg. Neuk elkaar even, ook goed.
Alleen 1e versnellingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon de race rijden op de pit limiter.
Competitiewedstrijd F1?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb competitiewedstrijd.
Dat dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus mensen die die traktor goed proberen te praten. Hef jezelf op als je zo weinig respect hebt voor de coureurs.
Er is 0 zicht, er is nog geen rood gevlagd en er staat een fucking tractor op de racelijn
Het totale gebrek aan flexibiliteit in de F1, alweer, is echt walgelijk.quote:
Ach, anders is het oeverloos Mercedes lasterpraatquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
maar wat moet er nu gefixed worden?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als er nu binnen de FIA geen actie ondernomen wordt om dit te fixen, kunnen we toekomstige regenraces echt vergeten.
Alleen doordat het een keer fout is gegaan, was dat niet gebeurd dan had je er geen hond over gehoord.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus mensen die die traktor goed proberen te praten. Hef jezelf op als je zo weinig respect hebt voor de coureurs.
Er is 0 zicht, er is nog geen rood gevlagd en er staat een fucking tractor op de racelijn
Bedoel de studio. Maar kom maar langs hoor voor een pitstop.quote:
Die hebben nooit de GP Japan 2014 gezienquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hé, Viaplay betaalt voor die rechten hè?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan flexibiliteit in de F1, alweer, is echt walgelijk.
Gelukkig maar, want ik was er vanochtend iets later bij en ik zou er zo weer over beginnen.quote:
Dit is eindelijk onze eerste wedstrijd. De eerste twee waren al uitgesteld.quote:
Ze kunnen rustig beginnen met dat programma, dit wordt niks meer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Genaaid, maar de NOS moet natuurlijk opeens meedoen als er iemand kampioen kan worden.
Misschien de kalender zo organiseren dat je niet in een regenseizoen de race gaat houden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ga er maar vanuit dat het in de toekomst meer en harder gaat regen
aah die studioquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoel de studio. Maar kom maar langs hoor voor een pitstop.
We hebben godverdomme in vele hoosbuien iconische races gekregen. België 2008, Brazilië 2008, Maleisië 2009, Brazilië 2016. En nu regent het een beetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wat moet er nu gefixed worden?
regen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is eindelijk onze eerste wedstrijd. De eerste twee waren al uitgesteld.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef DX11 het volgende:
Hahahaha zelfs die pet-autotjes hebben een speciaal op maat gemaakt regen zakje
0,0 commercieel inzicht deze vent.quote:
Lekker belangrijk. Kampioen wordt ie toch wel dit jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef Newone82 het volgende:
Klok loopt. Halve punten race confirmed. Max wordt geen kampioen vandaag
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Alberts heeft gekke dingen meegemaakt.
Wij ook met jou patjepeejer! Met je tankslang.
het antwoord is dus nee...quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef SiGNe het volgende:
"Tom in de pits, hou je het nog even vol?"
En dan hoor je dus helemaal niks bij F1TV Pro met nederlands commentaar
Dat is inderdaad wat alle coureurs tot nu toe zeggen. Ze willen niets liever, maar iedereen heeft de beelden toch gezien vanuit de auto? Je ziet niets, Yuki zei dat hij moest gokken waar bocht 1 was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat ze door de spray niks zien zei Sainz.
dus wat moet er gefixed worden??quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben godverdomme in vele hoosbuien iconische races gekregen. België 2008, Brazilië 2008, Maleisië 2009, Brazilië 2016. En nu regent het een beetje.
Heel gek idee. Want een F1 werkt vooral op basis van een specifieke luchtstroom. Die je op die manier verziekt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?
doe maar nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
Misschien kunnen we met de zelfde banden als de safety car rijden.
Vanwege de tv-utzendingenquote:
Om te beginnen de regenbanden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wat moet er nu gefixed worden?
Dat maakt het minder erg, of juist nog veel debieler?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen doordat het een keer fout is gegaan, was dat niet gebeurd dan had je er geen hond over gehoord.
Het feit dat ze nu als een stel mietjes de race stil leggen en alle smoesjes die ertoe hebben geleid.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus wat moet er gefixed worden??
het lef van de fia?
En dezelfde autoquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
Misschien kunnen we met de zelfde banden als de safety car rijden.
Nee, tegenstanders hadden geen team compleet.quote:
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.quote:
Dat is het vroeg opstaan wel waard ja, doen dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef raptorix het volgende:
Gewoon 1.5 uur Gunther laten praten als compensatie.
Geen race levert ook niets op.quote:
Ja dat weet ik, maar als het alternatief is dat je uberhaupt niet rijdt?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel gek idee. Want een F1 werkt vooral op basis van een specifieke luchtstroom. Die je op die manier verziekt.
dus wederom de FIAquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu als een stel mietjes de race stil leggen en alle smoesjes die ertoe hebben geleid.
Dat was vroeger ook zo hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat ze door de spray niks zien zei Sainz.
prima competitie zo te horenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, tegenstanders hadden geen team compleet.
Wel een idee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is het vroeg opstaan wel waard ja, doen dus.
Ik heb er verder geen mening over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat maakt het minder erg, of juist nog veel debieler?
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Maar was er vroeger nou minder spray, of werd er vroeger meer risico genomen?
Via pushmeldingen en dergelijken kijken er écht wel zat mensen als ze twee uurtjes eerder starten. Het gros van de races is niet in de vroege Europese ochtend he.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.
dat laatstequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Beiden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Yepquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klok loopt
Max geen kampioen tenzij Lecerc uitvalt
Geen punten = geen winnaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
Stel we gaan niet meer racen, dan dus geen punten. Maar wordt er wel een winnaar aangwezen of dat ook niet?
Senna en Schumacher excelleerden in deze omstandigheden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
mwah, in de VS met de NASCAR is alles veel flexibeler, ook de TV-uitzendingenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.
Jawel, podiumceremonie alles.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
Stel we gaan niet meer racen, dan dus geen punten. Maar wordt er wel een winnaar aangwezen of dat ook niet?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie weer blauwe lucht!
[ afbeelding ]
Ze heeft het ook niet koud!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie weer blauwe lucht!
[ afbeelding ]
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
Toen lag ik nog te slapen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan flexibiliteit in de F1, alweer, is echt walgelijk.
Precies. Crashes, gewonden, alles. Actie willen we!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef raptorix het volgende:
Het is heel simpel, als het hard regent kun je er voor kiezen om zachter te rijden, gezeik over veiligheid ben ik wel klaar mee, ik betaal niet voor een veilige race maar om actie.
Toch hopelijk niet weer 10 rondjes safety car en dan is klaar..quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
We zijn gewoon ingeschakeld toch?quote:
Het is ook belachelijk dat zodra er regen valt alles stil moet vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu als een stel mietjes de race stil leggen en alle smoesjes die ertoe hebben geleid.
En Jos!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Senna en Schumacher excelleerden in deze omstandigheden.
daarbij er is geen minimum snelheid om je aan te houdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Crashes, gewonden, alles. Actie willen we!
Denk van wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet weer 10 rondjes safety car en dan is klaar..
Zoals gezegd, het gros van de races is niet in de vroege Europese ochtend, dus dat zou geen reden moeten zijn.quote:
NEE WANT REGELS.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:15 schreef trein2000 het volgende:
Misschien kunnen de stewards even hun voodoo doen en de klok stopzetten
Met een strafblad mag je Japan niet in, VS trouwens ook niet.quote:
Maleisië 2001quote:
Dat is dus niet waar. IndyCar en Nascar doen het ook. En tegenwoordig met social media worden de meesten wel tijdig gewaarschuwd, zodat ze kunnen kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al een uur en bijna een kwartierquote:
Maar er moet echt geraced zijn. Dus geen Spa praktijken meerquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een mindset. Vroeger stapte je in en wist je dat er een gerede kans was dat je dood zou gaan of erger…quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als het alternatief is dat je uberhaupt niet rijdt?
FIAL.quote:
De race director heeft/had de mogelijkheid om de klok stil te zetten.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ze kunnen toch ook met full wets ‘gewoon’ 80 rijden in de race? Nee ze moeten en zullen er 280 rijden
Startte de race ook 3 uur later, dus de 3 uren regel ging ook later inquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Newone82 het volgende:
Nou ik ga mijn bedje in. Dit gaat hem niet meer worden vandaag. Op over 2 weken Max kampioen.
Laten ze de klok stilzetten.quote:
jij kijkt alleen daarvoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Newone82 het volgende:
Nou ik ga mijn bedje in. Dit gaat hem niet meer worden vandaag. Op over 2 weken Max kampioen.
Waarschijnlijk wél. Als ze nog gaan starten. En dan dus alsnog geen punten, dus nutteloos.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan Toto klagen dat de Red Bull op 81 was afgesteld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ze kunnen toch ook met full wets ‘gewoon’ 80 rijden in de race? Nee ze moeten en zullen er 280 rijden
Tijd om andere sport op te gaan zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Newone82 het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)top%20the%20Race.pdfquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De race director heeft/had de mogelijkheid om de klok stil te zetten.
Wat gaan we vandaag kijken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd om andere sport op te gaan zetten.
?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd om andere sport op te gaan zetten.
Geen idee want bij slecht weer was de TV-ontvangst vaak ook matig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Supercars, F4, wielrennen, DTM en nog wat andere dingenquote:
De echten waren er om 6:50 al uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:19 schreef DKUp het volgende:
Wachten op niks
Je zou maar voor 7 uur je bed uit zijn gegaan![]()
Slechtere band dan Nickelback.quote:
quote:
Fietsen is geen sportquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Supercars, F4, wielrennen, DTM en nog wat andere dingen
Die spray wordt vanzelf minder als je ze even laat rijden en het veld uit elkaar gaat. Maar tja, mietjes hè.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef Drekkoning het volgende:
Albon legt de vinger op de zere plek. Je hebt gewoon geen zicht.
Veilige optie zou zijn om alleen de koploper te laten starten. Die heeft geen last van spray.
Vroeger moest je geloof ik om 5 uur op... en dan zag je binnen een halve minuut Senna Prost van de baan afrijden. Einde spanning. Senna kampioen. Lol.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:19 schreef DKUp het volgende:
Wachten op niks
Niet elke dag 6u opstaan om hard te lopen. Luie flikker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:19 schreef DKUp het volgende:
Wachten op niks
Je krijgt dan veel te grote snelheidsverschillen on track. De beperking is niet het water op de baan, maar het zicht door het water in de lucht wat door de banden wordt gelanceerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Albon is een mietje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef Drekkoning het volgende:
Albon legt de vinger op de zere plek. Je hebt gewoon geen zicht.
Veilige optie zou zijn om alleen de koploper te laten starten. Die heeft geen last van spray.
Uitslapen..... watjequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet elke dag 6u opstaan om hard te lopen. Luie flikker.
Ik vind dit soort teksten echt schokkend van iemand die zichzelf een liefhebber noemt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die spray wordt vanzelf minder als je ze even laat rijden en het veld uit elkaar gaat. Maar tja, mietjes hè.
Helemaal eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt dan veel te grote snelheidsverschillen on track. De beperking is niet het water op de baan, maar het zicht door het water in de lucht wat door de banden wordt gelanceerd.
Als je Yuki hoort zeggen dat hij moest gokken waar bocht 1 was en je hebt de onboarden gezien, dan kun je geen anderw conclusie trekken dan dat rijden niet realistisch is.
Daar moet je dan ook een andere zender voor op zettenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Helemaal eensJe zag echt geen fuck.
Dit interesseert me eigenlijk als kijker niet zoveel. Ze lossen het maar op, vroeger kon het ook dus nu moet het ook kunnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt dan veel te grote snelheidsverschillen on track. De beperking is niet het water op de baan, maar het zicht door het water in de lucht wat door de banden wordt gelanceerd.
Als je Yuki hoort zeggen dat hij moest gokken waar bocht 1 was en je hebt de onboarden gezien, dan kun je geen anderw conclusie trekken dan dat rijden niet realistisch is.
Kan prima. Je eindigt waarschijnlijk met slechts 8 auto’s. Maar dat zal dan wel. Beetje spektakel. Mag ook wel eens in een van de saaiste seizoenen ooit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, er ligt veel meer focus op safety. Andere sport zoeken anders?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit interesseert me eigenlijk als kijker niet zoveel. Ze lossen het maar op, vroeger kon het ook dus nu moet het ook kunnen.
Vroeger reden ze minder hard, gaven de auto's minder spray en werd er ook echt wel eens afgevlagd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit intresseert me eigenlijk als kijker niet zoveel. Ze lossen het maar op, vroeger kon het ook dus nu moet het ook kunnen.
Dot is niet 1 vd saaiste seizoenen ooit..quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan prima. Je eindigt waarschijnlijk met slechts 8 auto’s. Maar dat zal dan wel. Beetje spektakel. Mag ook wel eens in een van de saaiste seizoenen ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |