Ik dacht dat het zonder een smiley ook wel duidelijk was dat mijn post sarcastisch wasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand geen zelfkennis heeft
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Ja hahahahahah ze wilden hem gaan vermoorden maar hij kon nog net wegkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ruben vanavond een bijzonder verhaal heeft over Berend en Nadir
wat die hem hebben aangedaan
Je vergeet Madeleine, onze geweldige managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand geen zelfkennis heeft
is het
Ruben
Wanda
Zoe
Mexx
wel
Alleen de keukenploeg mag in de keuken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
wat jeff zegt
je mag niet meer wassen wanneer je wil
de keuken in wanneer je wil
etc etc
Maddy maakt er een dictatuur van
wat ze nu ook zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen de keukenploeg mag in de keuken?
Kleuterschool? Strafkampquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ze nu ook zegt
je kan ook van tevoren naar de wc of water pakken![]()
![]()
het wordt echt een kleuterschool
wooow echt? heftig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
wtf
Nadir heeft oxazepam voor het slapen
Ze luistert alleen naar zichzelfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Wanda vindt het zo moeilijk om naar iemand te luisteren
Een baas luistert niet, die beveelt, snap dat danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:33 schreef Gia het volgende:
Kan Madeleine ook een keer luisteren? Ze stormt binnen: Mirthe, jij kan koken, toch? Mirthe: Ja, maar.... Maddy: Dat is alles wat ik wilde weten en stormt de kamer weer uit.
In ninjastandquote:
Valt ze in haar rol? Van saaie labiele droeftoeter tot gevreesde KampMeesteres?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een baas luistert niet, die beveelt, snap dat dan
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt ze in haar rol? Van saaie labiele droeftoeter tot gevreesde KampMeesteres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |