Ik vind haar ook een mooie kont hebben, een fascinerende kontquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
![]()
Ik ben een vrouw, maar kan mijn ogen ook niet afhouden van de kont van Kim. Ik houd er van. Mooi toch? En ben niet biseksueel. Hetero
Slaapt denk ik beter op de grond dan op het bed ofzquote:
Ik doelde op dat gefriemelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaapt denk ik beter op de grond dan op het bed ofz
Mogen ze niet meezingen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze na de 50 uur zeggen dat de opdracht mislukt is, en dat ze dan op het scherm een compilatie laten zien van meezingende en stilstaande mensen
Door jullie vrouwen zit ik er nu ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een mooie kont hebben, een fascinerende kont
Graag gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Door jullie vrouwen zit ik er nu ook naar te kijken
Dat was mijn regel, omdat 'silent' disco, maar ze zijn welkom dit over te nemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze niet meezingen?
Wat ik wel een prima regel zou vinden
Ima en Rupert, liggen naast elkaar op de grond met hun matras en D zag ze friemelenquote:
Mag dat niet ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ima en Rupert, liggen naast elkaar op de grond met hun matras en D zag ze friemelen
Ik begrijp ook niet waarom er Berend uit mijn toetsenbord kwamquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ima en Rupert, liggen naast elkaar op de grond met hun matras en D zag ze friemelen
Ow, daar las ik zelfs overheenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom er Berend uit mijn toetsenbord kwam
Blijkbaar is Ima ook van de mannenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Imi lag met zijn vinger (ja, zijn vinger) in Rupie's nek te kriebelen
Zeg ik dat dat het niet mag, ik leg het uit aan Dees.. omdat ze dacht dat het om Berend gingquote:
Wie weet wel..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom er Berend uit mijn toetsenbord kwam
Een nieuw liefdeskoppel
Oh dan friemeld iedereen daar op Erik en JW na danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Ebinas het volgende:
Wanda wat met haar enkel?
Wordt gevraagd hoe het daar mee is.
Ze heeft echt pijn.
me2!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat, je zult de hele dag met Wanda op stap moetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft echt pijn.
Mooi zo....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft echt pijn.
fake trutje ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft echt pijn.
Nou meid, naar huisquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:08 schreef Ebinas het volgende:
Ook pijn aan haar knie, een oude blessure
Helemaal uit zijn comfortzone die Erikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:08 schreef D. het volgende:
Lekker ontbijt zegt Erik, terwijl hij cola inschenkt, tegen JW, die een speculaasje pakt
lag Myrthe daar nog tussen ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef spapaars het volgende:
Gisteren.
Matrassen van bed gehaald, geen idee waarom
[ afbeelding ]
En dan moet ie nog dansen ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal uit zijn comfortzone die Erik
Ik vond het gisteren zo leuk om naar een dansende Erik te kijkenquote:
Je zit er weer klaar voor?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren zo leuk om naar een dansende Erik te kijken
Een beetje Mr Bean dansjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren zo leuk om naar een dansende Erik te kijken
Om hier nog even op terug te komen:quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de kont van Kim K(ont)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:12 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen:
ik zou het kunnen waarderen als Kim D haar kont een eigen stream krijgt toegewezen
sorry die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de kont van Kim K(ont)
Daar heb je tenslotte je account voor afgestoftquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:12 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen:
...
Die indruk hadden wij alquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vink niks aan om naar te kijken, al die spelletjes
Als mensen goed kunnen spelen is het wel leuk om te kijken, maar zelf spelen is natuurlijk het leukstquote:
Ik heb in een deuk gelegen gisteravondquote:
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Ze willen serieus een pooltafel op Marktplaats kopen?
Gaat de regie dat ding ergens ophalen?
Dat is wel het concept, spelletjes doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vink niks aan om naar te kijken, al die spelletjes
Ze zouden een spel moeten spelen waarbij bewoners individueel zakgeld kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het concept, spelletjes doen
Dit dansen vind ik ook niets aan hoor.
Even is leuk maar 50 uur lang
Dat zou zeker mooi zijn, een beetje spanning erin brengen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zouden een spel moeten spelen waarbij bewoners individueel zakgeld kunnen verdienen.
Zie de misgunnende ogen al, kan tot mooie streammomenten leiden.
Welnee , dit is alleen maar tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Je gaat jezelf toch rot schamen als je dit ooit terug ziet
Dat is pech hele zak drop is leegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy heeft vannacht 2 uur staan dansen, toen ze terug kwam was haar hele zak drop leeg
er gaat er maar één om kunnen lachen denk ik, degene met 9ton op zijn bank xDquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Je gaat jezelf toch rot schamen als je dit ooit terug ziet
Het is toch erg dat ze zo van elkaar jatten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is pech hele zak drop is leeg
Mwa snapt dat ook niet, maar ze zien iets liggen en pakken het maar gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch erg dat ze zo van elkaar jatten.
Dit zit nietszeggend voor zich uit te staren, tenminste op de momenten dat ik kijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
er gaat er maar één om kunnen lachen denk ik, degene met 9ton op zijn bank xD
Kim heeft, behalve een mooie kont, ook wel heel dikke, gespierde bovenbenen.quote:
Waarom? Ik denk dat dit voor velen juist een leuke herinnering wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
er gaat er maar één om kunnen lachen denk ik, degene met 9ton op zijn bank xD
Ik vind haar helemaal niet mooi, ik kijk ook nooit echt naar die kontquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim heeft, behalve een mooie kont, ook wel heel dikke, gespierde bovenbenen.
Eigenlijk past haar slanke taille hier helemaal niet bij.
godverdoriequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet mooi, ik kijk ook nooit echt naar die kont
ik hou van dat en meisje zo uitziet zo vleesschenkelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim heeft, behalve een mooie kont, ook wel heel dikke, gespierde bovenbenen.
Eigenlijk past haar slanke taille hier helemaal niet bij.
okequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hou van dat en meisje zo uitziet zo vleesschenkel
uiteraard maar het voelt wel lekkerder als je uiteindelijk ook met de prijs naar huis gaat. dit is slechts week 5.. er gaan nog veel ergere “challenges” aankomen gok ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat dit voor velen juist een leuke herinnering wordt
hij rekende t uit wanneer dat ze samen kunnen dansen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wil die dat of hebben ze dat gedaan?
Mooi zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:59 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
uiteraard maar het voelt wel lekkerder als je uiteindelijk ook met de prijs naar huis gaat. dit is slechts week 5.. er gaan nog veel ergere “challenges” aankomen gok ik
is toch niet zo ontzettend belangrijk ?quote:
ik vindt leuk om te raden welk nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch niet zo ontzettend belangrijk ?
we hoeven echt geen playlist te hebben van die hele tijd dansen, althans ik zit daar niet echt op te wachten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:02 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
ik vindt leuk om te raden welk nummer.
Op deze muziek welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:03 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt me best vermoeiend om op sokjes zo lang achter elkaar te dansen
Ze moeten nog 30 uur en 25 minuten, dus even rekenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:07 schreef ninalove2 het volgende:
weten jullie meschien hoe laat met deze dans wedstrijd zijn begonnen.
Zwaar komisch om te zien , nog een paar lui die schijt hebben ,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:05 schreef Deisyy het volgende:
Isaac doet zijn best hoor op zijn crocs
Dus tot morgenmiddag rond 5 uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten nog 30 uur en 25 minuten, dus even rekenen
Ik vind het geweldig om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zwaar komisch om te zien , nog een paar lui die schijt hebben ,
NinaLove wilde weten hoe laat ze begonnen warenquote:
Ik zit hier echt soms te janken van het lachenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om te zien
Moet je Isaac horen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier echt soms te janken van het lachen
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier echt soms te janken van het lachen
Dat is nog het leukste , vooral om te zien met welke stukjes sommigen invallen , en die stemmen ineens allemaal bij elkaar komen . Echt mooi om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:15 schreef D. het volgende:
Het voordeel van de koptelefoon is dat je anderen niet hoort zingen
Het nadeel is dat je jezelf kennelijk ook niet hoort
Echt geweldig om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:20 schreef puzziepie het volgende:
Kim durft niet los te gaan . dat hoor je ook haar stem met zingen
Nee dan Isaac en Eunice
En zelfs op die hakken hield Eunice het heel lang volquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
de schoenen van eunice lijken wat verstandiger dan de hakken van gisteren
Vannacht ook tranen met tuiten gelachen bij sommige mensen op de dansvloerquote:
Klinkt raar maar als je hakken gewend bent zijn sneakers of sportschoenen juist minder handigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
de schoenen van eunice lijken wat verstandiger dan de hakken van gisteren
Zoe zegt dat ze vannacht 3 uur achter elkaar heet gedanst omdat anderen in bed bleven en niemand vraagt er verder naarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vannacht ook tranen met tuiten gelachen bij sommige mensen op de dansvloer![]()
Dan zie je ook heel goed wie niet meer bezig is met wat anderen denken /vinden maar gewoon een leuke dag willen hebben met elkaar.
Zoe heeft een paar keer gehoord dat mensen uit hun plaat zeggen te gaan en nu Is Zoe ook uit haar plaat gegaan, niemand van haar groepje heeft zich om haar bekommerd
Ik hoorde haar net al klagen bij Wandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zegt dat ze vannacht 3 uur achter elkaar heet gedanst omdat anderen in bed bleven en niemand vraagt er verder naar
Ze beginnen nu allerlei lichamelijke klachten te krijgen, ze kunnen beter wat minder lang achter elkaar dansen als ze dit vol willen houden.
Dat wel, maar eunice loopt toch normaal ook niet de hele dag op hakken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt raar maar als je hakken gewend bent zijn sneakers of sportschoenen juist minder handig
Nee, vertelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef juul. het volgende:
Niemand gehoord wat Nadir heeft opgebiecht
Wanda heeft een vrijbrief van de FEBO gekregen om zonder zender rond te lopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net al klagen bij Wanda![]()
Is wel dingetje om de aandacht weer naar haar te krijgen
Nee, had geluid nog uit staan door dat valse zingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef juul. het volgende:
Niemand gehoord wat Nadir heeft opgebiecht
Van mij mag ze, dan hoef ik niet naar die stem te luisteren, maar ik hoor haar gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda heeft een vrijbrief van de FEBO gekregen om zonder zender rond te lopen?
Ze loopt er heel zeker op , dus ik ga er vanuit dat dat hakken zijn die ze vaak aanheeft ,in haar privéquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wel, maar eunice loopt toch normaal ook niet de hele dag op hakken?
ik vind het wel knap hoe ze gisteren op die plateauzolen/hakken, haar balans kon houden, en zo lang
Ja maar wel iets minder hardquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag ze, dan hoef ik niet naar die stem te luisteren, maar ik hoor haar gewoon
Ze is niet groot ..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze loopt er heel zeker op , dus ik ga er vanuit dat dat hakken zijn die ze vaak aanheeft ,in haar privé
Sommigen zijn juist extra of prettig om lekker om te dansen .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Kenzy haar drop is opgegeten, Nadir zei dat hij dacht dat het zijn drop was
Nu vertelt hij aan GJ dat hij het bewust heeft gedaan omdat iedereen het doet en Kenzy een paar keer zijn toiletpapier heeft gepakt
Het moet wel tussen hun blijven
Wat een eikel... zijn wc-papier .. wat denkt ie welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Nu vertelt hij aan GJ dat hij het bewust heeft gedaan omdat iedereen het doet en Kenzy een paar keer zijn toiletpapier heeft gepakt
Het zijn ook net kleuters he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Ja ga maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Foei Nadir . Janken![]()
[ afbeelding ]
En nu eigen acties goedpraten
Nog nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
En zijn er al gewonden gevallen???
Dropjes van Kenzi gejat en opgegetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij nou precies gedaan
Feit?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dropjes van Kenzi gejat en opgegeten
Een paar keer zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ahhhquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze ook zijn toilet papier had gepaktquote:
Wat een verdriet wat een verdrietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie... Nadier huiliehuilie
[ afbeelding ]
Hij zegt het zelf, maar ik heb het niet gezienquote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:50 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn hier nu mensen ? vor 10 min was nog bijna niemand?
GJ is 'n rat van het zuiverste waterquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:48 schreef mangalie het volgende:
GJ valt me ook tegen met zijn domme gelul
Hebben ze allemaal wel 'n skipas?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:50 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn hier nu mensen ? vor 10 min was nog bijna niemand?
Hij doet niets raars of verkeerd. Geeft goed advies in deze, gewoon opbiechten en klaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
GJ is 'n rat van het zuiverste water
Ja om er zelf beter van te worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet niets raars of verkeerd. Geeft goed advies in deze, gewoon opbiechten en klaar.
Dit..!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja om er zelf beter van te worden.
Sjorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou het doen... enorme eikel![]()
[ afbeelding ]
Als ze het even onder de 10 minuten houden is het simpeler te clippen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat ze op die momenten zitten te wachten, dus niks cut.
Scheelt batterijenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds zonder zender en toch luid en duidelijk hoorbaar
Dan was er misschien niets te cossen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kijk om 11 30 bevor die niet huilte was
bijna niemand hier
Mensen kijken streams is er niets post men niet gebeurd er wat gaat men posten ( denk ik)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna niemand hier
Misschien hoopt GJ er wel een beetje op dat Kenzy niet vergevingsgezind isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:57 schreef juul. het volgende:
Ik moet nog zien of Kenzy zo vergevingsgezind is zoals GJ voor spiegelt en dan heb ik het niet eens over de groep
Bijzonder, er wordt toch de hele ochtend al best veel gepost in de Cos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna niemand hier
Beter dan net.quote:
Ik zou niet moeilijk doen om een paar dropjes, en het fijn vinden dat iemand eerlijk naar mij toe is,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:57 schreef juul. het volgende:
Ik moet nog zien of Kenzy zo vergevingsgezind is zoals GJ voor spiegelt en dan heb ik het niet eens over de groep
dan zijn ze binnen no time met nog maar 2 personen ofzoquote:
Er gebeurt eindelijk weer een watquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Bijzonder, er wordt toch de hele ochtend al best veel gepost in de Cos.
was niet een paar dropjes, was een hele zak volgens mij, die Kenzi van haar zakgeld had gekocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet moeilijk doen om een paar dropjes, en het fijn vinden dat iemand eerlijk naar mij toe is,
Hij gaf net toe dat hij al vaker heeft gejatquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet moeilijk doen om een paar dropjes, en het fijn vinden dat iemand eerlijk naar mij toe is,
Waar komt die eerlijkheid zo ineens vandaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet eens.quote:
In het filmpje van Hendrik zegt hij dat hij een paar keer bewust drop heeft gepaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
was niet een paar dropjes, was een hele zak volgens mij, die Kenzi van haar zakgeld had gekocht.
Omdat hij een eerlijk een oprecht mens isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar komt die eerlijkheid zo ineens vandaan?
Heeft de FEBO misschien wat gemanipuleerd, van we brengen dit in de huiskamers?
Oh het gaat van kwaad tot erger .....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:02 schreef juul. het volgende:
Oh hij heeft ook nog eens gelogen over zijn toiletrol die gestolen zou zijn
dat bedoelde ik,en zo als die huilte zijn ze maar gekomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen kijken streams is er niets post men niet gebeurd er wat gaat men posten ( denk ik)
Bijzondere uitlegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:04 schreef juul. het volgende:
Nadir; vind je het stelen? Ik vind het niet echt stelen, komt uit het zelfde potje, ik vind het geen stelen
Hij heeft een paar keer drop gestolen uit het kluisje van Kenzy, wat doe jij in andermans kluisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij huilt over het feit dat hij dropjes gejat heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:06 schreef mario390 het volgende:
het heeft nog nie op rls en vent over
toiletpapier gehuilt
Kan maandag pas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:07 schreef Flow3r het volgende:
Als het klaar is dan moet je NU opstaan en je 24 uur aanvragen
enja, ik ben er zeker van dat het wél bij hem past, sneaky mannetje, en nu zielig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |