Wat voor regel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Madeline blijft bij haar punt, ze komt met een regel en daar moeten ze het mee doen.![]()
Je kan maar duidelijk zijn.
Ah juist ja, klinkt nogal logisch regels zijn om je daar ook aan te houdenquote:
Ben benieuwd wat haar regels gaan worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah juist ja, klinkt nogal logisch regels zijn om je daar ook aan te houden
Me2.. wanneer gaat ze dat vertellen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat haar regels gaan worden.
Het is iets met eten dat gejat isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:47 schreef mangalie het volgende:
Openheid en eerlijkheid. Ze gaat nu al de mist in, iets met Zoe en Wanda wat tussen hun moet blijven..
Hoorde ik ook, had het idee dat Zoë weet wie dat doet maar niet naar buiten wil brengenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:38 schreef mootie het volgende:
Dit kan ik ff niet volgen. Eten gejat. Als zoË iets zegt is ze de lul?
Ja, want dan zou ze de lul zijn, zeiden zequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, had het idee dat Zoë weet wie dat doet maar niet naar buiten wil brengen
IK denk zo meteen, meende hier begrepen te hebben tegen 11 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Me2.. wanneer gaat ze dat vertellen?
Van elkaar?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Echte liefde...Erik en Sasha gaan vandaag schoonmaken. 'De binnen en de buiten boel'....
hebben ze niet gewoon samen corvee?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Echte liefde...Erik en Sasha gaan vandaag schoonmaken. 'De binnen en de buiten boel'....
Oh nou verraad ze GJ weer, op zich vind ik het niet zo heel ergquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
Zoe heeft gehoord dat ? zei dat ie hoopt dat Maddy jankend de poort uitgaat
Iemand die het constant heeft over normen en waarden en respect
GJ?
Dat weet ik niet, er zijn er nog meer in die groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze niet gewoon samen corvee?
en die doen dus afwisselend van allerlei taken lijkt mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, er zijn er nog meer in die groep.
sneak is hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:08 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft al plaats genomen naast de manager, doet hij altijd.
Dit is geen FEBO actie ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Als ze even zorgen voor een toeter of een bel
en SLquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : hoezo na 3 dagen al de conclusie dat er niks mee gedaan wordt?
nee ze moeten eerst mailen of bepaalde dingen wel mogen van de FEBOquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ze gingen toch dinsdag met de afdak bezig en nu ligt het hout nog steeds op dezelfde plek?
Je moet wel eerst een ""ontwerp" plan hebben en weten waar het wel en niet mag. Je kan niet zo maar gaan bouwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ze gingen toch dinsdag met de afdak bezig en nu ligt het hout nog steeds op dezelfde plek?
Jemig wat een gedoe weer, ben je zo een week verder dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze moeten eerst mailen of bepaalde dingen wel mogen van de FEBO
en dat antwoord duurt ff bij de FEBO
Febo moet zich niet zo aanstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Febo moet die deelnemers eens goed waarschuwen dat er niet teveel 'over hun' gesproken moet worden anders volgen er steeds SL op de streams. Dat is niet om aan te gluren voor ons steeds.
En Rupert dan ?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
voedingsclub
Kenzi
wanda
marciano en isaac
hoofd Wanda
Mwa dacht dat het een opdracht was van de Feboquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet wel eerst een ""ontwerp" plan hebben en weten waar het wel en niet mag. Je kan niet zo maar gaan bouwen.
dat nog niemand Martin op zijn plek zetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin is nog steeds de hulpmananger![]()
![]()
Madeleine heeft geen overwicht
Nee doe maar 2 ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
kookclub
3 mensen per dag om te koken
Ook zo ridicuul. Laat iedereen gewoon zelf hun lunch maken en gewoon brood. Scheelt weer in de kosten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
De lunch is ook warm!!! Want het geld klotst daar tegen de plinten!
ze zit in de voedingsgroepquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wil Kenzy ook niet meer, stak niet haar vinger op.. Heb het gesprek tussen haar en Maddy gemist
Ze had haar vinger op kunnen steken .. we zullen straks waarschijnlijk horen dat ze heeft gedacht .. fuck itquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wil Kenzy ook niet meer, stak niet haar vinger op.. Heb het gesprek tussen haar en Maddy gemist
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus de voedselclub bepaalt, en de kookclub moet dan maar zien dat ze er iets van koken?
Jesus Christ.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus de voedselclub bepaalt, en de kookclub moet dan maar zien dat ze er iets van koken?
je loopt een beetje achter qua streamsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martin: Ik vind het niet erg om iedere dag de havermout te maken.
Marciano : Dat gaan we niet doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
van 12 tot 1 en van half 6 tot half 7 komt er niemand meer in de keuken
Al de hele tijd? Hoe lang denk? De streams bleven al steeds hangen. Ik heb net al opgestart.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
je loopt een beetje achter qua streams
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Marciano : Dat gaan we niet doen.
Ze beginnen pas..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn ze nog aan het overleggen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Martin wil wel elke dag havermout maken
5 minuten?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martin: Ik vind het niet erg om iedere dag de havermout te maken.
Jeetje, sorry, ik had ook niet terug gelezen anders had ik jouw post al over de havermout gezien. En ook bedankt om dit topic te openen want zag net dat ik de laatste post had in het vorige topic.quote:
ja precies, die indruk kreeg ik ook. Dat ze dacht, maak er dan maar een zooitje van, ik ga wel relaxenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze had haar vinger op kunnen steken .. we zullen straks waarschijnlijk horen dat ze heeft gedacht .. fuck it
geeft nietquote:
quote:
ik snap het welquote:
Snap hem op zich wel. Ik zou het met broodjes smeren hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Leila
ik kan zelf ook koffie zetten
niet alles hoeft bepaald te worden
ik heb bonenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap hem op zich wel. Ik zou het met broodjes smeren hebben
Dure koffie hebben ze... ik heb een halve kilo koffie voor 1- nog-iets
Grijze bonen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb bonen
1 kilo voor een tientje
geen idee hoeveel kopjes er uit gaan
doe er meer dan een week mee
das duurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:43 schreef spapaars het volgende:
Die Berend, iedereen een pak koffie.
Doe dan een Nespressomachine kopen en geef iedereen een aantal koffiecups.
Leuk voor onsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
Maddy wordt de nieuwe Furhrer
zij bepaald
dit gaat zo veel gezeur opleveren
Bezuinigen op thee, ppff dat zet ook geen zode aan de dijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfff 3 theezakjes per dag gaat ze neerleggen![]()
Ik drink geen thee, maar kom op zeg
Is ook nog eens veel lekkerderquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
koop een muntplant, kan je in de kas zetten en in de thee doen
snap ik sowieso nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je moet flink wat muntplanten hebben dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik had een muntplant in de tuin, ondertussen de hele tuin er mee vol staan, maar munt is wel lekker in de theequote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik sowieso niet
dat ze geen kruiden in de kas hebben
en munt dat wil inderdaad wel
munt dat groeit als de netenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet flink wat muntplanten hebben dan.
je loopt nog steeds achterquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Test
Iman: Wachten op het water koken en dan pas het theezakje er in.
Ik ook niet, heb nog wel een paar pakken staan, tis dat lelystad te ver weg is, zou ze anders wel over de schutting gooienquote:
zal ik dan een zak koffiebonen erover heen gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb nog wel een paar pakken staan, tis dat lelystad te ver weg is, zou ze anders wel over de schutting gooien
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik dan een zak koffiebonen erover heen gooien
losse boontjes
Ik zou haar hele dagen aan de kop gaan zeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
maandag- en donderdagochtend heeft Maddy inkoopochtend ... maar op andere dagen mag je haar ook lastig vallen .....
Klote zooi, misschien heb ik dat al 1 maand.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je loopt nog steeds achter
geeft niks![]()
lekker posten
@:Ebinas heeft er ook vaak problemen mee
Ja idem ditoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb nog wel een paar pakken staan, tis dat lelystad te ver weg is, zou ze anders wel over de schutting gooien
Ok, inloopochtenden vervallen dus...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
maandag- en donderdagochtend heeft Maddy inkoopochtend ... maar op andere dagen mag je haar ook lastig vallen .....
Je kan ook handwasje doen in de keuken als er niet gekookt wordtquote:
of strings ff in de theepan uitkoken als er geen thee staatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan ook handwasje doen in de keuken als er niet gekookt wordt
Ben het wel met hem eens, voor de veranderingquote:
hij is wel hypocrietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, voor de verandering
Eens je hebt gelijk... desondanks wel een puntquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel hypocriet
lult zelf ook constant
Veeeeeeeeeeel gemakkelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft niets, die gaat zo wel privé vertellen aan iedereen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:08 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: onproductief en respectabel gedrag..... Begrijp wel wat ie bedoelt maar Berend had ook een punt. Meteen Djedi erop. Ik heb wel vermoedde dat Ruben een keer gaat flippen..
Zeker weten. Maddy gaat horen wat ze allemaal niet goed deed, dan gaat ze nog even iedereen af hoe slecht die mensen wel niet zijn en vertelt ze nog even hoe lief zij is als mens.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft niets, die gaat zo wel privé vertellen aan iedereen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na centraal meteen en alarm voor eliminatie. Wie is voor?
Altijd :-) voor m.b..t eliminatie!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na centraal meteen en alarm voor eliminatie. Wie is voor?
Ik dacht dat iedereen zijn eigen spullen op moest ruimenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle glazen en kopjes naar binnen
maddyquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
32 vd 33 doen mee met het badminton toernooi ... de vraag is nu dus, wie niet?
Erik? Die heeft geen shuttlegevoel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... eigenlijk wel kinderachtig dat zulke dingen genoemd moeten wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen zijn eigen spullen op moest ruimen
JWquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
ik denk dat Ruben vanavond een bijzonder verhaal heeft over Berend en Nadirquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben zegt eigenlijk : Ja .. ik ben hypocriet.
Zo moeilijk lijkt het me toch niet om zelf even je glas of beker mee naar binnen te nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk wel kinderachtig dat zulke dingen genoemd moeten worden
Zelfkennisquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben zegt eigenlijk : Ja .. ik ben hypocriet.
als er iemand geen zelfkennis heeftquote:
Precies! Zo kom je ook de meangirls groep binnen...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand geen zelfkennis heeft
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Ik dacht dat het zonder een smiley ook wel duidelijk was dat mijn post sarcastisch wasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Ja hahahahahah ze wilden hem gaan vermoorden maar hij kon nog net wegkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ruben vanavond een bijzonder verhaal heeft over Berend en Nadir
wat die hem hebben aangedaan
Je vergeet Madeleine, onze geweldige managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Alleen de keukenploeg mag in de keuken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
wat jeff zegt
je mag niet meer wassen wanneer je wil
de keuken in wanneer je wil
etc etc
Maddy maakt er een dictatuur van
wat ze nu ook zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen de keukenploeg mag in de keuken?
Kleuterschool? Strafkampquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ze nu ook zegt
je kan ook van tevoren naar de wc of water pakken![]()
![]()
het wordt echt een kleuterschool
wooow echt? heftig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
wtf
Nadir heeft oxazepam voor het slapen
Ze luistert alleen naar zichzelfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Wanda vindt het zo moeilijk om naar iemand te luisteren
Een baas luistert niet, die beveelt, snap dat danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:33 schreef Gia het volgende:
Kan Madeleine ook een keer luisteren? Ze stormt binnen: Mirthe, jij kan koken, toch? Mirthe: Ja, maar.... Maddy: Dat is alles wat ik wilde weten en stormt de kamer weer uit.
In ninjastandquote:
Valt ze in haar rol? Van saaie labiele droeftoeter tot gevreesde KampMeesteres?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een baas luistert niet, die beveelt, snap dat dan
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt ze in haar rol? Van saaie labiele droeftoeter tot gevreesde KampMeesteres?
Eind van het jaar...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Berend dicteert de aanvraag, Maddie typt het op de computer
Dit gaat even duren met haar typesnelheid
Ja ik heb echt idee dat je met hem echt lol kan hebben. Maar zeker achter de ellebogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rupert mag ik wel, maar hij komt een beetje achter de ellenbogen op me over
Hij is zeker leuk en gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:40 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt idee dat je met hem echt lol kan hebben. Maar zeker achter de ellebogen.
whahahah ja hij praat best binnensmonds net als Kim Wquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Rupert vooral niet te verstaan....
Ik kijk automatisch uit het raamquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Binnen badmintonnen terwijl het buiten prima weer is.
Weinig van te verstaanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:44 schreef Harry het volgende:
Stream 2: gesprek Alicia en Kim D. Over sfeermakers.
Ik denk niet dat dat positief isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Maddie straks op haar CV zetten dat ze manager is geweest in EJVJL?
Dacht dat ze badmintonrackets hadden...sterker nog, zie ze er net mee bezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Deisyy het volgende:
Ze krijgen geen badmintonrackets, ze moeten ze zelf kopen.
Ja nogal wiedus
Ik weet het wel zeker. Of het een positieve zet is, is een tweede hahahahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Maddie straks op haar CV zetten dat ze manager is geweest in EJVJL?
Ik geloof er ook niet meer inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij geloven ze zelf niet eens meer dat er stemmingen bij het spel horen
Misschien willen ze er meer, zodat ze buiten en binnen kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze badmintonrackets hadden...sterker nog, zie ze er net mee bezig.
Ik begreep een extra set om te kunnen inspelenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien willen ze er meer, zodat ze buiten en binnen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |