Van mij mag ze, dan hoef ik niet naar die stem te luisteren, maar ik hoor haar gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda heeft een vrijbrief van de FEBO gekregen om zonder zender rond te lopen?
Ze loopt er heel zeker op , dus ik ga er vanuit dat dat hakken zijn die ze vaak aanheeft ,in haar privéquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wel, maar eunice loopt toch normaal ook niet de hele dag op hakken?
ik vind het wel knap hoe ze gisteren op die plateauzolen/hakken, haar balans kon houden, en zo lang
Ja maar wel iets minder hardquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag ze, dan hoef ik niet naar die stem te luisteren, maar ik hoor haar gewoon
Ze is niet groot ..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze loopt er heel zeker op , dus ik ga er vanuit dat dat hakken zijn die ze vaak aanheeft ,in haar privé
Sommigen zijn juist extra of prettig om lekker om te dansen .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Kenzy haar drop is opgegeten, Nadir zei dat hij dacht dat het zijn drop was
Nu vertelt hij aan GJ dat hij het bewust heeft gedaan omdat iedereen het doet en Kenzy een paar keer zijn toiletpapier heeft gepakt
Het moet wel tussen hun blijven
Wat een eikel... zijn wc-papier .. wat denkt ie welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Nu vertelt hij aan GJ dat hij het bewust heeft gedaan omdat iedereen het doet en Kenzy een paar keer zijn toiletpapier heeft gepakt
Het zijn ook net kleuters he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Ja ga maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Foei Nadir . Janken![]()
[ afbeelding ]
En nu eigen acties goedpraten
Nog nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
En zijn er al gewonden gevallen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |