Rico is sowieso zo’n gekke befferquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat dat rare baardje van Verhoeven echt niet kan?
Like magneet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik teken voor een schedelbreuk bij Hari.
Gewoon even wat Polen loslaten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Allemaal rellende Marokkanen straks bij de ring
Kan ie met die gouden helm lopen van dat wijf ervoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niemand verslaat Rico. Hou toch opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:02 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Natuurlijk wil Verhoeven nog een keer tegen Hari vechten, dikke paycheck en makkelijke winst.
Die van mij zit gewoon in mijn broek hoor koekoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk dit niet op mijn 85 inch tv ter info
Nou ik hoop dat dat morgenvroeg toch anders is.quote:
Zo heel simpel ging het de vorige keren anders niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:02 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Natuurlijk wil Verhoeven nog een keer tegen Hari vechten, dikke paycheck en makkelijke winst.
Ik hang alvast uit het raam voor Cees.quote:
Ik gok dat Badr weer 'geblesseerd' wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:04 schreef raptorix het volgende:
Overeem ziet er scherp uit, voorspelling KO Badr midden ronde 3 na combinatie en opstoot.
Eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:05 schreef Halcon het volgende:
Onsportief publiek. Zandbakmentaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |