Efkes wisselen, misschien dat Coronel met zijn geschiedenis in Japan meer voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef Maanvis het volgende:
Is dat leuke blondje Stefaan ontslagen?
Alleen maar ruis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met een microfoon kan je ook wel het een en ander, heb ik van horen zeggen.
Zijn de tranen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mercedes gewoon op een regenafstelling
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan morgen weer een kapotte auto.
Inderdaad, groot gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat mag toch wat Schumi deed
Rij dan lekker harder
Volgens mij rijdt hij volgend jaar niet meer voor Haas meen ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Schumacher solliciteert echt naar een carrière buiten de F1. Wat een debiel.
Tsunoda wilde voorbij, maar dat ging niet door het weavenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat mag toch wat Schumi deed
Rij dan lekker harder
Nog lang niet zeker. Hij zou in Austin bijtekenen volgens de geruchten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt hij volgend jaar niet meer voor Haas meen ik.
Hij is nog niet bevestigd itt Magnussen als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt hij volgend jaar niet meer voor Haas meen ik.
Oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van de helm van Tsunoda?
Precies datquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is nog niet bevestigd itt Magnussen als je dat bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |