Mag ook wel.quote:
Als dat zo is, dan wordt het morgen een zekerheidje.quote:
De Mexicaanse pepers beginnen te werkenquote:
Dan moet Charles 3e worden als je geen FL hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan wordt het morgen een zekerheidje.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is een Mexikanhet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Mexicaanse pepers beginnen te werken
Dat wordt een setje rood offeren of achterin starten, oioiquote:
Als ik dit zo zie, wordt ie 3e.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Charles 3e worden als je geen FL hebt
Verkeerd afgedrukt op het papiertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zegt die ene steeds 'Denger', het is 'Degner'
Morgen regen volgens de verwachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Normaler.quote:
Misschien over de radio, maar dat is gelijk over als hij uitstaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:14 schreef -XOR- het volgende:
Zou er wel eens iemand bang worden van een boze Yuki?
NANI?!quote:
Daar Charles al helemaal niet goed mee overwegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Morgen regen volgens de verwachting.
Naast Oconquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:20 schreef Perox het volgende:
Gelukkig mag ie volgend jaar in Franse rommel rijden…
Die Franse rommel staat P4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:20 schreef Perox het volgende:
Gelukkig mag ie volgend jaar in Franse rommel rijden…
Vloeken helpt.quote:
Het is bijna een nabeschouwing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay:” we hoorden 20’seconden geleden een boord radio
Laten we er nog eens naar luisteren”![]()
Jezus
Deels eens, die gaan stampen in Q3.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mercedes weer gewoon waar ze horen, achter Alonso in een rammelbak.
Alonso train incomingquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
MERDE!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Wordt wel lachen - weer eens venijnige rivaliteit in een team.
Is dit seizoen nog reserve bij Mercedesquote:
Goed voor Maxquote:
Ik had me doodgelachen als dat tweede rondje iets fout was gegaan, met die waardeloze eerste poging op geel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deels eens, die gaan stampen in Q3.
Ja. Niet voor demente mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is bijna een nabeschouwing.
Oh, wacht.
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.quote:
Wellicht om een gevoel te krijgen als ze op die band gaan racen morgen. Maar idd, risicoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had me doodgelachen als dat tweede rondje iets fout was gegaan, met die waardeloze eerste poging op geel.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Om morgen WK te worden had Max best wel hulp van Mercedes kunnen gebruiken. Nu moet Ferrari het zelf verkloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |