Ik had het over de kont van Kim K(ont)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:12 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen:
ik zou het kunnen waarderen als Kim D haar kont een eigen stream krijgt toegewezen
sorry die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de kont van Kim K(ont)
Daar heb je tenslotte je account voor afgestoftquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:12 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen:
...
Die indruk hadden wij alquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vink niks aan om naar te kijken, al die spelletjes
Als mensen goed kunnen spelen is het wel leuk om te kijken, maar zelf spelen is natuurlijk het leukstquote:
Ik heb in een deuk gelegen gisteravondquote:
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Ze willen serieus een pooltafel op Marktplaats kopen?
Gaat de regie dat ding ergens ophalen?
Dat is wel het concept, spelletjes doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vink niks aan om naar te kijken, al die spelletjes
Ze zouden een spel moeten spelen waarbij bewoners individueel zakgeld kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het concept, spelletjes doen
Dit dansen vind ik ook niets aan hoor.
Even is leuk maar 50 uur lang
Dat zou zeker mooi zijn, een beetje spanning erin brengen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zouden een spel moeten spelen waarbij bewoners individueel zakgeld kunnen verdienen.
Zie de misgunnende ogen al, kan tot mooie streammomenten leiden.
Welnee , dit is alleen maar tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Je gaat jezelf toch rot schamen als je dit ooit terug ziet
Dat is pech hele zak drop is leegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy heeft vannacht 2 uur staan dansen, toen ze terug kwam was haar hele zak drop leeg
er gaat er maar één om kunnen lachen denk ik, degene met 9ton op zijn bank xDquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Je gaat jezelf toch rot schamen als je dit ooit terug ziet
Het is toch erg dat ze zo van elkaar jatten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is pech hele zak drop is leeg
Mwa snapt dat ook niet, maar ze zien iets liggen en pakken het maar gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch erg dat ze zo van elkaar jatten.
Dit zit nietszeggend voor zich uit te staren, tenminste op de momenten dat ik kijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
er gaat er maar één om kunnen lachen denk ik, degene met 9ton op zijn bank xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |