Ik vind haar ook een mooie kont hebben, een fascinerende kontquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
![]()
Ik ben een vrouw, maar kan mijn ogen ook niet afhouden van de kont van Kim. Ik houd er van. Mooi toch? En ben niet biseksueel. Hetero
Slaapt denk ik beter op de grond dan op het bed ofzquote:
Ik doelde op dat gefriemelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaapt denk ik beter op de grond dan op het bed ofz
Mogen ze niet meezingen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze na de 50 uur zeggen dat de opdracht mislukt is, en dat ze dan op het scherm een compilatie laten zien van meezingende en stilstaande mensen
Door jullie vrouwen zit ik er nu ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een mooie kont hebben, een fascinerende kont
Graag gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Door jullie vrouwen zit ik er nu ook naar te kijken
Dat was mijn regel, omdat 'silent' disco, maar ze zijn welkom dit over te nemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze niet meezingen?
Wat ik wel een prima regel zou vinden
Ima en Rupert, liggen naast elkaar op de grond met hun matras en D zag ze friemelenquote:
Mag dat niet ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ima en Rupert, liggen naast elkaar op de grond met hun matras en D zag ze friemelen
Ik begrijp ook niet waarom er Berend uit mijn toetsenbord kwamquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ima en Rupert, liggen naast elkaar op de grond met hun matras en D zag ze friemelen
Ow, daar las ik zelfs overheenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom er Berend uit mijn toetsenbord kwam
Blijkbaar is Ima ook van de mannenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Imi lag met zijn vinger (ja, zijn vinger) in Rupie's nek te kriebelen
Zeg ik dat dat het niet mag, ik leg het uit aan Dees.. omdat ze dacht dat het om Berend gingquote:
Wie weet wel..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom er Berend uit mijn toetsenbord kwam
Een nieuw liefdeskoppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |