Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier echt soms te janken van het lachen
Dat is nog het leukste , vooral om te zien met welke stukjes sommigen invallen , en die stemmen ineens allemaal bij elkaar komen . Echt mooi om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:15 schreef D. het volgende:
Het voordeel van de koptelefoon is dat je anderen niet hoort zingen
Het nadeel is dat je jezelf kennelijk ook niet hoort
Echt geweldig om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:20 schreef puzziepie het volgende:
Kim durft niet los te gaan . dat hoor je ook haar stem met zingen
Nee dan Isaac en Eunice
En zelfs op die hakken hield Eunice het heel lang volquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
de schoenen van eunice lijken wat verstandiger dan de hakken van gisteren
Vannacht ook tranen met tuiten gelachen bij sommige mensen op de dansvloerquote:
Klinkt raar maar als je hakken gewend bent zijn sneakers of sportschoenen juist minder handigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
de schoenen van eunice lijken wat verstandiger dan de hakken van gisteren
Zoe zegt dat ze vannacht 3 uur achter elkaar heet gedanst omdat anderen in bed bleven en niemand vraagt er verder naarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vannacht ook tranen met tuiten gelachen bij sommige mensen op de dansvloer![]()
Dan zie je ook heel goed wie niet meer bezig is met wat anderen denken /vinden maar gewoon een leuke dag willen hebben met elkaar.
Zoe heeft een paar keer gehoord dat mensen uit hun plaat zeggen te gaan en nu Is Zoe ook uit haar plaat gegaan, niemand van haar groepje heeft zich om haar bekommerd
Ik hoorde haar net al klagen bij Wandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zegt dat ze vannacht 3 uur achter elkaar heet gedanst omdat anderen in bed bleven en niemand vraagt er verder naar
Ze beginnen nu allerlei lichamelijke klachten te krijgen, ze kunnen beter wat minder lang achter elkaar dansen als ze dit vol willen houden.
Dat wel, maar eunice loopt toch normaal ook niet de hele dag op hakken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt raar maar als je hakken gewend bent zijn sneakers of sportschoenen juist minder handig
Nee, vertelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef juul. het volgende:
Niemand gehoord wat Nadir heeft opgebiecht
Wanda heeft een vrijbrief van de FEBO gekregen om zonder zender rond te lopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net al klagen bij Wanda![]()
Is wel dingetje om de aandacht weer naar haar te krijgen
Nee, had geluid nog uit staan door dat valse zingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef juul. het volgende:
Niemand gehoord wat Nadir heeft opgebiecht
Van mij mag ze, dan hoef ik niet naar die stem te luisteren, maar ik hoor haar gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda heeft een vrijbrief van de FEBO gekregen om zonder zender rond te lopen?
Ze loopt er heel zeker op , dus ik ga er vanuit dat dat hakken zijn die ze vaak aanheeft ,in haar privéquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wel, maar eunice loopt toch normaal ook niet de hele dag op hakken?
ik vind het wel knap hoe ze gisteren op die plateauzolen/hakken, haar balans kon houden, en zo lang
Ja maar wel iets minder hardquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag ze, dan hoef ik niet naar die stem te luisteren, maar ik hoor haar gewoon
Ze is niet groot ..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze loopt er heel zeker op , dus ik ga er vanuit dat dat hakken zijn die ze vaak aanheeft ,in haar privé
Sommigen zijn juist extra of prettig om lekker om te dansen .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Kenzy haar drop is opgegeten, Nadir zei dat hij dacht dat het zijn drop was
Nu vertelt hij aan GJ dat hij het bewust heeft gedaan omdat iedereen het doet en Kenzy een paar keer zijn toiletpapier heeft gepakt
Het moet wel tussen hun blijven
Wat een eikel... zijn wc-papier .. wat denkt ie welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Nu vertelt hij aan GJ dat hij het bewust heeft gedaan omdat iedereen het doet en Kenzy een paar keer zijn toiletpapier heeft gepakt
Het zijn ook net kleuters he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Ja ga maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Foei Nadir . Janken![]()
[ afbeelding ]
En nu eigen acties goedpraten
Nog nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
En zijn er al gewonden gevallen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |