Ben het wel met hem eens, voor de veranderingquote:
hij is wel hypocrietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, voor de verandering
Eens je hebt gelijk... desondanks wel een puntquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel hypocriet
lult zelf ook constant
Veeeeeeeeeeel gemakkelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft niets, die gaat zo wel privé vertellen aan iedereen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:08 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: onproductief en respectabel gedrag..... Begrijp wel wat ie bedoelt maar Berend had ook een punt. Meteen Djedi erop. Ik heb wel vermoedde dat Ruben een keer gaat flippen..
Zeker weten. Maddy gaat horen wat ze allemaal niet goed deed, dan gaat ze nog even iedereen af hoe slecht die mensen wel niet zijn en vertelt ze nog even hoe lief zij is als mens.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft niets, die gaat zo wel privé vertellen aan iedereen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na centraal meteen en alarm voor eliminatie. Wie is voor?
Altijd :-) voor m.b..t eliminatie!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na centraal meteen en alarm voor eliminatie. Wie is voor?
Ik dacht dat iedereen zijn eigen spullen op moest ruimenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle glazen en kopjes naar binnen
maddyquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
32 vd 33 doen mee met het badminton toernooi ... de vraag is nu dus, wie niet?
Erik? Die heeft geen shuttlegevoel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... eigenlijk wel kinderachtig dat zulke dingen genoemd moeten wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen zijn eigen spullen op moest ruimen
JWquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
ik denk dat Ruben vanavond een bijzonder verhaal heeft over Berend en Nadirquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben zegt eigenlijk : Ja .. ik ben hypocriet.
Zo moeilijk lijkt het me toch niet om zelf even je glas of beker mee naar binnen te nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk wel kinderachtig dat zulke dingen genoemd moeten worden
Zelfkennisquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben zegt eigenlijk : Ja .. ik ben hypocriet.
als er iemand geen zelfkennis heeftquote:
Precies! Zo kom je ook de meangirls groep binnen...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand geen zelfkennis heeft
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Ik dacht dat het zonder een smiley ook wel duidelijk was dat mijn post sarcastisch wasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Ja hahahahahah ze wilden hem gaan vermoorden maar hij kon nog net wegkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ruben vanavond een bijzonder verhaal heeft over Berend en Nadir
wat die hem hebben aangedaan
Je vergeet Madeleine, onze geweldige managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Alleen de keukenploeg mag in de keuken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
wat jeff zegt
je mag niet meer wassen wanneer je wil
de keuken in wanneer je wil
etc etc
Maddy maakt er een dictatuur van
wat ze nu ook zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen de keukenploeg mag in de keuken?
Kleuterschool? Strafkampquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ze nu ook zegt
je kan ook van tevoren naar de wc of water pakken![]()
![]()
het wordt echt een kleuterschool
wooow echt? heftig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
wtf
Nadir heeft oxazepam voor het slapen
Ze luistert alleen naar zichzelfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Wanda vindt het zo moeilijk om naar iemand te luisteren
Een baas luistert niet, die beveelt, snap dat danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:33 schreef Gia het volgende:
Kan Madeleine ook een keer luisteren? Ze stormt binnen: Mirthe, jij kan koken, toch? Mirthe: Ja, maar.... Maddy: Dat is alles wat ik wilde weten en stormt de kamer weer uit.
In ninjastandquote:
Valt ze in haar rol? Van saaie labiele droeftoeter tot gevreesde KampMeesteres?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een baas luistert niet, die beveelt, snap dat dan
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt ze in haar rol? Van saaie labiele droeftoeter tot gevreesde KampMeesteres?
Eind van het jaar...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Berend dicteert de aanvraag, Maddie typt het op de computer
Dit gaat even duren met haar typesnelheid
Ja ik heb echt idee dat je met hem echt lol kan hebben. Maar zeker achter de ellebogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rupert mag ik wel, maar hij komt een beetje achter de ellenbogen op me over
Hij is zeker leuk en gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:40 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt idee dat je met hem echt lol kan hebben. Maar zeker achter de ellebogen.
whahahah ja hij praat best binnensmonds net als Kim Wquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Rupert vooral niet te verstaan....
Ik kijk automatisch uit het raamquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Binnen badmintonnen terwijl het buiten prima weer is.
Weinig van te verstaanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:44 schreef Harry het volgende:
Stream 2: gesprek Alicia en Kim D. Over sfeermakers.
Ik denk niet dat dat positief isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Maddie straks op haar CV zetten dat ze manager is geweest in EJVJL?
Dacht dat ze badmintonrackets hadden...sterker nog, zie ze er net mee bezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Deisyy het volgende:
Ze krijgen geen badmintonrackets, ze moeten ze zelf kopen.
Ja nogal wiedus
Ik weet het wel zeker. Of het een positieve zet is, is een tweede hahahahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Maddie straks op haar CV zetten dat ze manager is geweest in EJVJL?
Ik geloof er ook niet meer inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij geloven ze zelf niet eens meer dat er stemmingen bij het spel horen
Misschien willen ze er meer, zodat ze buiten en binnen kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze badmintonrackets hadden...sterker nog, zie ze er net mee bezig.
Ik begreep een extra set om te kunnen inspelenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien willen ze er meer, zodat ze buiten en binnen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |