Hamilton weer gewoon 2 tienden achter mr. consistently faster.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mercedes weer gewoon waar ze horen, achter Alonso in een rammelbak.
Ben je wakkerder dan Viaplayquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
Verse koffie, was net te laat bij Q1 voor koffie.
Die hebben die Belg ook nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is dit seizoen nog reserve bij Mercedes
Ja, de spanning is wel weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.
Even de bingokaart erbij pakken.quote:
True, maar hij heeft voor dit seizoen nog een contract bij Mercedes.quote:
De afgelopen 10 races hebben ze bewezen dat ze dat wel luktquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.
RUIT IN JE STER.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hi, ik ben Jeffrey van Carglass. Sterretje in uw ruit?
Beter dan een ruit in uw sterretjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hi, ik ben Jeffrey van Carglass. Sterretje in uw ruit?
Wat heftig dit. Tsjonge. Jezus. Niet normaal. Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
betaal je al keiveel per maand krijg je nog van die kut carglass reclames
Leclerc ligt morgen tweede en wordt dan binnengeroepen voor nieuw rubber om de FL af te pakken van Max.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
F1TV is goedkoper en reclamevrijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
daar betaal je dan dik geld voor....nog reclamequote:
NEE IK ERVAAR HELLENANGST EN PIJN. MIJN HART ZWEMT IN BLOED.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heftig dit. Tsjonge. Jezus. Niet normaal. Gaat het een beetje?
En boete voor te hard rijden in de pitstraat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leclerc ligt morgen tweede en wordt dan binnengeroepen voor nieuw rubber om de FL af te pakken van Max.
Slecht getimede pitstop, Sainz neemt p2 over.
Perez zou nuttig kunnen zijn op P2quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet anders dan bij Ziggo Sportquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
ik overweeg het wel voor volgend jaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1TV is goedkoper en reclamevrij
Toch ook eens naar kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar betaal je dan dik geld voor....nog reclame
bij F1TV geen last van voor 3 euro per maand en dan nog het account met 4 man kunnen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |