Zodat je kunt luisteren naar een rancuneuze man in een bezemkast die alleen maar bezig is met Latifi bashen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Genoeg tijd om gpradio commentaar in te stellen
Uitslag over 5 minuten dus.quote:
Als het om brand gaat zou ik een brandweerwagen de baan opsturen. Maar goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Tractor direct het circuit opgestuurd word, bij een ernstige brand kan ik me dat voorstellen, maar nu ging het gewoon om het weghalen van een wagen.
Zonnebanktrekkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die Amber was ook beter bij het journaal….. voegt op een lekker koppie en lichaam weinig toe. Dan hoor ik liever die kale zonnebankrukker.
2 jaar niet geraced daar, dus zijn ze de procedures vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Tractor direct het circuit opgestuurd word, bij een ernstige brand kan ik me dat voorstellen, maar nu ging het gewoon om het weghalen van een wagen.
Regels zijn regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een onzin dat het maar 3 uur mag duren, we hebben de hele dag nog voor ons.
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef DX11 het volgende:
Ook een oplossing: spatborden voor de achterwielen die alleen geplaatst worden bij regen.
Misschien moeten ze wel een maximumsnelheid invoeren bij gele vlaggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.
Wat ik wel vind is dat ze double yellow moeten zwaaien op de plek van een rijdende tractor
Ja bedoel ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als het om brand gaat zou ik een brandweerwagen de baan opsturen. Maar goed.
Al besprokenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met F1 dat ze niet meer kunnen rijden als het regent. Waarom hebben we dan in godsnaam full wets?
Witte vlag bedoel je.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ene keer wordt geklaagd hoe lang het duurt voordat een auto wordt opgeruimd, nu zijn ze tenminste een keer snel is het weer niet goed.
Wat ik wel vind is dat ze double yellow moeten zwaaien op de plek van een rijdende tractor
Dat gaat niet werken, dan moet je een hele andere auto bouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, zou dat echt zo'n gek idee zijn? In plaats van helemaal niet racen?
F1 >> competitiewedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb competitiewedstrijd.
Dat deden ze bij bianchi ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |