Badr is niet gek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef raptorix het volgende:
Was er trouwens niet ooit een deal dat Overeem tegen Badr over 2 partijen zou zijn, 1 kickboxen en 1 MMA, volgens mij heeft Overeem destijds gewonnen met Kickboxen en staat de MMA partij nog open....
Is 8 jaar terug ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Badder moet eerst met kickboksen maar weer eens 'n keer een wedstrijdje zien te winnen. Of gewoon eens 'n wedstrijdje het einde halen.
Senk joe.quote:
Sow, screenshot gemaakt en doorgestuurd naar zijn managementquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft net zo'n scheve bek als Andre van Duin.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gast is jaren geleden vermoord door een vermoedelijke homo tennisser.
Hari heeft dat nooit gedurfd, al heeft hij toen wel MMA bij Mike getraind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef raptorix het volgende:
Was er trouwens niet ooit een deal dat Overeem tegen Badr over 2 partijen zou zijn, 1 kickboxen en 1 MMA, volgens mij heeft Overeem destijds gewonnen met Kickboxen en staat de MMA partij nog open....
Pratende kutquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat dat rare baardje van Verhoeven echt niet kan?
En zijn kapsel dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat dat rare baardje van Verhoeven echt niet kan?
mij ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als ie weer geblesseerd uitvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |