Gebroken kaak zet ik op in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Badr die z’n eigen knie breekt zou de avond helemaal af maken.
dat weet ik wel zeker, beveiliging rent alvast wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef raptorix het volgende:
Dit is een voorproefje als Barde verliest, ik voorspel een onrustige avond.
Bleven ze maar eens daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En zijn net zoals de vechters bijna nooit daar geweest, stelletje loosers
zou me niets verbazen als ie weer geblesseerd uitvaltquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Badr die z’n eigen knie breekt zou de avond helemaal af maken.
Er zal wel beveiliging zijn na die vorige keer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staan allemaal al rond de ring en niet op hun plaats
Badder moet eerst met kickboksen maar weer eens 'n keer een wedstrijdje zien te winnen. Of gewoon eens 'n wedstrijdje het einde halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:57 schreef raptorix het volgende:
Was er trouwens niet ooit een deal dat Overeem tegen Badr over 2 partijen zou zijn, 1 kickboxen en 1 MMA, volgens mij heeft Overeem destijds gewonnen met Kickboxen en staat de MMA partij nog open....
Welke Cees was dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:53 schreef Gehrman het volgende:
Ik weet nog goed hoe Badr door Cees als een vaatdoek door de ring werd gegooid in de K1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |