Wat voor regel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Madeline blijft bij haar punt, ze komt met een regel en daar moeten ze het mee doen.
Je kan maar duidelijk zijn.
regels die ze gaat invoerenquote:
Ah juist ja, klinkt nogal logisch regels zijn om je daar ook aan te houdenquote:
Ben benieuwd wat haar regels gaan worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah juist ja, klinkt nogal logisch regels zijn om je daar ook aan te houden
Me2.. wanneer gaat ze dat vertellen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat haar regels gaan worden.
Het is iets met eten dat gejat isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:47 schreef mangalie het volgende:
Openheid en eerlijkheid. Ze gaat nu al de mist in, iets met Zoe en Wanda wat tussen hun moet blijven..
Hoorde ik ook, had het idee dat Zoë weet wie dat doet maar niet naar buiten wil brengenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:38 schreef mootie het volgende:
Dit kan ik ff niet volgen. Eten gejat. Als zoË iets zegt is ze de lul?
Ja, want dan zou ze de lul zijn, zeiden zequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, had het idee dat Zoë weet wie dat doet maar niet naar buiten wil brengen
IK denk zo meteen, meende hier begrepen te hebben tegen 11 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Me2.. wanneer gaat ze dat vertellen?
Van elkaar?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Echte liefde...Erik en Sasha gaan vandaag schoonmaken. 'De binnen en de buiten boel'....
hebben ze niet gewoon samen corvee?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Echte liefde...Erik en Sasha gaan vandaag schoonmaken. 'De binnen en de buiten boel'....
Oh nou verraad ze GJ weer, op zich vind ik het niet zo heel erg hij huppelt te makkelijk door het huisquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
Zoe heeft gehoord dat ? zei dat ie hoopt dat Maddy jankend de poort uitgaat
Iemand die het constant heeft over normen en waarden en respect
GJ?
Dat weet ik niet, er zijn er nog meer in die groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze niet gewoon samen corvee?
en die doen dus afwisselend van allerlei taken lijkt mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, er zijn er nog meer in die groep.
sneak is hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:08 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft al plaats genomen naast de manager, doet hij altijd.
Dit is geen FEBO actie ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Als ze even zorgen voor een toeter of een bel
Maar dan heb je wel snel iedereen bij elkaarquote:
en Martin moet zich er mee bemoeienquote:
en SLquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : hoezo na 3 dagen al de conclusie dat er niks mee gedaan wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |