Mag ook wel.quote:
Als dat zo is, dan wordt het morgen een zekerheidje.quote:
De Mexicaanse pepers beginnen te werkenquote:
Dan moet Charles 3e worden als je geen FL hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan wordt het morgen een zekerheidje.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is een Mexikanhet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Mexicaanse pepers beginnen te werken
Dat wordt een setje rood offeren of achterin starten, oioiquote:
Als ik dit zo zie, wordt ie 3e.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Charles 3e worden als je geen FL hebt
Verkeerd afgedrukt op het papiertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zegt die ene steeds 'Denger', het is 'Degner'
Morgen regen volgens de verwachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Normaler.quote:
Misschien over de radio, maar dat is gelijk over als hij uitstaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:14 schreef -XOR- het volgende:
Zou er wel eens iemand bang worden van een boze Yuki?
NANI?!quote:
Daar Charles al helemaal niet goed mee overwegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Morgen regen volgens de verwachting.
Naast Oconquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:20 schreef Perox het volgende:
Gelukkig mag ie volgend jaar in Franse rommel rijden…
Die Franse rommel staat P4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:20 schreef Perox het volgende:
Gelukkig mag ie volgend jaar in Franse rommel rijden…
Vloeken helpt.quote:
Het is bijna een nabeschouwing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay:” we hoorden 20’seconden geleden een boord radio
Laten we er nog eens naar luisteren”![]()
Jezus
Deels eens, die gaan stampen in Q3.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mercedes weer gewoon waar ze horen, achter Alonso in een rammelbak.
Alonso train incomingquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
MERDE!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Wordt wel lachen - weer eens venijnige rivaliteit in een team.
Is dit seizoen nog reserve bij Mercedesquote:
Goed voor Maxquote:
Ik had me doodgelachen als dat tweede rondje iets fout was gegaan, met die waardeloze eerste poging op geel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deels eens, die gaan stampen in Q3.
Ja. Niet voor demente mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is bijna een nabeschouwing.
Oh, wacht.
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.quote:
Wellicht om een gevoel te krijgen als ze op die band gaan racen morgen. Maar idd, risicoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had me doodgelachen als dat tweede rondje iets fout was gegaan, met die waardeloze eerste poging op geel.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.
Hamilton weer gewoon 2 tienden achter mr. consistently faster.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ben je wakkerder dan Viaplayquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
Verse koffie, was net te laat bij Q1 voor koffie.
Die hebben die Belg ook nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is dit seizoen nog reserve bij Mercedes
Ja, de spanning is wel weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.
Even de bingokaart erbij pakken.quote:
True, maar hij heeft voor dit seizoen nog een contract bij Mercedes.quote:
De afgelopen 10 races hebben ze bewezen dat ze dat wel luktquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
RUIT IN JE STER.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hi, ik ben Jeffrey van Carglass. Sterretje in uw ruit?
Beter dan een ruit in uw sterretjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hi, ik ben Jeffrey van Carglass. Sterretje in uw ruit?
Wat heftig dit. Tsjonge. Jezus. Niet normaal. Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
betaal je al keiveel per maand krijg je nog van die kut carglass reclames
Leclerc ligt morgen tweede en wordt dan binnengeroepen voor nieuw rubber om de FL af te pakken van Max.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
F1TV is goedkoper en reclamevrijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
daar betaal je dan dik geld voor....nog reclamequote:
NEE IK ERVAAR HELLENANGST EN PIJN. MIJN HART ZWEMT IN BLOED.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heftig dit. Tsjonge. Jezus. Niet normaal. Gaat het een beetje?
En boete voor te hard rijden in de pitstraat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leclerc ligt morgen tweede en wordt dan binnengeroepen voor nieuw rubber om de FL af te pakken van Max.
Slecht getimede pitstop, Sainz neemt p2 over.
Perez zou nuttig kunnen zijn op P2quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet anders dan bij Ziggo Sportquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
ik overweeg het wel voor volgend jaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1TV is goedkoper en reclamevrij
Toch ook eens naar kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar betaal je dan dik geld voor....nog reclame
bij F1TV geen last van voor 3 euro per maand en dan nog het account met 4 man kunnen delen.
Daar betaalde je niet extra voor.quote:
dat is maar 100 euro dus laat je daar niet door tegenhouden als miljonairquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En boete voor te hard rijden in de pitstraat.
\quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Je betaalde ervoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar betaalde je niet extra voor.
En tijdstraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef wdn het volgende:
[..]
dat is maar 100 euro dus laat je daar niet door tegenhouden als miljonair
Maar niet extra. En daar gaat het om.quote:
Ziggo Sport Totaal wel. Is een betere vergelijking dan alleen kanaal 14.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar betaalde je niet extra voor.
Hoezo extra? Je betaalt bij viaplay ook niet extra voor formule 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar niet extra. En daar gaat het om.
Norris paarsquote:
Succes supporterquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:zipportal ligt nog op een oor. Erg jammer.
Betalen is betalen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziggo Sport Totaal wel. Is een betere vergelijking dan alleen kanaal 14.
Lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
handig zo'n weerstation op je pet
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ricciardo ga ik missen volgend jaar.
Ze hebben niet gezegd per jaar. Dus zal wel elk jaar Zandvoort worden die toch al NOS is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij dat hij er voor het eerst dit jaar goed bij zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sainz > Leclercquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef _UserName_ het volgende:
Wel mooi om te zien dat Sainz goed mee doet, mag ook wel 2e worden.
dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, maar wel heel mogelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen zachte banden. Het wordt toch gruwelijk nat?
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.quote:
Mocht ie willen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen zachte banden. Het wordt toch gruwelijk nat?
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.
Sainz is zich aan het omhoog werken. Heel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kent hij zijn plaats ook weer eensquote:
Klopt, dat was echt waardeloos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay doen ze interviews tenminste niet tijdens een run zoals Jackwat werd ik daar een partij ziedend van
Ze moeten die interviewtjes gewoon lekker doen na de sessie, of althans uitzenden na de sessie.quote:
Ze ontlopen elkaar weinig en het is erg circuit afhankelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juich jij voor de Duitser?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel haalt even het hele veld in.
LEKKER SEB
Dat zou het beste zijn ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten die interviewtjes gewoon lekker doen na de sessie, of althans uitzenden na de sessie.
Ze zei teveel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef Maanvis het volgende:
Is dat leuke blondje Stefaan ontslagen?
Of zoals Coronel, gewoon even bellen tijdens de racequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten die interviewtjes gewoon lekker doen na de sessie, of althans uitzenden na de sessie.
Wij zijn van Duits bloed makker.quote:
Of mail sturen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of zoals Coronel, gewoon even bellen tijdens de race
dan moet je geen microfoon in d'r handen drukkenquote:
Beter iets anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je geen microfoon in d'r handen drukken
Je bent een vriendelijke user.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich als neutrale fan voor iedereen.
Bedankt vriend! Jij mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent een vriendelijke user.
Met een microfoon kan je ook wel het een en ander, heb ik van horen zeggen.quote:
Efkes wisselen, misschien dat Coronel met zijn geschiedenis in Japan meer voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef Maanvis het volgende:
Is dat leuke blondje Stefaan ontslagen?
Alleen maar ruis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met een microfoon kan je ook wel het een en ander, heb ik van horen zeggen.
Zijn de tranen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mercedes gewoon op een regenafstelling
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan morgen weer een kapotte auto.
Inderdaad, groot gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat mag toch wat Schumi deed
Rij dan lekker harder
Volgens mij rijdt hij volgend jaar niet meer voor Haas meen ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Schumacher solliciteert echt naar een carrière buiten de F1. Wat een debiel.
Tsunoda wilde voorbij, maar dat ging niet door het weavenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat mag toch wat Schumi deed
Rij dan lekker harder
Nog lang niet zeker. Hij zou in Austin bijtekenen volgens de geruchten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt hij volgend jaar niet meer voor Haas meen ik.
Hij is nog niet bevestigd itt Magnussen als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt hij volgend jaar niet meer voor Haas meen ik.
Oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van de helm van Tsunoda?
Precies datquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is nog niet bevestigd itt Magnussen als je dat bedoelt.
schrijf er een boek overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh welke battle voor het kampioenschap
Het kan nog!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max vs Ferrariquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Matchfixingquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef Maanvis het volgende:
valt me op in q3 gaande red bulls altijd als eerste naar buiten
Wat een haantjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Je bent iets op het spoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Hij liet hem wel passeren.quote:
Heb ik als ik op de wc zit.quote:
Je kan maar beter een tijd neerzetten voordat een Ferrari een rode vlag versiert.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Het kartel jwzquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je kan maar beter een tijd neerzetten voordat een Ferrari een rode vlag versiert.
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |