Yepquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klok loopt
Max geen kampioen tenzij Lecerc uitvalt
Geen punten = geen winnaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
Stel we gaan niet meer racen, dan dus geen punten. Maar wordt er wel een winnaar aangwezen of dat ook niet?
Senna en Schumacher excelleerden in deze omstandigheden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Maar was er vroeger nou minder spray, of werd er vroeger meer risico genomen?
mwah, in de VS met de NASCAR is alles veel flexibeler, ook de TV-uitzendingenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.
Jawel, podiumceremonie alles.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
Stel we gaan niet meer racen, dan dus geen punten. Maar wordt er wel een winnaar aangwezen of dat ook niet?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie weer blauwe lucht!
[ afbeelding ]
Ze heeft het ook niet koud!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie weer blauwe lucht!
[ afbeelding ]
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
Toen lag ik nog te slapen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan flexibiliteit in de F1, alweer, is echt walgelijk.
Precies. Crashes, gewonden, alles. Actie willen we!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef raptorix het volgende:
Het is heel simpel, als het hard regent kun je er voor kiezen om zachter te rijden, gezeik over veiligheid ben ik wel klaar mee, ik betaal niet voor een veilige race maar om actie.
Toch hopelijk niet weer 10 rondjes safety car en dan is klaar..quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
We zijn gewoon ingeschakeld toch?quote:
Het is ook belachelijk dat zodra er regen valt alles stil moet vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu als een stel mietjes de race stil leggen en alle smoesjes die ertoe hebben geleid.
En Jos!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Senna en Schumacher excelleerden in deze omstandigheden.
daarbij er is geen minimum snelheid om je aan te houdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Crashes, gewonden, alles. Actie willen we!
Denk van wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet weer 10 rondjes safety car en dan is klaar..
Zoals gezegd, het gros van de races is niet in de vroege Europese ochtend, dus dat zou geen reden moeten zijn.quote:
NEE WANT REGELS.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:15 schreef trein2000 het volgende:
Misschien kunnen de stewards even hun voodoo doen en de klok stopzetten
Met een strafblad mag je Japan niet in, VS trouwens ook niet.quote:
Maleisië 2001quote:
Dat is dus niet waar. IndyCar en Nascar doen het ook. En tegenwoordig met social media worden de meesten wel tijdig gewaarschuwd, zodat ze kunnen kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ze dan 0 kijkers hebben. "Screw the TV companies" slaat nergens op, want dat mensen kijken is überhaupt de reden dat het georganiseerd wordt.
Al een uur en bijna een kwartierquote:
Maar er moet echt geraced zijn. Dus geen Spa praktijken meerquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een mindset. Vroeger stapte je in en wist je dat er een gerede kans was dat je dood zou gaan of erger…quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als het alternatief is dat je uberhaupt niet rijdt?
FIAL.quote:
De race director heeft/had de mogelijkheid om de klok stil te zetten.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ze kunnen toch ook met full wets ‘gewoon’ 80 rijden in de race? Nee ze moeten en zullen er 280 rijden
Startte de race ook 3 uur later, dus de 3 uren regel ging ook later inquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Newone82 het volgende:
Nou ik ga mijn bedje in. Dit gaat hem niet meer worden vandaag. Op over 2 weken Max kampioen.
Laten ze de klok stilzetten.quote:
jij kijkt alleen daarvoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Newone82 het volgende:
Nou ik ga mijn bedje in. Dit gaat hem niet meer worden vandaag. Op over 2 weken Max kampioen.
Waarschijnlijk wél. Als ze nog gaan starten. En dan dus alsnog geen punten, dus nutteloos.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan Toto klagen dat de Red Bull op 81 was afgesteld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ze kunnen toch ook met full wets ‘gewoon’ 80 rijden in de race? Nee ze moeten en zullen er 280 rijden
Tijd om andere sport op te gaan zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Newone82 het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)top%20the%20Race.pdfquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De race director heeft/had de mogelijkheid om de klok stil te zetten.
Wat gaan we vandaag kijken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd om andere sport op te gaan zetten.
?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd om andere sport op te gaan zetten.
Geen idee want bij slecht weer was de TV-ontvangst vaak ook matig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:13 schreef Drekkoning het volgende:
Maar was er vroeger nou minder spray, of werd er vroeger meer risico genomen?
Supercars, F4, wielrennen, DTM en nog wat andere dingenquote:
De echten waren er om 6:50 al uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:19 schreef DKUp het volgende:
Wachten op niks
Je zou maar voor 7 uur je bed uit zijn gegaan![]()
Slechtere band dan Nickelback.quote:
quote:
Fietsen is geen sportquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Supercars, F4, wielrennen, DTM en nog wat andere dingen
Die spray wordt vanzelf minder als je ze even laat rijden en het veld uit elkaar gaat. Maar tja, mietjes hè.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef Drekkoning het volgende:
Albon legt de vinger op de zere plek. Je hebt gewoon geen zicht.
Veilige optie zou zijn om alleen de koploper te laten starten. Die heeft geen last van spray.
Vroeger moest je geloof ik om 5 uur op... en dan zag je binnen een halve minuut Senna Prost van de baan afrijden. Einde spanning. Senna kampioen. Lol.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:19 schreef DKUp het volgende:
Wachten op niks
Niet elke dag 6u opstaan om hard te lopen. Luie flikker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:19 schreef DKUp het volgende:
Wachten op niks
Je krijgt dan veel te grote snelheidsverschillen on track. De beperking is niet het water op de baan, maar het zicht door het water in de lucht wat door de banden wordt gelanceerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Albon is een mietje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef Drekkoning het volgende:
Albon legt de vinger op de zere plek. Je hebt gewoon geen zicht.
Veilige optie zou zijn om alleen de koploper te laten starten. Die heeft geen last van spray.
Uitslapen..... watjequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet elke dag 6u opstaan om hard te lopen. Luie flikker.
Ik vind dit soort teksten echt schokkend van iemand die zichzelf een liefhebber noemt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die spray wordt vanzelf minder als je ze even laat rijden en het veld uit elkaar gaat. Maar tja, mietjes hè.
Helemaal eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt dan veel te grote snelheidsverschillen on track. De beperking is niet het water op de baan, maar het zicht door het water in de lucht wat door de banden wordt gelanceerd.
Als je Yuki hoort zeggen dat hij moest gokken waar bocht 1 was en je hebt de onboarden gezien, dan kun je geen anderw conclusie trekken dan dat rijden niet realistisch is.
Daar moet je dan ook een andere zender voor op zettenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Helemaal eensJe zag echt geen fuck.
Dit interesseert me eigenlijk als kijker niet zoveel. Ze lossen het maar op, vroeger kon het ook dus nu moet het ook kunnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt dan veel te grote snelheidsverschillen on track. De beperking is niet het water op de baan, maar het zicht door het water in de lucht wat door de banden wordt gelanceerd.
Als je Yuki hoort zeggen dat hij moest gokken waar bocht 1 was en je hebt de onboarden gezien, dan kun je geen anderw conclusie trekken dan dat rijden niet realistisch is.
Kan prima. Je eindigt waarschijnlijk met slechts 8 auto’s. Maar dat zal dan wel. Beetje spektakel. Mag ook wel eens in een van de saaiste seizoenen ooit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, er ligt veel meer focus op safety. Andere sport zoeken anders?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit interesseert me eigenlijk als kijker niet zoveel. Ze lossen het maar op, vroeger kon het ook dus nu moet het ook kunnen.
Vroeger reden ze minder hard, gaven de auto's minder spray en werd er ook echt wel eens afgevlagd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit intresseert me eigenlijk als kijker niet zoveel. Ze lossen het maar op, vroeger kon het ook dus nu moet het ook kunnen.
Dot is niet 1 vd saaiste seizoenen ooit..quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan prima. Je eindigt waarschijnlijk met slechts 8 auto’s. Maar dat zal dan wel. Beetje spektakel. Mag ook wel eens in een van de saaiste seizoenen ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |