Zodat je kunt luisteren naar een rancuneuze man in een bezemkast die alleen maar bezig is met Latifi bashen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Genoeg tijd om gpradio commentaar in te stellen
Uitslag over 5 minuten dus.quote:
Als het om brand gaat zou ik een brandweerwagen de baan opsturen. Maar goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Tractor direct het circuit opgestuurd word, bij een ernstige brand kan ik me dat voorstellen, maar nu ging het gewoon om het weghalen van een wagen.
Zonnebanktrekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die Amber was ook beter bij het journaal….. voegt op een lekker koppie en lichaam weinig toe. Dan hoor ik liever die kale zonnebankrukker.
2 jaar niet geraced daar, dus zijn ze de procedures vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Tractor direct het circuit opgestuurd word, bij een ernstige brand kan ik me dat voorstellen, maar nu ging het gewoon om het weghalen van een wagen.
Regels zijn regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een onzin dat het maar 3 uur mag duren, we hebben de hele dag nog voor ons.
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef DX11 het volgende:
Ook een oplossing: spatborden voor de achterwielen die alleen geplaatst worden bij regen.
Misschien moeten ze wel een maximumsnelheid invoeren bij gele vlaggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.
Wat ik wel vind is dat ze double yellow moeten zwaaien op de plek van een rijdende tractor
Ja bedoel ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als het om brand gaat zou ik een brandweerwagen de baan opsturen. Maar goed.
Al besprokenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met F1 dat ze niet meer kunnen rijden als het regent. Waarom hebben we dan in godsnaam full wets?
Witte vlag bedoel je.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.
Wat ik wel vind is dat ze double yellow moeten zwaaien op de plek van een rijdende tractor
Dat gaat niet werken, dan moet je een hele andere auto bouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?
F1 >> competitiewedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb competitiewedstrijd.
Dat deden ze bij bianchi ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon de race rijden op de pit limiter.
Omdat ze door de spray niks zien zei Sainz.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met F1 dat ze niet meer kunnen rijden als het regent. Waarom hebben we dan in godsnaam full wets?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
Oeverloos gelul allemaal. Ben even 5 minuten stil zeg. Neuk elkaar even, ook goed.
is dit een uitnodigingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
Oeverloos gelul allemaal. Ben even 5 minuten stil zeg. Neuk elkaar even, ook goed.
Alleen 1e versnellingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon de race rijden op de pit limiter.
Competitiewedstrijd F1?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb competitiewedstrijd.
Dat dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus mensen die die traktor goed proberen te praten. Hef jezelf op als je zo weinig respect hebt voor de coureurs.
Er is 0 zicht, er is nog geen rood gevlagd en er staat een fucking tractor op de racelijn
Het totale gebrek aan flexibiliteit in de F1, alweer, is echt walgelijk.quote:
Ach, anders is het oeverloos Mercedes lasterpraatquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
maar wat moet er nu gefixed worden?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als er nu binnen de FIA geen actie ondernomen wordt om dit te fixen, kunnen we toekomstige regenraces echt vergeten.
Alleen doordat het een keer fout is gegaan, was dat niet gebeurd dan had je er geen hond over gehoord.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus mensen die die traktor goed proberen te praten. Hef jezelf op als je zo weinig respect hebt voor de coureurs.
Er is 0 zicht, er is nog geen rood gevlagd en er staat een fucking tractor op de racelijn
Bedoel de studio. Maar kom maar langs hoor voor een pitstop.quote:
Die hebben nooit de GP Japan 2014 gezienquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hé, Viaplay betaalt voor die rechten hč?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan flexibiliteit in de F1, alweer, is echt walgelijk.
Gelukkig maar, want ik was er vanochtend iets later bij en ik zou er zo weer over beginnen.quote:
Dit is eindelijk onze eerste wedstrijd. De eerste twee waren al uitgesteld.quote:
Ze kunnen rustig beginnen met dat programma, dit wordt niks meer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Genaaid, maar de NOS moet natuurlijk opeens meedoen als er iemand kampioen kan worden.
Misschien de kalender zo organiseren dat je niet in een regenseizoen de race gaat houden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ga er maar vanuit dat het in de toekomst meer en harder gaat regen
aah die studioquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoel de studio. Maar kom maar langs hoor voor een pitstop.
We hebben godverdomme in vele hoosbuien iconische races gekregen. Belgiė 2008, Braziliė 2008, Maleisiė 2009, Braziliė 2016. En nu regent het een beetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wat moet er nu gefixed worden?
regen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is eindelijk onze eerste wedstrijd. De eerste twee waren al uitgesteld.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef DX11 het volgende:
Hahahaha zelfs die pet-autotjes hebben een speciaal op maat gemaakt regen zakje
0,0 commercieel inzicht deze vent.quote:
Lekker belangrijk. Kampioen wordt ie toch wel dit jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef Newone82 het volgende:
Klok loopt. Halve punten race confirmed. Max wordt geen kampioen vandaag
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Alberts heeft gekke dingen meegemaakt.
Wij ook met jou patjepeejer! Met je tankslang.
het antwoord is dus nee...quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef SiGNe het volgende:
"Tom in de pits, hou je het nog even vol?"
En dan hoor je dus helemaal niks bij F1TV Pro met nederlands commentaar
Dat is inderdaad wat alle coureurs tot nu toe zeggen. Ze willen niets liever, maar iedereen heeft de beelden toch gezien vanuit de auto? Je ziet niets, Yuki zei dat hij moest gokken waar bocht 1 was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat ze door de spray niks zien zei Sainz.
dus wat moet er gefixed worden??quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben godverdomme in vele hoosbuien iconische races gekregen. Belgiė 2008, Braziliė 2008, Maleisiė 2009, Braziliė 2016. En nu regent het een beetje.
Heel gek idee. Want een F1 werkt vooral op basis van een specifieke luchtstroom. Die je op die manier verziekt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?
doe maar nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
Misschien kunnen we met de zelfde banden als de safety car rijden.
Vanwege de tv-utzendingenquote:
Om te beginnen de regenbanden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wat moet er nu gefixed worden?
Dat maakt het minder erg, of juist nog veel debieler?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen doordat het een keer fout is gegaan, was dat niet gebeurd dan had je er geen hond over gehoord.
Het feit dat ze nu als een stel mietjes de race stil leggen en alle smoesjes die ertoe hebben geleid.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus wat moet er gefixed worden??
het lef van de fia?
En dezelfde autoquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef raptorix het volgende:
Misschien kunnen we met de zelfde banden als de safety car rijden.
Nee, tegenstanders hadden geen team compleet.quote:
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.quote:
Dat is het vroeg opstaan wel waard ja, doen dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef raptorix het volgende:
Gewoon 1.5 uur Gunther laten praten als compensatie.
Geen race levert ook niets op.quote:
Ja dat weet ik, maar als het alternatief is dat je uberhaupt niet rijdt?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel gek idee. Want een F1 werkt vooral op basis van een specifieke luchtstroom. Die je op die manier verziekt.
dus wederom de FIAquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu als een stel mietjes de race stil leggen en alle smoesjes die ertoe hebben geleid.
Dat was vroeger ook zo hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat ze door de spray niks zien zei Sainz.
prima competitie zo te horenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, tegenstanders hadden geen team compleet.
Wel een idee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is het vroeg opstaan wel waard ja, doen dus.
Ik heb er verder geen mening over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat maakt het minder erg, of juist nog veel debieler?
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Maar was er vroeger nou minder spray, of werd er vroeger meer risico genomen?
Via pushmeldingen en dergelijken kijken er écht wel zat mensen als ze twee uurtjes eerder starten. Het gros van de races is niet in de vroege Europese ochtend he.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.
dat laatstequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Beiden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |