Is ook nog eens veel lekkerderquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
koop een muntplant, kan je in de kas zetten en in de thee doen
snap ik sowieso nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je moet flink wat muntplanten hebben dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik had een muntplant in de tuin, ondertussen de hele tuin er mee vol staan, maar munt is wel lekker in de theequote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik sowieso niet
dat ze geen kruiden in de kas hebben
en munt dat wil inderdaad wel
munt dat groeit als de netenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet flink wat muntplanten hebben dan.
je loopt nog steeds achterquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Test
Iman: Wachten op het water koken en dan pas het theezakje er in.
Ik ook niet, heb nog wel een paar pakken staan, tis dat lelystad te ver weg is, zou ze anders wel over de schutting gooienquote:
zal ik dan een zak koffiebonen erover heen gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb nog wel een paar pakken staan, tis dat lelystad te ver weg is, zou ze anders wel over de schutting gooien
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik dan een zak koffiebonen erover heen gooien
losse boontjes
Ik zou haar hele dagen aan de kop gaan zeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
maandag- en donderdagochtend heeft Maddy inkoopochtend ... maar op andere dagen mag je haar ook lastig vallen .....
Klote zooi, misschien heb ik dat al 1 maand.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je loopt nog steeds achter
geeft niks![]()
lekker posten
@:Ebinas heeft er ook vaak problemen mee
Ja idem ditoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb nog wel een paar pakken staan, tis dat lelystad te ver weg is, zou ze anders wel over de schutting gooien
Ok, inloopochtenden vervallen dus...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
maandag- en donderdagochtend heeft Maddy inkoopochtend ... maar op andere dagen mag je haar ook lastig vallen .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |